Brystreduktion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Aves.

Sallisørøver skriver:

Tillægsspørgsmål.. håber det er ok jeg lige napper din tråd TS... det er om hvor længe i (der er en reduktion og et brystløft her i tråden) var om at komme jer efter operationen??? og hvordan var det smertemæssigt.. for jeg er jo alene med Noah.. og får ham jo ikke passet hele sommeren.. tror jeg skal være hjemme hos min mor en uge ihvertfald hvor de hjælper mig med Noah

Jeg er alene med tre unger...jeg havde ingen smerter, var smertedækket med piller de første daga..man må ikke løfte noget i 6-8 uger, skal gå med en bestemt bh og plaster i tre måneder...det var hvad jeg skulle...du kan læse om hvad Anna råder til inde på hendes hjemmeside...Roskilde Privathospital...men fri en uge og evt en til at passe den lille, alt efter hvor lille han er..

Men smerter var der intet af for mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Kamulla

Eva. skriver:

Ja ja...men jeg synes jeg har små bryster...ville gerne have den større som da jeg var ung og smukl.. men den anden i den her tråd har samme str. som jeg, og er endda højere...jeg syntes dog mine virkede meget større og voldsomme før løftet...

hehe okay... men får dem mindre pga de er tunge for min ryg.. mange har større bryster end mig, men har ikke et problem med ryggen du åbenbart en af dem lucky you

jeg glæder mig til det er mig der går med brysterne og ikke brysterne der kommer gående med mig

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Sallisørøver skriver:

hehe okay... men får dem mindre pga de er tunge for min ryg.. mange har større bryster end mig, men har ikke et problem med ryggen du åbenbart en af dem lucky you

jeg glæder mig til det er mig der går med brysterne og ikke brysterne der kommer gående med mig

Jeg er også en bastand kone...der kan klare det... ej, jege r ret robust så de passer også fint til min krop... Heldigvis, må sgu være hårdt at have gener pga bryster..

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

Eva. skriver:

Jeg er alene med tre unger...jeg havde ingen smerter, var smertedækket med piller de første daga..man må ikke løfte noget i 6-8 uger, skal gå med en bestemt bh og plaster i tre måneder...det var hvad jeg skulle...du kan læse om hvad Anna råder til inde på hendes hjemmeside...Roskilde Privathospital...men fri en uge og evt en til at passe den lille, alt efter hvor lille han er..

Men smerter var der intet af for mig....

Tak.. hende ville jeg undersøge.. Roskilde er jo liiige ved siden af.. så er der en fantastisk læge der ville jeg da prøve det er det bare på Roskilde sygehus???

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Sallisørøver skriver:

Tak.. hende ville jeg undersøge.. Roskilde er jo liiige ved siden af.. så er der en fantastisk læge der ville jeg da prøve det er det bare på Roskilde sygehus???

Roskilde Privat hospital....hende jeg lå med der har kendskab til området indefra, hun sagde at Anna er en af de bedste i verden og det har jeg også hørt fra andre...hun siger kun ja til 1 af 5 der kontakter hende for at få lavet noget...hun laver ikke bare bryster fordei en ung pige har en fiks idé feks...hun er bare SÅ dygtig...hun har både lavet mine bryster og mave..

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

Eva. skriver:

Roskilde Privat hospital....hende jeg lå med der har kendskab til området indefra, hun sagde at Anna er en af de bedste i verden og det har jeg også hørt fra andre...hun siger kun ja til 1 af 5 der kontakter hende for at få lavet noget...hun laver ikke bare bryster fordei en ung pige har en fiks idé feks...hun er bare SÅ dygtig...hun har både lavet mine bryster og mave..

fantastisk.. hende PRØVER ejg så... ved bare ikke hvordan jeg "bestiller" hende.. hehe... for som sagt.. står der kun på min seddel om jeg accepterer der er lang ventetid på Riget, eller om jeg ville på det private pga. ventetiden.. så skal jeg acceptere de sender mine oplysninger ud til hospitalet.. og så underskrift

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Sallisørøver skriver:

fantastisk.. hende PRØVER ejg så... ved bare ikke hvordan jeg "bestiller" hende.. hehe... for som sagt.. står der kun på min seddel om jeg accepterer der er lang ventetid på Riget, eller om jeg ville på det private pga. ventetiden.. så skal jeg acceptere de sender mine oplysninger ud til hospitalet.. og så underskrift

Kontakt dem der har sendt brevet ogs ig du gerne vil til hos Anna...så kan du jo høre om du må vælge hende...

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

Eva. skriver:

Kontakt dem der har sendt brevet ogs ig du gerne vil til hos Anna...så kan du jo høre om du må vælge hende...

god idé... må ringe ind imorgen så... de lukkede for i min siden af telefon tid

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Sallisørøver skriver:

god idé... må ringe ind imorgen så... de lukkede for i min siden af telefon tid

Ja, gør det...og skriv endelig hvad det ender med...

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

skal jeg da gøre.. rart der er en omkring der har så gode anmendelser især når man intet har vidst om det.. så tusind tak.. det jo bonus det er lige her i området hmm.. mener faktisk også min mor blev opereret på Roskilde privat hospital.. og der var snak om en af de dygtigste.. kunne da være jeg lige skulle spørge.. haha.. hun fik så "bare" lavet større bryster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.