At klæde sit barn på til Vuggestue, Dagpleje og Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det iorden kun at give sit barn body og strømpebukser på i dagpleje, vuggestue eller børnehave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.686 visninger
51 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

smokin

Har afleveret Malou i dagpleje her til morgen hvor to af pigerne også blev afleveret på samme tid. De havde kun bodystocking og strømpebukser på - er jeg underlig fordi jeg synes det ikke er et helt sæt tøj? Der mangler da noget? En nederdel, bukser eller lign. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

*Sofie*

Ville da nok også mene at der manglede noget

Anmeld

2. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Sådan er der mange af pigene i vores bh og vs der render rundt.

Anmeld

2. marts 2011

smokin

*Sofie* skriver:

Ville da nok også mene at der manglede noget

I weekenderne kan jeg godt finde på at kun give strømpebukser og body, men det er da kun fordi vi er herhjemme.

Anmeld

2. marts 2011

smokin

Jeanne skriver:

Sådan er der mange af pigene i vores bh og vs der render rundt.

Synes du så det er ok? 

Anmeld

2. marts 2011

*Sofie*

Zette skriver:

I weekenderne kan jeg godt finde på at kun give strømpebukser og body, men det er da kun fordi vi er herhjemme.

Malou render kun rundt i body og strømpebukser hvis hun skal sove eller lige er kommet op....eller hvis hun er syg.

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Med min den første ville jeg nok have tænkt over det...men da de to andre også kom, der gik der ligesom også lidt af den der med at det skulle se ud...nu skulle det bare være praktisk og varmt/køligt nok...altså selvfølgelig må det gerne se pænt ud, men det er ikke så vigtigt for mig mere.

Jeg synes det er helt fint, hvis det er behageligt at have på så er det jo fuldstændig lige meget hvordan det ser ud....det er vores behov ikke ungernes at det hele skal se ud på en bestemt måde.

Jeg tænker det er det samme som leggins og en bluse...

Anmeld

2. marts 2011

Sara.

Altså det kan se ud som om Nor kun har en body på nogen gange, men det fordi jeg bruger en lang ærmet body som bluse, og så har han hans uld body inden under.... dog med bukser og strømpebukser.

Da Lærke startede i vuggestue, august 08, var hun 10 mdr og med tyyyyyyyyyyyyyke lårbasser... så hun fik strømpebukser på uden bukser, og uden kjole da jeg synes det måtte være svært at kravle rundt i....

Ved ikke om det er altid de bliver afleveret sådan eller om der måske var en grund til det?

Mvh Sara

Anmeld

2. marts 2011

smokin

Eva. skriver:

Med min den første ville jeg nok have tænkt over det...men da de to andre også kom, der gik der ligesom også lidt af den der med at det skulle se ud...nu skulle det bare være praktisk og varmt/køligt nok...altså selvfølgelig må det gerne se pænt ud, men det er ikke så vigtigt for mig mere.

Jeg synes det er helt fint, hvis det er behageligt at have på så er det jo fuldstændig lige meget hvordan det ser ud....det er vores behov ikke ungernes at det hele skal se ud på en bestemt måde.

Jeg tænker det er det samme som leggins og en bluse...

Ja Absolut Eva. Jeg klæder da også Malou som jeg gør for min egen skyld, jeg tror skam hun er helt ligeglad. Men jeg synes bare det er for lidt med body og strømpebukser... sådan sjusket, ufærdigt... 

ala "vi har haft travlt til morgen" 

Anmeld

2. marts 2011

smokin

lærkes_mor skriver:

Altså det kan se ud som om Nor kun har en body på nogen gange, men det fordi jeg bruger en lang ærmet body som bluse, og så har han hans uld body inden under.... dog med bukser og strømpebukser.

Da Lærke startede i vuggestue, august 08, var hun 10 mdr og med tyyyyyyyyyyyyyke lårbasser... så hun fik strømpebukser på uden bukser, og uden kjole da jeg synes det måtte være svært at kravle rundt i....

Ved ikke om det er altid de bliver afleveret sådan eller om der måske var en grund til det?

Mvh Sara

Nej det melder historien selvfølgelig ikke noget om.. Den ene pige havde det i hvert fald på igår også. Men det kan jo godt være det bare er et tilfælde, og det er da også ganske ok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.