Skouboe skriver:
Det korte svar er JA!
Refluks skyldes en umoden mavemund og de fleste børn vokser fra de i løbet af de første par leveår. Siljas er blevet meget bedre, og hun kan nu ligge på maven uden at hele hendes sidste måltid kommer op, men kun nogle enkelte gylp. Hun får dog stadig special MME, der hjælper med at holde mælken nede. Hun får i øjeblikket ikke syrehæmmende medicin og det fungerer nogenlunde.
Ørene er et kapitel for sig. Hun har siden hun fik dræn i starten af januar haft betændelse i ørene 3 gange, så det kan godt være at drænene har løst problemet med væske i øret, men når de hele tiden stopper pga. betændelse, så er vi jo lige vidt. Hvis det fortsætter skal drænene lægges om 
Hvorfor sover Runa ikke?
Det lyder forfærdeligt synd for hende...og jer der skal se det
Håber det går den rigtige vej nu for hende 
Det er blevet meget bedre med Runas søvn, men det har været en lang vej op ad bakke. HUn var ikke mere end tre uger gammel da hun første gang var vågen fra 7-14
Hun har altid været meget lydfølsom og vågner ved den mindste lyd. Desuden græder eller brokker hun sig stort set altid når hun skal sove...også selvom hun er så træt, at øjnene kører rundt i hovedet på hende...hun giver sig ikke uden en kamp, det stædige asen 
Vi er ved at få en god søvnrytme herhjemme igen efter to-tre måneder med skrig og skrål, og hvor jeg var nødt til at putte med hende, og ligge musestille ved siden af hende, når hun skulle sove om dagen...at putte i barnevognen var udelukket! Nu sover hun igen en til to gode lure i sin barnevogn nede i gården.
Men hun ligger stadig ved siden af mig på sofaen og vi sover i min seng om natten selvom hun har sovet på sit værelse om natten før.
Håber jeg snart kan få hende tilbage på værelset nu hvor værelset er sat i satnd...mangler bare gardiner 
Anmeld