Mmm hendes alder. Suk. Jeg håber virkelig også det ændrer sig. Men jeg må prøve med at fodre så godt af jeg kan om aftenen. Også huske de der prutte dråber. Det går marginalt bedre, når hun har fået dem mere end én gang om dagen.
Jeg troede at Alvin og Viola bare var vidunder sovere? Ændrede det sig pludseligt?
Jep lige omkring 6 mdr så var der fest el. brok hver nat kl. 2!! Nogle gange helt til kl. 5. Tror, at det er et "stadie". Deres madmængde er ikke ændret før, under eller efter.
Skriver med andre på min-mave, og de kunne alle nikke genkendende. Omkring den alder sker der et eller andet spændende inden i dem. Noget der skal fejres, åbenbart.
Knus, kram, kys og lots of love og så en bestemt mor, der ikke gik med til fest, men højst sagde: God SÅ nat.. det vendte efter nogle uger.. nøj, denne her luksusmor var smadret.
Det eneste som jeg ændrede var, at jeg tog kødet ud af deres kost igen. Er ikke kommet retur endnu. Den slags kan jo også holde de små vågne. Fordøjelsen kan jo være en forstyrrende instans.
Anmeld