Hvad fanden gør man??? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Zafir

Tulle28 skriver:

Fra min datter var omkring 5½ mdr. gik det med nattesøvn støt ned af bakke Der er jo udviklingsspring omkring og appetitspring omkring 6 mdr., så måske er det det hun har gang i? Måske krydret med nogle tænder? Tror måske ikke det handler om sult, hvis hun bare ligger vågen og "fester". Kan se at flere har foreslået at du skal stoppe nattespiseriet, og til det kan jeg kun sige, at jeg tror det er et holdningsspørgsmål. JEG tror at så små bebser godt kan have brug for at spise om natten (selvfølgelig ikke hver time), men det ER da hårdt for mor! Men det er jo også derfor vi har barsel 

Nej, jeg har som sådan heller ikke nogen ambition om at stoppe Natte spiseriet helt.. Men hver time og en vågen periode på nogen timer i træk... Så blir jeg ... Gal til sidst tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Alberts/

Zafir skriver:

Tror De skal være ældre for havregrød... Men jeg må give hende noget andet om aftenen... Mmm

havregrød må de få fra 6 mdr(;

Anmeld

7. marts 2011

Vial

Mmm hendes alder. Suk. Jeg håber virkelig også det ændrer sig. Men jeg må prøve med at fodre så godt af jeg kan om aftenen. Også huske de der prutte dråber. Det går marginalt bedre, når hun har fået dem mere end én gang om dagen.
Jeg troede at Alvin og Viola bare var vidunder sovere? Ændrede det sig pludseligt?

Jep lige omkring 6 mdr så var der fest el. brok hver nat kl. 2!! Nogle gange helt til kl. 5. Tror, at det er et "stadie". Deres madmængde er ikke ændret før, under eller efter.

Skriver med andre på min-mave, og de kunne alle nikke genkendende. Omkring den alder sker der et eller andet spændende inden i dem. Noget der skal fejres, åbenbart.

Knus, kram, kys og lots of love og så en bestemt mor, der ikke gik med til fest, men højst sagde: God SÅ nat.. det vendte efter nogle uger.. nøj, denne her luksusmor var smadret.

Det eneste som jeg ændrede var, at jeg tog kødet ud af deres kost igen. Er ikke kommet retur endnu. Den slags kan jo også holde de små vågne. Fordøjelsen kan jo være en forstyrrende instans.

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

KaMa skriver:

Jep lige omkring 6 mdr så var der fest el. brok hver nat kl. 2!! Nogle gange helt til kl. 5. Tror, at det er et "stadie". Deres madmængde er ikke ændret før, under eller efter.

Skriver med andre på min-mave, og de kunne alle nikke genkendende. Omkring den alder sker der et eller andet spændende inden i dem. Noget der skal fejres, åbenbart.

Knus, kram, kys og lots of love og så en bestemt mor, der ikke gik med til fest, men højst sagde: God SÅ nat.. det vendte efter nogle uger.. nøj, denne her luksusmor var smadret.

Det eneste som jeg ændrede var, at jeg tog kødet ud af deres kost igen. Er ikke kommet retur endnu. Den slags kan jo også holde de små vågne. Fordøjelsen kan jo være en forstyrrende instans.

Det lyder godtnok ens det her. Bortset fra at hun ikke får Kød endnu... Men et par uger... Gys... :-|

Anmeld

7. marts 2011

mullesmith2

Zafir skriver:

Tjaa... Det kan godt være. Men jeg ved bare ikke helt hvordan man stopper med at natteamme... Mmm... Jeg vil ikke stoppe med at amme, men det er fint at skære ned om natten.
Med Idun var hun alt for gammel. Næsten 15 mrd. Og der tog det 4 nætter hvor hun skreeeeeeg som om jeg slog hende ihjel Hele natten, 4 nætter i træk... jeg lå bare og holdte om hende og sagde. Mor elsker dig, men du får ikke babber og hun lå bare og skreg: Babber!!! babber!!!!...

Æv... Men hun er ikke så god til at spise endnu, så jeg tror ikke hun er mæt nok til at sove hele natten igennem på andet.. Mmm.. Ved det ikke.

Nu får mine drenge godt nok flaske men når de har fået en flaske omkring 8-9 tiden og bliver puttet i deres seng, og man lige nusser og luller dem i søvn så sover de indtil 06-07 stykker og det har de gjort siden de var 2,5mdr. Og de får selvfølgelig kun modermælkserstatning og ikke noget grød eller andet mad endnu og de klare den fint hele natten, og vågner de så får de sutten og så falder de i søvn igen med det samme. Sover hun i sin egen seng eller hos dig? Hvor meget spiser hun inden sengetid?

