At klæde sit barn på til Vuggestue, Dagpleje og Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Bondepigen

Hvis pigerne har det varmt nok, synes jeg det kan gøre fuldstændig lige meget. Bare tøjet er rent... Måske har moderen Eller faderen haft en kamp med at få dem i tøjet og har stoppet der... Jeg kunne da osse finde på det, hvis det var tilfældet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Sara.

Zette skriver:

Nej det melder historien selvfølgelig ikke noget om.. Den ene pige havde det i hvert fald på igår også. Men det kan jo godt være det bare er et tilfælde, og det er da også ganske ok. 

:-)

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Zette skriver:

Ja Absolut Eva. Jeg klæder da også Malou som jeg gør for min egen skyld, jeg tror skam hun er helt ligeglad. Men jeg synes bare det er for lidt med body og strømpebukser... sådan sjusket, ufærdigt... 

ala "vi har haft travlt til morgen" 

Jeg tror bare der er forældre der er praktiske...jeg har set mange af disse børn...de samme børn møder op i bh med fjerboa, stribede bukser, en nederdel udenpå og en prikket bluse... jeg må sige jeg synes det er fedt de der mennesker der bare er helt afslappede med at det ydre virkelig ikke har en pind betydning...og jeg har arbejdet for at lære det...lade mine ungers elv vælge osv...

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

Jeg ser ikke noget galt i at aflevere sit barn i dagpleje i den beklædning. Så længe at det er langærmet bodyer og barnet ikke fryser.

Har dog aldrig sendt min søn afsted i vuggestue kun med det på...der har det været et helt sæt. Men jeg synes da det er ok, det andre forældre vælger at gøre  

Anmeld

2. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Zette skriver:

Synes du så det er ok? 

Ja det er helt fint for mig Så længe de ikke fryser, kan det vel gøre ligemeget. I bund og grund er jeg helt ligeglad med hvad tøj børn render rundt i, bare det passer til årstiden

Min render rundt i strømpebusker og badeshorts, men han fryser ikke og ligner jeg ved ikke hvad

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Jeanne skriver:

Ja det er helt fint for mig Så længe de ikke fryser, kan det vel gøre ligemeget. I bund og grund er jeg helt ligeglad med hvad tøj børn render rundt i, bare det passer til årstiden

Min render rundt i strømpebusker og badeshorts, men han fryser ikke og ligner jeg ved ikke hvad

Hvor skønt altså... kan se det for mig...

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

nææææææ, så længe barnet har det godt og ikke fryser/har det for varmt...

vores datter ville nok have en kjole/spencer/ tunika ud over det outfit... men det er ikke noget jeg tænker rigtig over hvis andre menneskers børn møder op i DP sådan

Anmeld

2. marts 2011

Diana...

He he hvis de har de bedst sådan så det jo fint. Men jeg kunne nu ikke finde på det. Men kan det ikk være de bare havde tøjet med ved siden af? 

Knus

Anmeld

2. marts 2011

foto på lærred

Altså jeg tænker at hvis de er helt små (f.eks 1 år eller lign) hvor de ikke ved hvad der foregår, så synes jeg da det er fint nok.

Er de ældre så tror jeg, at de gerne vil have et eller andet på så de ikke er de enste der ikke er klædt ud.

Hvis det er en pige, kan man jo bare tage en fin kjole og så er hun en "prinsesse".

hvis man ikke vil have mere på en body og strømpebusker, så kan man evt give dem på i sort og så sætte en hvid tegning på maven og tegne fisk på, og så tegne knorhår ved næsten og så er pigen en lille kat, der har fisk i maven

Anmeld

2. marts 2011

Koen.

Altså jeg ser ikke noget galt i det, men vil mene der mangler noget Personligt ville jeg ikke sende Lærke afsted sådan, men herhjemme er det ofte body og strømpebukser når der skal hygges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.