At klæde sit barn på til Vuggestue, Dagpleje og Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Zette skriver:

Har afleveret Malou i dagpleje her til morgen hvor to af pigerne også blev afleveret på samme tid. De havde kun bodystocking og strømpebukser på - er jeg underlig fordi jeg synes det ikke er et helt sæt tøj? Der mangler da noget? En nederdel, bukser eller lign. 

Nej, du er ikke underlig - det ville jeg personligt også synes var mærkeligt. Body og strømpebukser hører kun til, når man er hjemme og hygger og ikke skal andre steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Karina H Voigt

I mine øjne er en bodystocking og strømpebukser kun undertøj...

Hvis barnet skal udenfor så synes jeg ikke det er nok tøj (under flyverdragten) men når barnet bare drøner rundt indenfor så er det fint nok så længe det ikke fryser.

Jeg vælger jo som regel at give Freja bodystocking, en tynd bluse, strømpebukser og et par tynde bukser på. Så ved jeg at hun er lige tilpas

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

Jeg ville heller ikke mene at der er noget galt med det, men jeg ville nok selv vælge at give en kjole eller tunika på. Her har jeg et meget varmt barn, så herhjemme har hun kun en body og et par strømpebukser på når vi er hjemme.

Anmeld

2. marts 2011

Zafir

Jeg er simpelthen så fuldstændig afslappet med mine børns tøj

Det handler om at de skal ahve det godt, kunne bevæge sig og at de kan lege osv.

Så en body+strømpebukser syntes jeg er helt fint, hvis det ikke er for koldt og anyways, er det jo rigtig fint at have på under flyverdragten.

Jeg mindes da Idun var lille, at jeg tit gav hende en t-shirt udenpå bodyen, fordi de tit er store i halsen, så de ikke bliver kolde deroppe...

Anmeld

2. marts 2011

slettet_7530

Min datter vil også gerne afsted med strømpebukser og bluse samt underbukser uden på strømpebukserne for ellrs får hun hængenumse i dem som hun siger , men hun får ikke lov at tage derned i strømpebukser og bluse jeg vil have hun skal have en nederdel på, at hun så smider den 5 minutter efter jeg er gået er så noget andet

Anmeld

2. marts 2011

bullerbassen

Kunne ikke finde på at aflever Silas sådan ( han er jo en dreng )

Og nej ville bestemt heller ikke gøre det ved en pige.

Body og bukser bruger vi meget - kun strømpe bukser & body herhjemme  inden døre  

Anmeld

2. marts 2011

Mi

Eva. skriver:

Jeg tror bare der er forældre der er praktiske...jeg har set mange af disse børn...de samme børn møder op i bh med fjerboa, stribede bukser, en nederdel udenpå og en prikket bluse... jeg må sige jeg synes det er fedt de der mennesker der bare er helt afslappede med at det ydre virkelig ikke har en pind betydning...og jeg har arbejdet for at lære det...lade mine ungers elv vælge osv...

Det er sådan nogle børn jeg har. De ligner et fastelavns ris de fleste dage. Men de finder selv deres tøj og Laura går efter det mest behagelige, mens isabella eeeeeeelsker at ligne et karneval. Syntes det er dejligt at de ikke endnu er slaver af mode.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. marts 2011

Lone Jakobsen

jeg ville også synes at der lige som mangler noget.... men jeg kan godt se at det må være dejligt at rende rundt og lege i.

Anmeld

3. marts 2011

slettet_7530

Det er sådan nogle børn jeg har. De ligner et fastelavns ris de fleste dage. Men de finder selv deres tøj og Laura går efter det mest behagelige, mens isabella eeeeeeelsker at ligne et karneval. Syntes det er dejligt at de ikke endnu er slaver af mode.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg mener nu ikke mine børn er slaver af moden fordi jeg gerne vil have deres tøj passer sammen farvemæssigt, og fordi de ikke får lov at have blomstret, stribet og prikket på sammen

Anmeld

3. marts 2011

smokin

lærkes_mor skriver:

Altså det kan se ud som om Nor kun har en body på nogen gange, men det fordi jeg bruger en lang ærmet body som bluse, og så har han hans uld body inden under.... dog med bukser og strømpebukser.

Da Lærke startede i vuggestue, august 08, var hun 10 mdr og med tyyyyyyyyyyyyyke lårbasser... så hun fik strømpebukser på uden bukser, og uden kjole da jeg synes det måtte være svært at kravle rundt i....

Ved ikke om det er altid de bliver afleveret sådan eller om der måske var en grund til det?

Mvh Sara

Jeg kan så fortælle at igen idag så jeg den samme pige have det på... 3 dage i træk... det er da et mønster..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.