Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. februar 2011

anjada

Tillykke med graviditeten Jeg har lidt forskelligt babytøj i str. 50/56, i neutrale farver, da jeg ikke kendte kønnet på min lille guldklump, som viste sig at være en lille dejlig pige. Hvis det er noget du kan bruge, sender jeg det meget gerne til dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Benjamins'mor

WilliamsMorLise skriver:

Der var du heldig sophie, Min søster havde også en MASSE ting...... Til piger ...... Så det hjalp ikke rigtig mig så meget, Så jeg skal starte fra bunden af. Hehe:-))

Er du sikker på hun ikke har noget i neutrale farver?

Altså hvide bodyer osv?

Anmeld

1. marts 2011

Williams'Mor

Jov, hehe. Det havde hun selvfølgelig. Men ikke særlig meget.

Anmeld

1. marts 2011

Williams'Mor

anjada skriver:

Tillykke med graviditeten Jeg har lidt forskelligt babytøj i str. 50/56, i neutrale farver, da jeg ikke kendte kønnet på min lille guldklump, som viste sig at være en lille dejlig pige. Hvis det er noget du kan bruge, sender jeg det meget gerne til dig 

Hej Anja!!

Som sagt, det skal desværre komme et sted fra hvor jeg kan hente det selv, da jeg ikke har råd til betale porto. Jeg skal bruge pengene på udstyr inden bebs kommer. Men tak for tilbuddet. Det var rigtig sødt af dig. Knus knus!!

Anmeld

1. marts 2011

DLM

WilliamsMorLise skriver:

Hej Anja!!

Som sagt, det skal desværre komme et sted fra hvor jeg kan hente det selv, da jeg ikke har råd til betale porto. Jeg skal bruge pengene på udstyr inden bebs kommer. Men tak for tilbuddet. Det var rigtig sødt af dig. Knus knus!!

vil lige høre hvad du sådan mangler, kan være jeg har noget du kan bruge. porto skal du ikke tænke på.

Anmeld

1. marts 2011

Williams'Mor

DLM skriver:

vil lige høre hvad du sådan mangler, kan være jeg har noget du kan bruge. porto skal du ikke tænke på.

Hej med dig!!

Ej hvor er du sød. Det virkelig bare pænt af dig.
- Jeg står og mangler strømper/strømpebukser & små sko?sutsko osv.
Noget tøj til udendørs. Jakke? Flyverdragt eller lignene. Ved ikke lige hvad sådan nogle små nogle bruger hehe. Jeg mangler også et badekar. Og så mangler jeg vidst ikke rigtig mere. hehe:-))

Anmeld

1. marts 2011

DLM

WilliamsMorLise skriver:

Hej med dig!!

Ej hvor er du sød. Det virkelig bare pænt af dig.
- Jeg står og mangler strømper/strømpebukser & små sko?sutsko osv.
Noget tøj til udendørs. Jakke? Flyverdragt eller lignene. Ved ikke lige hvad sådan nogle små nogle bruger hehe. Jeg mangler også et badekar. Og så mangler jeg vidst ikke rigtig mere. hehe:-))

jamen det var da så lidt

jeg skal se hvad jeg kan finde, strømper har jeg en del af du godt må få. skal se hvad jeg ellers kan finde i gemmeren.

Anmeld

1. marts 2011

Williams'Mor

DLM skriver:

jamen det var da så lidt

jeg skal se hvad jeg kan finde, strømper har jeg en del af du godt må få. skal se hvad jeg ellers kan finde i gemmeren.

Det var dog helt vidunderligt sødt af dig. Kæmpeknus til dig.

Anmeld

1. marts 2011

Frk. Himmelblå

WilliamsMorLise skriver:

Hej med dig!:-))

Som sagt, jeg har desværre ikke mulighed for at betale portoeen så jeg må desværre sige nej tak((
Jeg er meget interesseret, men mine penge skal gå til en masse babyudstyr (det som jeg nu ikke lige selv kan skaffe nogle steder)

Er du interesseret i tøjet (se side 8/9 i debatten)?

Jeg sender det gerne i dag! (Og du skal ikke tænke på porto)..

Anmeld

1. marts 2011

CiSo

Jeg kan ikke lade vær med at skrive! 

Undskyld sproget, men hold kæft hvor er det flot af folk herinde, at de har så meget de gerne vil give væk og endda betale porto! Dejligt der er så mange godhjertet mennesker, der hjælper når andre er en smule i nød. 

Hurra for en dejlig side med skønne mennesker, der altid er parat til at hjælpe! 

Og så ser vi bare lige bort fra de tvivlende kommentarer, dem kunne vi sagtens have været forunden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.