Uanset hvad så er det nok bare en overgang det lige er sådan

Anmeld

7. marts 2011

Lullaby

Zafir skriver:

Tjaa... Det kan godt være. Men jeg ved bare ikke helt hvordan man stopper med at natteamme... Mmm... Jeg vil ikke stoppe med at amme, men det er fint at skære ned om natten.
Med Idun var hun alt for gammel. Næsten 15 mrd. Og der tog det 4 nætter hvor hun skreeeeeeg som om jeg slog hende ihjel Hele natten, 4 nætter i træk... jeg lå bare og holdte om hende og sagde. Mor elsker dig, men du får ikke babber og hun lå bare og skreg: Babber!!! babber!!!!...

Æv... Men hun er ikke så god til at spise endnu, så jeg tror ikke hun er mæt nok til at sove hele natten igennem på andet.. Mmm.. Ved det ikke.

Kan manden ikke hjælpe med at vænne hende fra om natten? Her tog Mathias over da vi besluttede at nu var det nok. Yazmin var 22 mdr og ville pludselig have babs hver 2 time HVER nat. Så tog han over og tog hende om natten. Det tog et par dage og så var det slut..

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

mullesmith2 skriver:

Nu får mine drenge godt nok flaske men når de har fået en flaske omkring 8-9 tiden og bliver puttet i deres seng, og man lige nusser og luller dem i søvn så sover de indtil 06-07 stykker og det har de gjort siden de var 2,5mdr. Og de får selvfølgelig kun modermælkserstatning og ikke noget grød eller andet mad endnu og de klare den fint hele natten, og vågner de så får de sutten og så falder de i søvn igen med det samme. Sover hun i sin egen seng eller hos dig? Hvor meget spiser hun inden sengetid?

Uanset hvad så er det nok bare en overgang det lige er sådan

Mmm... Altså hun får mad sådan ved aftensmadstid ca også får hun babser herefter.
Men jeg vil prøve at give hende noget mad-mad som natmad også babser vedsiden af... mmm...
Hun sover i slyngevuggen til at starte med og senere hos mig...
Men hvis vi skal skære ned på nattebabsen har jeg også tænkt over at putte hende tilbage i vuggen, hvis hun alligevel skal ligge og holde fest, kan hun jo ligeså godt gøre det der, som vedsiden af mig... mmm..

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

Lullaby skriver:

Kan manden ikke hjælpe med at vænne hende fra om natten? Her tog Mathias over da vi besluttede at nu var det nok. Yazmin var 22 mdr og ville pludselig have babs hver 2 time HVER nat. Så tog han over og tog hende om natten. Det tog et par dage og så var det slut..

Meget kan og vil han gøre, men det med natten, det har altid været mit. Det er jo også mig der har barsel. + at han jo kun er hjemme om natten i weekenden.
Men det klarer jeg jo nok. Skal bare tage mig sammen... mmm...

Anmeld

7. marts 2011

mullesmith2

Zafir skriver:

Mmm... Altså hun får mad sådan ved aftensmadstid ca også får hun babser herefter.
Men jeg vil prøve at give hende noget mad-mad som natmad også babser vedsiden af... mmm...
Hun sover i slyngevuggen til at starte med og senere hos mig...
Men hvis vi skal skære ned på nattebabsen har jeg også tænkt over at putte hende tilbage i vuggen, hvis hun alligevel skal ligge og holde fest, kan hun jo ligeså godt gøre det der, som vedsiden af mig... mmm..

Tror bare det er fordi du ikke lige giver lidt grød før babs der inden hun skal sove  Om en måneds tid vil jeg også begynde på lidt mos og grød inden sengetid men stadig give en flaske bagefter.

Anmeld

7. marts 2011

Laulund87

Hvis nu vælling, eller at sove for sig selv, kunne være det gyldne svar hvorfor så ikke prøve? Bare nysgerrighed

Jeg gad godt at Maria var en puttepige, men hun kan bestemt ikke sove hvis det er i samme rum som os..Måske Frigg også er sådan og det er derfor hun er urolig? For hvis hun bare ligger og snakker lidt, kunne du da i det mindste sove hvis hun lå i et andet rum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.