Brystreduktion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

JCS

Ansemusen skriver:

Er der ikke også et krav til hvad ens BMI må være?

Jo, jeg tror bare kravet er, at man skal have et normalt BMI.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

JCS

Eva. skriver:

Ok...øv... men ja, mon ikke de har...da jeg fik lavet mine lå jeg med en der var godkendt gennem det offentlige, men hun valgte selv at betale fordi hun havde lidt insider viden om området og vidste hvem hun ville og bestemt ikke ville have til at lave hendes bryster-....det er jo resten af livet man skal leve med dem...og ikke alle bliver lige flotte...prøv at gå ind på mylooks eller google brystløft og reduktion, der er mange billeder....og selvfølgelig handler det også om hvad udgangspunktet er...

Jeg fik både lavet mindre brystvorter og så løftet..fra en lang F skål til en fast en.. mener også man gennem det off. får en C skål...og ikke kan vælge, sådan har det i hvert fald været..

Men det er godt lige at undersøge en masse-....inden..men det gør I sikkert også..

Er det det samme 'slikkepinds-ar' (klamt navn!) man får ved et brystløft? Hvordan har du det med brystvorten så? Jeg er ret bange for, at den kommer til at se falsk ud, men har læst om mange, der slet ikke kan se, at det ikke er den de er født med.

Puha, kan godt mærke, at jeg er nervøs for sådan en operation

Anmeld

22. februar 2011

bullerbassen

JCS skriver:

Jeg har en tid til forundersøgelse på Aarhus Kommune Hospital om en måned. Skal have at vide om jeg er egnet til en offentligt-betalt brystreduktion, og vil lige vide om der er nogen af jer der kender til proceduren og kravene? -Det jeg er mest interesseret i at vide (kan ikke finde det andre steder på nettet) er, hvor lang tid der går fra første undersøgelse til operationen? Har hørt et par gange, at hvis det offentlige sygehus har længere en 3 mdr venteliste, kan man tage til et privat hospital og få det betalt af landet?

Over and out!

Fik lavet en bryst reduktion for snart 7/8 år siden - og har ikke fortrudt 1 sek. Jo skulle have gjordt det nået før

Er fuldt ud tilfreds med resultatet  flot arbejde.

Så pøj pøj med det

Anmeld

22. februar 2011

Bellinda89

Sallisørøver skriver:

jeg har en godkendelse fra Rigshospitalet til en brystreduction til at hænge på køleskabet.. det er skønnet over 3mdr ventetid, så det er hos det private.. skal dog først til sommer efter mine eksamener. da jeg ellers ikke har en ferie der er lang nok til at kunne komme mig.. og kan ikke få så lang tids fri fra skole...

jeg skulle undersøgel på kryds og tværs, og så fik du taget billeder... skriv hvis du ville vide mere.. kan dog ikke svare dig på operationen... den skal jeg jo som sagt først igennem til sommer

Bliver lige nødt til at spørge.

Hvordan har i fået staten til at betale det ?

Anmeld

22. februar 2011

JCS

bullerbassen skriver:

Fik lavet en bryst reduktion for snart 7/8 år siden - og har ikke fortrudt 1 sek. Jo skulle have gjordt det nået før

Er fuldt ud tilfreds med resultatet  flot arbejde.

Så pøj pøj med det

Okay, det lyder MEGET dejligt

Anmeld

22. februar 2011

JCS

CelinasMoarh skriver:

Bliver lige nødt til at spørge.

Hvordan har i fået staten til at betale det ?

Staten går ind og betaler, hvis der er tale om bryster der giver psykiske og/eller fysiske belastelser, men ikke når der er tale om et kosmetisk indgreb. Der er faktisk mange der undrer sig over, hvorfor staten skal betale det - det kan jeg bare ikke rigtig forstå. Med offentligt sygehusvæsen skal staten jo betale, hvis der er en borger der lider af et eller andet.

Anmeld

22. februar 2011

Bellinda89

JCS skriver:

Staten går ind og betaler, hvis der er tale om bryster der giver psykiske og/eller fysiske belastelser, men ikke når der er tale om et kosmetisk indgreb. Der er faktisk mange der undrer sig over, hvorfor staten skal betale det - det kan jeg bare ikke rigtig forstå. Med offentligt sygehusvæsen skal staten jo betale, hvis der er en borger der lider af et eller andet.

Hvad så hvis man virkelig lider psykisk under at have for små bryster.. Kan man så også prøve at få en bevilling til det.?

Anmeld

22. februar 2011

JCS

CelinasMoarh skriver:

Hvad så hvis man virkelig lider psykisk under at have for små bryster.. Kan man så også prøve at få en bevilling til det.?

Ja, i bund og grund burde det lade sig gøre. Men jeg kan ikke tro, at kommunelægerne tager det problem seriøst i forhold til mange andre problemer (ikke, at jeg ikke kan se seriøsiteten i problemet). Jeg har i hvert fald en veninde der fik betalt et brystløft af landet.

Anmeld

22. februar 2011

Malthes mor

STOOOOOOOOOOOOOP lige op og hør dig selv!

Jeg er selv lige blevet opr. men det var pga brystkræft. Og tro mig, det er ikke ønskeligt at der er nogen der skærer i brysterne.

Mit sure opstød går i, hvorfor spekulere i at få staten til at betale bare fordi du har små bryster. Det må da absolut stå på din egen regning!

Anmeld

22. februar 2011

JCS

Malthes mor skriver:

STOOOOOOOOOOOOOP lige op og hør dig selv!

Jeg er selv lige blevet opr. men det var pga brystkræft. Og tro mig, det er ikke ønskeligt at der er nogen der skærer i brysterne.

Mit sure opstød går i, hvorfor spekulere i at få staten til at betale bare fordi du har små bryster. Det må da absolut stå på din egen regning!

Ufatteligt, at man ikke kan spørge ind til et emne, på denne hjemmeside, uden at der er folk der skal begynde på det der. Ufatteligt!

Hvis staten kan betale en brystreduktion pga. psykiske belastninger, skal staten også stå til rådighed med hjælp, hvis der er en kvinde, der ikke har nogen bryster overhovedet og har det dårligt med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.