Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. marts 2011

Williams'Mor

sophieamalia skriver:

Jeg kan ikke lade vær med at skrive! 

Undskyld sproget, men hold kæft hvor er det flot af folk herinde, at de har så meget de gerne vil give væk og endda betale porto! Dejligt der er så mange godhjertet mennesker, der hjælper når andre er en smule i nød. 

Hurra for en dejlig side med skønne mennesker, der altid er parat til at hjælpe! 

Og så ser vi bare lige bort fra de tvivlende kommentarer, dem kunne vi sagtens have været forunden!

» PRÆCIS. Det er utroligt hvad folk vil gøre og gør! Foolk er meget godhjertet, og det er mennesker jeg kun kan se op til. Når William engang ikke bruger sit tøj mere bliver det min tur til at være som disse vidunderlige mennesker herinde! Stor respekt til disse søde & fantastiske mennesker!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

KajaHH

Du kan ringe til frelserens hær, sætte dem ind i din situation,og spørge om de vil hjælpe dig.

Dette plejer de gerne at ville og du vil så modtage et brev fra dem, hvori der står hvor meget du kan købe ind for, i deres genbrugsbutik, og der kan man også tit få barnevogne og tremmesenge, og babytøj har de jo masser af, så det var da en mulighed, og ikke noget at være flov over.

De er der for at hjælpe folk der har brug for det.

herfra

Anmeld

1. marts 2011

Benjamins'mor

WilliamsMorLise skriver:

Jov, hehe. Det havde hun selvfølgelig. Men ikke særlig meget.

Nå okay.

Anmeld

1. marts 2011

Williams'Mor

KajaHH skriver:

Du kan ringe til frelserens hær, sætte dem ind i din situation,og spørge om de vil hjælpe dig.

Dette plejer de gerne at ville og du vil så modtage et brev fra dem, hvori der står hvor meget du kan købe ind for, i deres genbrugsbutik, og der kan man også tit få barnevogne og tremmesenge, og babytøj har de jo masser af, så det var da en mulighed, og ikke noget at være flov over.

De er der for at hjælpe folk der har brug for det.

herfra

Hej med dig.

Hmmmm..  Det lyder nu måske alligevel som en god idé!
Det har jeg godt nok aldrig hørt om før... Det tror jeg at jeg vil undersøge. Tak for tippet. Kæmpe knus herfra!!:-))

Anmeld

1. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg har også en masse tøj i det helt små jeg gerne vil sende til dig, porto skal du ikke tænke på.

Anmeld

1. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg har også nogle sutter min dreng aldrig har brugt, dem kan jeg også sende med.

Du skal bare lige sende en PB med navn og adresse

Anmeld

1. marts 2011

KajaHH

WilliamsMorLise skriver:

Hej med dig.

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før... Det tror jeg at jeg vil undersøge. Tak for tippet. Kæmpe knus herfra!!:-))

Jeg vidste det heller ikke, men fik det af vide, da en i min mands familie kommer i frelserns hær, og de vil meget gerne hjælpe, men de reklamerer ikke med det.

Man skal simpelt hen selv ringe dertil og bede om hjælp, du skal ringe til deres mødekontor i byen hvor de holder til, og så kan du derefter handle i deres genbrugs butik.

Anmeld

1. marts 2011

anjada

WilliamsMorLise skriver:

Hej Anja!!

Som sagt, det skal desværre komme et sted fra hvor jeg kan hente det selv, da jeg ikke har råd til betale porto. Jeg skal bruge pengene på udstyr inden bebs kommer. Men tak for tilbuddet. Det var rigtig sødt af dig. Knus knus!!

Portoen skal du ikke tænke på Så send mig en pb med din adresse, hvis du er interesseret.

Anmeld

1. marts 2011

muzen

hvad med legetøj og aktivites tæppe har du sådan noget?

Anmeld

1. marts 2011

Benjamins'mor

WilliamsMorLise skriver:

Hej med dig.

Jeg skal altså lige have dit fuldenavn. Det skal jo også stå på pakken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.