At klæde sit barn på til Vuggestue, Dagpleje og Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Mi

Albertesmor skriver:

Jeg mener nu ikke mine børn er slaver af moden fordi jeg gerne vil have deres tøj passer sammen farvemæssigt, og fordi de ikke får lov at have blomstret, stribet og prikket på sammen

Nej, men jeg ser bare mange piger og drenge som er så optaget af deres udseende i en meget ung alder, at jeg bestemt ikke vil presse på, for at mine børn bliver mere bevidste om det. Når vi skal i byen, så vælger jeg nogle gange deres tøj, eller må de rende i hvad de har lyst til. Det er jo bare børn og hverken deres kammerater, lærer eller pædagoger hæver et øjenbryn fordi de har prikker og striber på samtidig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

slettet_7530

MarianneSonne skriver:

Nej, men jeg ser bare mange piger og drenge som er så optaget af deres udseende i en meget ung alder, at jeg bestemt ikke vil presse på, for at mine børn bliver mere bevidste om det. Når vi skal i byen, så vælger jeg nogle gange deres tøj, eller må de rende i hvad de har lyst til. Det er jo bare børn og hverken deres kammerater, lærer eller pædagoger hæver et øjenbryn fordi de har prikker og striber på samtidig.

ok men det lød bare som om at det ene udelukkede det andet.

Ja på det område er jeg sippet, jeg vil gerne have at mine unger ser nogenlunde ud også farvemæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.