Hvad fanden gør man??? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.318 visninger
52 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Zafir

Nu ligger hun igen.. Vågen på anden time, 5. Nat ud af 7. Nætter hvor hun bare har været vågen. Nogen nætter piver hun. Nogen nætter sludrer hun. I nat er en blanding. Jeg har prøvet alt for at få hende til at sove igen. Jeg gør intet for at vise hende at det er dag og vi skal være vågne... Jeg er seriøst ved at gå ud af mit gode skind... :-(
Før var hun jo bedste baby om natten. Sov bare så flot. Vågen2 max tre gange. Så havde jeg Roskilde syge og de dage, hvor der var meget lidt mad smadrede natten fuldstændig. Siden Jul har hun så vågnet ca hver halvanden time. For at ville spise. Jeg har prøvet at give hende vand i stedet, nogen af gangene, men det flipper hun bare mere over. :-(...
Hvad skal jeg gøre? At give hende en flaske vælling, er udelukket. Og ind på eget værelse er også udelukket. Jeg håber nogen sidder med det gyldne råd, før jeg bliver gak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

mamax3

Zafir skriver:

Nu ligger hun igen.. Vågen på anden time, 5. Nat ud af 7. Nætter hvor hun bare har været vågen. Nogen nætter piver hun. Nogen nætter sludrer hun. I nat er en blanding. Jeg har prøvet alt for at få hende til at sove igen. Jeg gør intet for at vise hende at det er dag og vi skal være vågne... Jeg er seriøst ved at gå ud af mit gode skind... :-(
Før var hun jo bedste baby om natten. Sov bare så flot. Vågen2 max tre gange. Så havde jeg Roskilde syge og de dage, hvor der var meget lidt mad smadrede natten fuldstændig. Siden Jul har hun så vågnet ca hver halvanden time. For at ville spise. Jeg har prøvet at give hende vand i stedet, nogen af gangene, men det flipper hun bare mere over. :-(...
Hvad skal jeg gøre? At give hende en flaske vælling, er udelukket. Og ind på eget værelse er også udelukket. Jeg håber nogen sidder med det gyldne råd, før jeg bliver gak...

Du fortjener et ...

Jeg ville ha sagt gi hende en flaske vælling men det udelukker du så ved jeg ik hvad du ka gøre... Her hjalp det at min fik vælling inden natten... 

Anmeld

7. marts 2011

Tulle28

Zafir skriver:

Du får først lige et - pyyyyh det er bare så hårdt når de ikke sover!!

Jeg tænker 2 ting:

1. Kan det være ørerne? Det hjælper nemlig at sutte og synke, hvis der er tryk på ørerne (ligesom når man er ude og flyve), så derfor kan det være hun søger brystet mere.

2. Tænder? Er hun ikke snart gammel ok til at det kan være det? Min datter ligger vågen om natten, når der er tænder på vej, den er stensikker hver gang.

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

Tulle28 skriver:

Du får først lige et - pyyyyh det er bare så hårdt når de ikke sover!!

Jeg tænker 2 ting:

1. Kan det være ørerne? Det hjælper nemlig at sutte og synke, hvis der er tryk på ørerne (ligesom når man er ude og flyve), så derfor kan det være hun søger brystet mere.

2. Tænder? Er hun ikke snart gammel ok til at det kan være det? Min datter ligger vågen om natten, når der er tænder på vej, den er stensikker hver gang.

Altså det burde jo godt kunne være tænder... men så ville hun da sikkert pive mere???... Eller mmm... Hun gnasker og gnaver i alting, men det har hun gjort siden hun var helt lille. Mmm... Men der burde jo komme tænder på et tidspunkt.

Jeg tror ikke det er ørerne. hun tager sig ikke til ørerne eller noget. Og i sidste uge, da farmand freakede over at hun hostede, så kørte jeg jo til lægen med hende og der var jo ikke noget på lungerne, så han tjekkede lige ører og hals og det, når vi alligevel var der. Mmm...

