udtørrede vinter hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Happiness

nutche skriver:

uhh du kan tro jeg har selv tænkt på den med håndsprit.

jeg er dagplejemor, så der bliver vasket hænder rigtigt ofte. men føler bare ikke at håndsprit er rigtigt når jeg har skiftet ble, eller lavet mad.

Hvis det "bare" er en tisseble, ville jeg vælge håndspritten Jeg arb. med udviklingshæmmede voksne, og skifter ble på dem, der bruger vi handkser lige meget om det er tis eller stort. Og så spritter jeg hænder efter småt, og self. blir de vasket med vand og sæbe efter stort

Ja i forbindelse med mad, ville jeg nok heller ik gå på kompromi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Pena

nutche skriver:

jeg mangler en rigtig fed creme til mine vintetørre hænder. hvilken en kan i anbefale?

det er blevet rigtigt slemt de sidste dage, mine fingre sprækker simpelthen, og det gør rigtigt ondt. jeg vasker meget hænder, og prøver at smøre dem så ofte som muligt. men mangler en super fed creme til natten.

så kom med jeres bedste bud

Hejsa

Har selv haft virkelig slemme hænder i år. Jeg bruger nu sådan noget barrierecreme (godt nok til de intime steder). Det virker rigtig godt. Især hvis man vasker meget hænder. Og ikke specielt fedtende. Kan fås på apoteket.

Anmeld

28. februar 2011

Valle81

nutche skriver:

jeg prøvede at finde siden på dansk, så jeg kunne se om cremen også ku findes i danske forretninger....men jeg er bare en knold til det. så hvis du har et dansk link, så er jeg stadig nysgerrig

EJ jeg havde slet ikke set , at link var på engelsk en sælges i dk, købte en tube til kenny i lørdags lille 50 kr og stor 100

Anmeld

28. februar 2011

Lone Jakobsen

MaybeMe skriver:

Hvis det "bare" er en tisseble, ville jeg vælge håndspritten Jeg arb. med udviklingshæmmede voksne, og skifter ble på dem, der bruger vi handkser lige meget om det er tis eller stort. Og så spritter jeg hænder efter småt, og self. blir de vasket med vand og sæbe efter stort

Ja i forbindelse med mad, ville jeg nok heller ik gå på kompromi

ja det er lidt svært. generelt sværger jeg til vand og sæbe....men nu vil jeg lige se hvordan mine hænder har det, når jeg begynder med lidt ny pleje til dem

for det bliver sørme til meget håndvask men jeg tænker at kulden også har meget at sige. vi er jo meget ude.

Anmeld

28. februar 2011

Bavianis

nutche skriver:

hvor fed er den?

Den fedter ikke, men trænger ind i hænderne, der fles meget velplejede og "ernærede" - og de gør ikke ondt længere, hvis der er sprækker. Og så holder effekten længe. Den er dog lidt pebret - ca. 90 spir...

Anmeld

28. februar 2011

Lone Jakobsen

Pena skriver:

Hejsa

Har selv haft virkelig slemme hænder i år. Jeg bruger nu sådan noget barrierecreme (godt nok til de intime steder). Det virker rigtig godt. Især hvis man vasker meget hænder. Og ikke specielt fedtende. Kan fås på apoteket.

uh det lyder som lige den slags jeg leder efter 

Anmeld

28. februar 2011

Pena

nutche skriver:

uh det lyder som lige den slags jeg leder efter 

Ps. Også super til sprukne læber. Man skal bare lade være med at tænke på det er creme til nummeren

Anmeld

28. februar 2011

Lone Jakobsen

Pena skriver:

Ps. Også super til sprukne læber. Man skal bare lade være med at tænke på det er creme til nummeren

har du et navn på den?

Anmeld

1. marts 2011

Pena

nutche skriver:

har du et navn på den?

hedder danatekt intim barrierecreme. Men det er ordet barrierecreme du skal fokusere på. Jeg har lidt forskelligt. Fås på apoteket.

Er sådan rød i flere nuancer og hvid. Lidt krydret, men drøj i brug. Og man kan sige 60-100 kr for at have bløde hænder en hel vinter er jo ikke så slemt.

Anmeld

1. marts 2011

anjamichell@gmail.com

bondepigen skriver:

Vask hænder i kaffegrums, som alligevel er brugt og skal smides ud...hænderne bliver SÅ bløde, og smør dem derefter ind i en hvilken som helst fed creme uden parfume og vand. Jeg bruger locobase... De bliver helt babybløde!

Sådan et godt råd... Kaffegrums.. Liiige mine ord for DET virker helt vildt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.