omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

ja. det tænkte jeg også ligefør.

men, det er lidt svært - når man bliver kaldt for børnemishandler.
puha, men nogle mennesker kan jo sige så meget bag en computer skærm

Jeg gemmer mig skam ikke.. Du spurgte om vores mening og det er min.. Du må regne med at ikke alle er enige med dig og slet ikke når det handler om noget så kontoversielt som dette emne.. Jeg er altid ærlig og kan godt tage at folk er det samme over for mig.. Jeg går ikke efter en person, men taler generelt om alle der praktiserer denne skik..

Jeg er sikker på at jeg har traditioner som du har en mening om.. Min er bare hård når det kommer til børnevelfærd.. Hvad du ikke ved om mig er at jeg har forældre der har firma hvor 90% af deres ansatte er af anden ætnisk herkomst.. De er på det rene med min holdning til dette.. De har til gengæld en stærk holdning til at jeg har boet så mange år sammen med min mand uden at være gift og imellem ham og min muslime ex som jeg var sammen med i 8år.. Havde meget travlt med mange partnere.. Og ok, sådan er det..

Og ved du hvad, hellere manyak en børnemishandler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

MaliksMor

CelinasMoarh skriver:

Synes fandeme det er klamt i kan sidde og tage valget for jeres lille dreng... Hvordan fanden kan i få jer selv tl at bestemme over HANS lille tissemand! Hvis han gerne vil omskæres , så skal han fandeme da have valget når han selv blir voksen... Vi snakker altså om et lille uskyldigt barn her.. Jeg kunne satme ikke få mig selv til at få skåret noget af min lille dreng tissemand af , bare fordi , jeg lige synes det er renere..!!! Jeg har dog aldrig hørt / mødt en mand der ike kan finde ud af at vaske sig i endnu...! Fuck hvor får jeg dog kvalme af at læse denne debat.!!! Skulle deres skamlæber også syes sammen , bare fordi det er renene..!!! Helt ærlig mann..!!!! Fuck jeg brækker mig mann..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

læs hele indlæget inden du svare. min søn skal ikke omskærres før han siger go' for den.

hvis det er mig beskeden var til-

Anmeld

24. februar 2011

Bellinda89

CamillaRH skriver:

læs hele indlæget inden du svare. min søn skal ikke omskærres før han siger go' for den.

hvis det er mig beskeden var til-

Den var ikke direkte til dig.. Men selve emnet at omskærer sit barn , uden det selv kan vælge.

Anmeld

24. februar 2011

ønskebørn74

Albertesmor skriver:

Jeg synes desværre at du har været rigtigt grov i dine besvarelser, fordi nogle træffer andre valg end du selv ville have gjort gør dem jo ikek til dårligere forældre end du og jeg

Du har ret at mine ord er hårde og for nogen kan læses som grove.. Men jeg har en klar mening omkring dette.. Og at de her ikke giver et individ lov til selv at bestemme om der er dele af deres krop der skal skæres af.. Og i min verden er det ikke noget en kærlig mor gør.. Ligesom hun ikke tatoverer el. brændemærker sit barn ud fra religiøs el. traditionel overbevisning. I min verden beskytter forældre deres børn for enhver smerte og påfører dem den aldrig med vilje.. Kun hvis det reder deres liv.. Og dette indgreb er en præferance, ikke et livsnødvendigt indgreb.

Anmeld

24. februar 2011

slettet_7530

Du har ret at mine ord er hårde og for nogen kan læses som grove.. Men jeg har en klar mening omkring dette.. Og at de her ikke giver et individ lov til selv at bestemme om der er dele af deres krop der skal skæres af.. Og i min verden er det ikke noget en kærlig mor gør.. Ligesom hun ikke tatoverer el. brændemærker sit barn ud fra religiøs el. traditionel overbevisning. I min verden beskytter forældre deres børn for enhver smerte og påfører dem den aldrig med vilje.. Kun hvis det reder deres liv.. Og dette indgreb er en præferance, ikke et livsnødvendigt indgreb.

Man kan godt formidle sit budskab på en ordentlig måde

Anmeld

24. februar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Jeg gemmer mig skam ikke.. Du spurgte om vores mening og det er min.. Du må regne med at ikke alle er enige med dig og slet ikke når det handler om noget så kontoversielt som dette emne.. Jeg er altid ærlig og kan godt tage at folk er det samme over for mig.. Jeg går ikke efter en person, men taler generelt om alle der praktiserer denne skik..

Jeg er sikker på at jeg har traditioner som du har en mening om.. Min er bare hård når det kommer til børnevelfærd.. Hvad du ikke ved om mig er at jeg har forældre der har firma hvor 90% af deres ansatte er af anden ætnisk herkomst.. De er på det rene med min holdning til dette.. De har til gengæld en stærk holdning til at jeg har boet så mange år sammen med min mand uden at være gift og imellem ham og min muslime ex som jeg var sammen med i 8år.. Havde meget travlt med mange partnere.. Og ok, sådan er det..

Og ved du hvad, hellere manyak en børnemishandler..

det er din mening.

måske ses vi i en anden debat, hvor vi er enige

Anmeld

24. februar 2011

MaliksMor

CelinasMoarh skriver:

Den var ikke direkte til dig.. Men selve emnet at omskærer sit barn , uden det selv kan vælge.

okay.

du skrec bare din søn, så lød som om du skrev til en person og ikke flere

Anmeld

24. februar 2011

Bellinda89

CamillaRH skriver:

okay.

du skrec bare din søn, så lød som om du skrev til en person og ikke flere

Hov , der sku stå jeres , fik lige skrevet din i farten..

Men den er ikke direkte henvist til en enkel person... 

Anmeld

24. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har fået flere anmeldelser på denne tråd - Jeg opfordrer alle til at holde den gode tone - selv på kontroversielle emner som denne!

Ellers bliver vi nødt til at lukke tråden.

Husk på at vi lever i et civiliseret samfund og uanset hvilken holdning man har til enmet,s å er der ingen der tager sine børn ned til en heksedoktor med et rustent glasskår.

God dag og kærlighed til alle

Zafir - Moderator, baby.dk.

Anmeld

24. februar 2011

MaliksMor

CelinasMoarh skriver:

Hov , der sku stå jeres , fik lige skrevet din i farten..

Men den er ikke direkte henvist til en enkel person... 

hehe, når okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.