Zafir skriver:
Altså det burde jo godt kunne være tænder... men så ville hun da sikkert pive mere???... Eller mmm... Hun gnasker og gnaver i alting, men det har hun gjort siden hun var helt lille. Mmm... Men der burde jo komme tænder på et tidspunkt.
Jeg tror ikke det er ørerne. hun tager sig ikke til ørerne eller noget. Og i sidste uge, da farmand freakede over at hun hostede, så kørte jeg jo til lægen med hende og der var jo ikke noget på lungerne, så han tjekkede lige ører og hals og det, når vi alligevel var der. Mmm...
Jeg er bare såååå smadret. Nu har jeg lige givet hende noget mad og jeg fatter ikke hun stadig sidder op. Hun må jo også bare være BUSTET. Så tror jeg at jeg kører inden længe, så kører jeg ud og handler inden jeg tager til babysvøm, så hun får sovet en god halvanden time inden svømning (tror autostolen virker)... Og når vi så kommer hjem, sover hun jo al6tid perfekt... Der er bare INGENTING om dagen... Suk. Også skal mor også I DEN GRAD sove...
Fra min datter var omkring 5½ mdr. gik det med nattesøvn støt ned af bakke
Der er jo udviklingsspring omkring og appetitspring omkring 6 mdr., så måske er det det hun har gang i? Måske krydret med nogle tænder?
Tror måske ikke det handler om sult, hvis hun bare ligger vågen og "fester". Kan se at flere har foreslået at du skal stoppe nattespiseriet, og til det kan jeg kun sige, at jeg tror det er et holdningsspørgsmål. JEG tror at så små bebser godt kan have brug for at spise om natten (selvfølgelig ikke hver time), men det ER da hårdt for mor! Men det er jo også derfor vi har barsel
Anmeld