Sallisørøver skriver:
ALtså sådan som JEG har forstået det så har det intet med psykiske lidelser at du får en brystreducerende operation.. altså at du er enormt ked af dem er ikke nok.. der SKAL være en fysisk belastning, og du skal ahve bevis på det er en fysisk belastning for dig... så det med en med små bryster der ømmer sig over dette også burde få en bryst forstørrelse fordi det går en psykisk på... det kan altså slet ikke sammenlignes.. man har ingen fysiske belastninger ved at have små bryster som jeg ahr ved mine store...
lider af spændingshoved pine og enorme rygsmerter hver eneste dag... du kan få et brystløft betalt hvis de hænger nok efter deres regler osv... og der tror jeg måske også de går mest efter det psykiske..
men jeg kan ikke gå til lægen og sige jeg er enormt ked af mine kæmpe bryster. så ville ikke være rare at fjerne dem for mig.. 
Jeg følger dig 100% - Men hvis du googler brystreduktion kommer du ind på diverse hjemmesider der siger, at brystreduktion er et indgreb man kan lave hvis der er opstået psykiske og/eller fysiske belastninger pga. for store bryster. -Jeg kender udmærket godt til smertene der kommer af at have for store bryster, hvilket også er den eneste grund til at jeg vil have en reduktion - for jeg har ingen problemer med hvordan de ser ud.
Jeg svarede blot på et spørgsmål udfra hvad jeg har fået at vide fra min læge, og hende veninden der fik betalt et brystløft! 
Anmeld