Jeg er bare såååå smadret. Nu har jeg lige givet hende noget mad og jeg fatter ikke hun stadig sidder op. Hun må jo også bare være BUSTET. Så tror jeg at jeg kører inden længe, så kører jeg ud og handler inden jeg tager til babysvøm, så hun får sovet en god halvanden time inden svømning (tror autostolen virker)... Og når vi så kommer hjem, sover hun jo al6tid perfekt... Der er bare INGENTING om dagen... Suk. Også skal mor også I DEN GRAD sove...

Anmeld

7. marts 2011

Enayia

Zafir skriver:

Jeg fik et råd af en herinde at komme Maizena i mælken så det giver lidt mere "fylde" og mætter mere Det er det eneste sådan råd jeg har med hensyn til mad. Noget andet de får dem til at falde til ro er at komme en bluse, t shirt, natkjole m.m som lugter af dig, så skulle de føle sig mere trygge

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

Enayia skriver:

Jeg fik et råd af en herinde at komme Maizena i mælken så det giver lidt mere "fylde" og mætter mere Det er det eneste sådan råd jeg har med hensyn til mad. Noget andet de får dem til at falde til ro er at komme en bluse, t shirt, natkjole m.m som lugter af dig, så skulle de føle sig mere trygge

Hun er babsebarn, så det er babser og mad. Så ingen mme...
Men jeg forsøger at gøre så hun får mad og drikke inden puttebabs.. mmm...
Måske skal jeg gøre det endnu mere. Ved det ikke

Anmeld

7. marts 2011

Enayia

Zafir skriver:

Hov glemte linket, der ligger opskriften i, hvis du kan bruge det https://www.baby.dk/debat/94500pi1/boern-01-aar/hvor-meget-spiser-jeres-spaedbarn.aspx

Anmeld

7. marts 2011

Enayia

Zafir skriver:

Hun er babsebarn, så det er babser og mad. Så ingen mme...
Men jeg forsøger at gøre så hun får mad og drikke inden puttebabs.. mmm...
Måske skal jeg gøre det endnu mere. Ved det ikke

Nååh, altså man kan jo også komme det i modermælk Men jeg pumper jo også mit i flasker! SÅ det er jo ikke det samme som at amme. Æv, så ved jeg det ikke rigtigt

Anmeld

7. marts 2011

Alberts/

pyha kender efterhånden godt det med  nætterne, sog ikke maden der driller men bleen,

min kloge sp har sagt at når de har den alder som frigg har så optager de ikke maden om natten dvs at maden er overflødig og det rent faktisk er en trøst hvis de spiser om natten, om det er sandt ved jeg ike, albert får ikke mad om natten og har ikk fået det siden han var 3½ måned der stoppede jeg pga at min sp havde sagt sådan, og han lever fint uden mad(:

men self ved jeg ikke hvordan frigg er som barn, så kan desværre ikke give gode råd, bare et kram og håber snart der kommer nogle gode nætter til jer

Anmeld

7. marts 2011

Zafir

Alberts/ skriver:

pyha kender efterhånden godt det med  nætterne, sog ikke maden der driller men bleen,

min kloge sp har sagt at når de har den alder som frigg har så optager de ikke maden om natten dvs at maden er overflødig og det rent faktisk er en trøst hvis de spiser om natten, om det er sandt ved jeg ike, albert får ikke mad om natten og har ikk fået det siden han var 3½ måned der stoppede jeg pga at min sp havde sagt sådan, og han lever fint uden mad(:

men self ved jeg ikke hvordan frigg er som barn, så kan desværre ikke give gode råd, bare et kram og håber snart der kommer nogle gode nætter til jer

Tjaa... Det kan godt være. Men jeg ved bare ikke helt hvordan man stopper med at natteamme... Mmm... Jeg vil ikke stoppe med at amme, men det er fint at skære ned om natten.
Med Idun var hun alt for gammel. Næsten 15 mrd. Og der tog det 4 nætter hvor hun skreeeeeeg som om jeg slog hende ihjel Hele natten, 4 nætter i træk... jeg lå bare og holdte om hende og sagde. Mor elsker dig, men du får ikke babber og hun lå bare og skreg: Babber!!! babber!!!!...

Æv... Men hun er ikke så god til at spise endnu, så jeg tror ikke hun er mæt nok til at sove hele natten igennem på andet.. Mmm.. Ved det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.