At klæde sit barn på til Vuggestue, Dagpleje og Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

MariaJ

Jeg kan godt forstå at du studser lidt. Selvfølgelig må folk fuldstændig selv om, hvad de giver deres unger på, så længe det passert til temperaturen og de kan røre sig i det, men jeg synes også der "mangler" noget. Det er selvfølgelig kulturbestemt, hvad man synes udgør et sæt tøj, men jeg går jo heller ikke på arbejde i mit nattøj eller i et sæt længærmet/langbenet uldundertøj, selvom det jo for så vidt er både varmt nok og dækker kroppen.

Der er flere af de små børn her i byen der møder op til det ugentlige spædbarnstræf iført body og strlmpebulser, og ja, jeg har også altid tænkt at det ser lidt pudsigt ud. Min datter går bestemt ikke klædt som en dukke, og kan altid bevæge sig i sit tøj, men jeg klæder hende på, efter det jeg opfatter som et helt sæt tøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Brams

Zette skriver:

Har afleveret Malou i dagpleje her til morgen hvor to af pigerne også blev afleveret på samme tid. De havde kun bodystocking og strømpebukser på - er jeg underlig fordi jeg synes det ikke er et helt sæt tøj? Der mangler da noget? En nederdel, bukser eller lign. 

Synes bestemt der mangler noget, ikke blot synsmæssigt men også varmemæssigt. Synes det er for koldt til kun at blive sendt afsted i så lidt tøj

Anmeld

2. marts 2011

eElak

Jeg tænker sq mere om de ikke kommer til at fryse???

Anmeld

2. marts 2011

smokin

KaLee skriver:

Ja det var også min tanke! 

Anmeld

2. marts 2011

LISBETH:-)

HOV jeg stemte ja da jeg ikke havde læst teksten. Troede du mente om det var i orden iforhold til at det er besværligt for dem der skal skifte

men jeg mente så nej, jeg har aldrig forstået dem klæder deres børn sådan på. Jeg synes som du skriver at så mangler der noget, ser det som at man har sendt dem afsted i deres undertøj. Den ville aldrig gå her. Måske herhjemme når vi er selv, men aldrig ud af huset

Anmeld

2. marts 2011

Kamulla

bestemt ikke dåan jeg ville sende mit barn af sted... at de så piller nederdel eller andet af i BH/VS/DP.. ja det er en anden side af sagen

Anmeld

2. marts 2011

Thalia

KaLee skriver:

De kommer vel næppe til at fryse mindre af at have en nederdel på?

Anmeld

2. marts 2011

eElak

Thalia skriver:

De kommer vel næppe til at fryse mindre af at have en nederdel på?

Nu har jeg godt nok en dreng.

Men han får almindelige bukser på, undertøj (ja han er gået over til 2delt) og en bluse på... og indimellem har han en hættetrøje/cardigan udover.

Derfor min undren :-)

for i min verden, så mangler de vel et lag tøj... Altså bukser/bluse.. eller nederdel og bluse (synes så også det er koldt til nederdel)..

HVis dette indlæg var skrevet når det var varmere, havde jeg ikke nævnt kulden, og jeg har i øvrigt også stemt at det var OK i afstemningen

Anmeld

2. marts 2011

millesofie

Har afleveret Malou i dagpleje her til morgen hvor to af pigerne også blev afleveret på samme tid. De havde kun bodystocking og strømpebukser på - er jeg underlig fordi jeg synes det ikke er et helt sæt tøj? Der mangler da noget? En nederdel, bukser eller lign. 

det kommer an på hvordan stemningen er der henne

er det meget afslappet ville jeg fortrække at aflevere mit barn i et behageligt sæt tøj så som body og strømpebukser

jeg gør det næsten nu jeg har altid en lille nederdel med som hun kan få ud over hvis det er og er det legestue dag får hun fint tøj på, så hun er cute

Anmeld

2. marts 2011

Kindfed

Eva. skriver:

Jeg tror bare der er forældre der er praktiske...jeg har set mange af disse børn...de samme børn møder op i bh med fjerboa, stribede bukser, en nederdel udenpå og en prikket bluse... jeg må sige jeg synes det er fedt de der mennesker der bare er helt afslappede med at det ydre virkelig ikke har en pind betydning...og jeg har arbejdet for at lære det...lade mine ungers elv vælge osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.