udtørrede vinter hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Uha det problem kender jeg alt for godt!

Jeg har prøvet adskillige cremer - alt fra de billige i Rema til den dyre på apoteket - intet har hjulpet!

Men for en uge siden købte jeg en håndcreme fra Ole Henriksen - mener jeg gav 269.- for den, så det er ikke fordi den er dyrere end så mange andre håndcremer.

Den har ihvert fald haft en kanon god virkning på mig! Mine hænder var før helt sprukne og blødte fra knoene og det gjorde helt vildt ondt. Nu er sprækkerne helet og mine hænder er godt på vej til at være "normale" igen, efter kun 4 dages brug af cremen. Synes den er helt vidunderlig!!! Prøv den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Lone Jakobsen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Uha det problem kender jeg alt for godt!

Jeg har prøvet adskillige cremer - alt fra de billige i Rema til den dyre på apoteket - intet har hjulpet!

Men for en uge siden købte jeg en håndcreme fra Ole Henriksen - mener jeg gav 269.- for den, så det er ikke fordi den er dyrere end så mange andre håndcremer.

Den har ihvert fald haft en kanon god virkning på mig! Mine hænder var før helt sprukne og blødte fra knoene og det gjorde helt vildt ondt. Nu er sprækkerne helet og mine hænder er godt på vej til at være "normale" igen, efter kun 4 dages brug af cremen. Synes den er helt vidunderlig!!! Prøv den!

lyder helt super har du et navn, og hvor den evt. kan købes?

Anmeld

1. marts 2011

Lone Jakobsen

Pena skriver:

hedder danatekt intim barrierecreme. Men det er ordet barrierecreme du skal fokusere på. Jeg har lidt forskelligt. Fås på apoteket.

Er sådan rød i flere nuancer og hvid. Lidt krydret, men drøj i brug. Og man kan sige 60-100 kr for at have bløde hænder en hel vinter er jo ikke så slemt.

jamen jeg bruger mange penge på hudcreme hver måned.... så 100kr er ingenting

Anmeld

1. marts 2011

Maja88

har du prøvet den carbamid creme 5 %?? den er virkelig guld værd..

jeg kan også mærke når jeg har været på arbejde og det hjælper ikke kun at spritte af istedet for at vaske.synes sprit er super hårdt for hænderne,.

Anmeld

1. marts 2011

Corn

nutche skriver:

jeg mangler en rigtig fed creme til mine vintetørre hænder. hvilken en kan i anbefale?

det er blevet rigtigt slemt de sidste dage, mine fingre sprækker simpelthen, og det gør rigtigt ondt. jeg vasker meget hænder, og prøver at smøre dem så ofte som muligt. men mangler en super fed creme til natten.

så kom med jeres bedste bud

kokosolie...

Kan købes i de fleste af coops butikker i øko-afd... De er i fast form, men smelter når det kommer på huden...

Og er FANTASTISK til at stege pandekager i 

Anmeld

1. marts 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

har du prøvet den carbamid creme 5 %?? den er virkelig guld værd..

jeg kan også mærke når jeg har været på arbejde og det hjælper ikke kun at spritte af istedet for at vaske.synes sprit er super hårdt for hænderne,.

nej jeg har skrevet en helt masse navne ned, og vil lige prøve mig frem næste gang jeg kommer forbi en matas eller et apotek

Anmeld

1. marts 2011

Maja88

nutche skriver:

nej jeg har skrevet en helt masse navne ned, og vil lige prøve mig frem næste gang jeg kommer forbi en matas eller et apotek

uha lyder til at blive en dyr fornøjelse

Anmeld

1. marts 2011

Lone Jakobsen

Macaab skriver:

kokosolie...

Kan købes i de fleste af coops butikker i øko-afd... De er i fast form, men smelter når det kommer på huden...

Og er FANTASTISK til at stege pandekager i 

sikke et sjovt tip og så har det jo flere anvendelses muligheder

Anmeld

1. marts 2011

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

uha lyder til at blive en dyr fornøjelse

hi hi, jeg ku jo starte i den billige ende

Anmeld

1. marts 2011

Corn

nutche skriver:

sikke et sjovt tip og så har det jo flere anvendelses muligheder

Ja det giver, især desserter, et lille pift.

Og manden synes man lugter af Bounty

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.