Hvad fanden gør man??? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Zafir

Enayia skriver:

Nååh, altså man kan jo også komme det i modermælk Men jeg pumper jo også mit i flasker! SÅ det er jo ikke det samme som at amme. Æv, så ved jeg det ikke rigtigt

Jeg er ikke gode venner med det der med at pumpe ud. Så jeg må finde ud af noget andet... mmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Nemesis

Jeg kan kun sige at da Sara lavede det nummer så fik hun en kold tyrker med babs om natten!

Det krævede at det var far det tog over og det gav da nogle hårde nætter..men så sov hun også igennem igen.

Sara bruger og brugte jo ikke sut så det var ikke fordi vi kunne tilbyde hende noget andet...for hende var det bare en dårlig vane som skulle brydes.

:-) Sisse

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

ladydan1 skriver:

Jeg kan kun sige at da Sara lavede det nummer så fik hun en kold tyrker med babs om natten!

Det krævede at det var far det tog over og det gav da nogle hårde nætter..men så sov hun også igennem igen.

Sara bruger og brugte jo ikke sut så det var ikke fordi vi kunne tilbyde hende noget andet...for hende var det bare en dårlig vane som skulle brydes.

Jeg er jo alene de fleste nætter om ugen. Så det er mig der skal tage den, men det overlever jeg jo nok. Det gjorde jeg med Idun. Men jeg er bare ikke sikker på at hun får nok mad endnu... Suk... Hvordan ved man det???

Anmeld

7. marts 2011

Nemesis

Zafir skriver:

Jeg er jo alene de fleste nætter om ugen. Så det er mig der skal tage den, men det overlever jeg jo nok. Det gjorde jeg med Idun. Men jeg er bare ikke sikker på at hun får nok mad endnu... Suk... Hvordan ved man det???

det ved man når babseriet om natten bliver til sjatspiseri og derfor er mere for hyggens skyld.

Jeg er også meget alene så her tog vi den i en weekend hvor farmand kunne tage over og jeg sov på sofaen.

Desuden vil hun få mere appetit til at spise om dagen når der skal tankes op til natten. Evt. kan du som det sidste tilbyde noget mos inden hun skal sove så du VED at hun er fodret af.

Anmeld

7. marts 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Det giver lidt sig selv, synes jeg når man stopper med t amme om natten så får de også mere appetit til den "rigtige" mad. Jeg sørger for, at fodre Runa godt af inden putning: grød eller yogurt med frugt kl. 17 og aftensmad kl. 19 og så en godnatamning ved 20 tiden så sover hun til kl. 7 med én opvågning om natten hvor hun får vand. I hyler lidt om natten i øjeblikket men er også plaget af snot.

Anmeld

7. marts 2011

Vial

Det er hendes alder!

Jeg oplevede nøjagtig det samme. Det skal bare gennemleves med masser af kærlighed og omsorg. Op i sengen med hende og putte. Det gjorde jeg.

Nu er det blevet meget bedre. Det tog 2-3 uger.

Selvfølgelig skal andet udelukkes først.

Kram og pøj pøj med nattefesterne.. suk..

Anmeld

7. marts 2011

Alberts/

Zafir skriver:

Tjaa... Det kan godt være. Men jeg ved bare ikke helt hvordan man stopper med at natteamme... Mmm... Jeg vil ikke stoppe med at amme, men det er fint at skære ned om natten.
Med Idun var hun alt for gammel. Næsten 15 mrd. Og der tog det 4 nætter hvor hun skreeeeeeg som om jeg slog hende ihjel Hele natten, 4 nætter i træk... jeg lå bare og holdte om hende og sagde. Mor elsker dig, men du får ikke babber og hun lå bare og skreg: Babber!!! babber!!!!...

Æv... Men hun er ikke så god til at spise endnu, så jeg tror ikke hun er mæt nok til at sove hele natten igennem på andet.. Mmm.. Ved det ikke.

du al gøre som du føler bedst(; og du skal self ikke holde med at amme år du kan og vil det ville da være hul i hovedet(: gid jeg kunne,

men det er vel bare at vente til at hun lærer at spise sig mæt nok om aften(; har du prøvet at give havregrød lidt inden hun skal sove og så at bryst? det gør min søster nemlig altså jo så kun havregrød da hun ikek ammer(:

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

KaMa skriver:

Det er hendes alder!

Jeg oplevede nøjagtig det samme. Det skal bare gennemleves med masser af kærlighed og omsorg. Op i sengen med hende og putte. Det gjorde jeg.

Nu er det blevet meget bedre. Det tog 2-3 uger.

Selvfølgelig skal andet udelukkes først.

Kram og pøj pøj med nattefesterne.. suk..

Mmm hendes alder. Suk. Jeg håber virkelig også det ændrer sig. Men jeg må prøve med at fodre så godt af jeg kan om aftenen. Også huske de der prutte dråber. Det går marginalt bedre, når hun har fået dem mere end én gang om dagen.
Jeg troede at Alvin og Viola bare var vidunder sovere? Ændrede det sig pludseligt?

Anmeld

7. marts 2011

Tulle28

Zafir skriver:

Altså det burde jo godt kunne være tænder... men så ville hun da sikkert pive mere???... Eller mmm... Hun gnasker og gnaver i alting, men det har hun gjort siden hun var helt lille. Mmm... Men der burde jo komme tænder på et tidspunkt.

Jeg tror ikke det er ørerne. hun tager sig ikke til ørerne eller noget. Og i sidste uge, da farmand freakede over at hun hostede, så kørte jeg jo til lægen med hende og der var jo ikke noget på lungerne, så han tjekkede lige ører og hals og det, når vi alligevel var der. Mmm...

Jeg er bare såååå smadret. Nu har jeg lige givet hende noget mad og jeg fatter ikke hun stadig sidder op. Hun må jo også bare være BUSTET. Så tror jeg at jeg kører inden længe, så kører jeg ud og handler inden jeg tager til babysvøm, så hun får sovet en god halvanden time inden svømning (tror autostolen virker)... Og når vi så kommer hjem, sover hun jo al6tid perfekt... Der er bare INGENTING om dagen... Suk. Også skal mor også I DEN GRAD sove...

Fra min datter var omkring 5½ mdr. gik det med nattesøvn støt ned af bakke Der er jo udviklingsspring omkring og appetitspring omkring 6 mdr., så måske er det det hun har gang i? Måske krydret med nogle tænder? Tror måske ikke det handler om sult, hvis hun bare ligger vågen og "fester". Kan se at flere har foreslået at du skal stoppe nattespiseriet, og til det kan jeg kun sige, at jeg tror det er et holdningsspørgsmål. JEG tror at så små bebser godt kan have brug for at spise om natten (selvfølgelig ikke hver time), men det ER da hårdt for mor! Men det er jo også derfor vi har barsel 

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

Alberts/ skriver:

du al gøre som du føler bedst(; og du skal self ikke holde med at amme år du kan og vil det ville da være hul i hovedet(: gid jeg kunne,

men det er vel bare at vente til at hun lærer at spise sig mæt nok om aften(; har du prøvet at give havregrød lidt inden hun skal sove og så at bryst? det gør min søster nemlig altså jo så kun havregrød da hun ikek ammer(:

Tror De skal være ældre for havregrød... Men jeg må give hende noget andet om aftenen... Mmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.