Tulle28 skriver:
Du får først lige et
- pyyyyh det er bare så hårdt når de ikke sover!!
Jeg tænker 2 ting:
1. Kan det være ørerne? Det hjælper nemlig at sutte og synke, hvis der er tryk på ørerne (ligesom når man er ude og flyve), så derfor kan det være hun søger brystet mere.
2. Tænder? Er hun ikke snart gammel ok til at det kan være det? Min datter ligger vågen om natten, når der er tænder på vej, den er stensikker hver gang.

Altså det burde jo godt kunne være tænder... men så ville hun da sikkert pive mere???... Eller mmm... Hun gnasker og gnaver i alting, men det har hun gjort siden hun var helt lille. Mmm... Men der burde jo komme tænder på et tidspunkt.
Jeg tror ikke det er ørerne. hun tager sig ikke til ørerne eller noget. Og i sidste uge, da farmand freakede over at hun hostede, så kørte jeg jo til lægen med hende og der var jo ikke noget på lungerne, så han tjekkede lige ører og hals og det, når vi alligevel var der. Mmm...
Jeg er bare såååå smadret. Nu har jeg lige givet hende noget mad og jeg fatter ikke hun stadig sidder op. Hun må jo også bare være BUSTET. Så tror jeg at jeg kører inden længe, så kører jeg ud og handler inden jeg tager til babysvøm, så hun får sovet en god halvanden time inden svømning (tror autostolen virker)... Og når vi så kommer hjem, sover hun jo al6tid perfekt... Der er bare INGENTING om dagen... Suk. Også skal mor også I DEN GRAD sove...
Anmeld