udtørrede vinter hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Bondepigen

Mumto3 skriver:

Det råd har jeg også hørt og prøvet én gang. Det var helt vildt så godt det hjalp....,men noget mærkeligt!

Ja, man skal nok kunne lide duften af kaffe, for at bruge det, men det kan jeg osse. Eeelsker kaffe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

kamtok

nutche skriver:

jeg vidste ikke at neutral havde en fedtcreme og med 70% så må det lige være noget.

jeg bruger decubal lige nu, og de har enten 38 eller 40%

Den er meget billigere end alle de andre som Decubal, Locobase osv. - Tror vi gav omkring 49 kr. for den i Føtex forleden (vi bruger den til vores søn's små æblekinder som er lidt udsat her i frostvejret)...

Anmeld

27. februar 2011

Lone Jakobsen

- skriver:

70% fed creme med glycerin

fra neutral.

Rigtig god, også til frostkinder og når man ofte pudser næse og lign.

er det den der hedder neutral fedtcreme?

Anmeld

27. februar 2011

Lone Jakobsen

kamtok skriver:

Den er meget billigere end alle de andre som Decubal, Locobase osv. - Tror vi gav omkring 49 kr. for den i Føtex forleden (vi bruger den til vores søn's små æblekinder som er lidt udsat her i frostvejret)...

jeg bruger selv rigtig mange af neutrals produkter.... så det lyder bare rigtigt godt.

Anmeld

27. februar 2011

Lone Jakobsen

Bavianis skriver:

Decubal håndcreme! Suuuuper god!

hvor fed er den?

Anmeld

27. februar 2011

Lone Jakobsen

Sof skriver:

Mine hænder er nok lidt specielle. De er skadet af for meget håndvask og afspritning, arbejde i sundhedssektoren kræver det og det kunne mine hænder ikke tåle. Dvs. at jeg får skællede hænder, eller de bliver så tørre at de bliver helt ru, sprækker og virker skællede  Lige så snart der bliver koldt, så går mine hænder amok og det eneste jeg kan gøre er altid at have vanter på udendørs når det er koldt og så bliver de smurt med Repair flere gange om dagen. Min læge kalde det oversensitive hænder kombineret med frostskader. Ikke rart, men Repair virker og jeg elsker den. Den fedter meget og jeg tager den som oftest på om aftenen og når jeg skal ud og har vanter på længe

repair er klart med i mine overvejelser

Anmeld

27. februar 2011

Lone Jakobsen

Perl skriver:

Jeg lider rigtigt meget af det..  så det svier osv.. Mit råd er klart at du køber decubak på apoteket og nogle bomulds handsker.. så smøre du et meget meget tykt lag på dine hænder inden du går i seng det hjælper rigtigt meget

jeg er rigtig glad for decubals produkter.... men synes ikke de er helt fede nok til mine medtagede hænder

Anmeld

27. februar 2011

Lone Jakobsen

Valle81 skriver:

Hey:0)

Jeg har virklig også døjet i år:0)

Min mor fandt vidundermidet - en kæmpe tube fra bodyshop.

http://www.thebodyshop.co.uk/_en/_gb/catalog/produ ct.aspx?ParentCatCode=C_Bestsellers&CatCode=C_ Best20sellers&prdcode=24243m

Den er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fantastisk:0)

jeg prøvede at finde siden på dansk, så jeg kunne se om cremen også ku findes i danske forretninger....men jeg er bare en knold til det. så hvis du har et dansk link, så er jeg stadig nysgerrig

Anmeld

27. februar 2011

Happiness

Hej. Nu har jeg ik læst de andre svar.

Men umiddelbart tænker jeg at du ikke må vaske hænder så ofte. Det udtørre hænderne. Har selv meget tørre hænder, og vasker dem tit pga. mit job. Men er begyndt at bruge håndsprit 2/3 af de gange jeg ellers ville have vasket hænder. Det hjælper lidt her.

Og så på med en fed creme efter de er tørre. Håndsprit er heller ik god for huden, men den er langt bedre end vand og sæbe Jeg var til en hudspecialelist, der gav mig de råd.

Hun sagde også at jeg skulle putte en god vitamin E creme på i et tykt lag, og så sove med stofhandsker på om natten. Det hjalp mig meget. de sprækkede ellers bare jeg gik udenfor.... Men ikke efter det med cremen.

Dog har intet af det hjulpet her mens jeg har været gravid Men det hjalp mig de forrige 2 vintre.

Anmeld

27. februar 2011

Lone Jakobsen

MaybeMe skriver:

Hej. Nu har jeg ik læst de andre svar.

Men umiddelbart tænker jeg at du ikke må vaske hænder så ofte. Det udtørre hænderne. Har selv meget tørre hænder, og vasker dem tit pga. mit job. Men er begyndt at bruge håndsprit 2/3 af de gange jeg ellers ville have vasket hænder. Det hjælper lidt her.

Og så på med en fed creme efter de er tørre. Håndsprit er heller ik god for huden, men den er langt bedre end vand og sæbe Jeg var til en hudspecialelist, der gav mig de råd.

Hun sagde også at jeg skulle putte en god vitamin E creme på i et tykt lag, og så sove med stofhandsker på om natten. Det hjalp mig meget. de sprækkede ellers bare jeg gik udenfor.... Men ikke efter det med cremen.

Dog har intet af det hjulpet her mens jeg har været gravid Men det hjalp mig de forrige 2 vintre.

uhh du kan tro jeg har selv tænkt på den med håndsprit.

jeg er dagplejemor, så der bliver vasket hænder rigtigt ofte. men føler bare ikke at håndsprit er rigtigt når jeg har skiftet ble, eller lavet mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.