Brystreduktion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Aves.

JCS skriver:

Er det det samme 'slikkepinds-ar' (klamt navn!) man får ved et brystløft? Hvordan har du det med brystvorten så? Jeg er ret bange for, at den kommer til at se falsk ud, men har læst om mange, der slet ikke kan se, at det ikke er den de er født med.

Puha, kan godt mærke, at jeg er nervøs for sådan en operation

Det er et ankerar jeg har...vandret under brystet og lodret op til vorten....mine er blevet så smukke, du kan ikke se de er kunstige overhoved, men jeg har så heller ikke set nogen der er lavet så fine, som dem min kirurg kan lave...ind på mylooks er der mange forskellige billeder og meget forskellig kvalitet af vorter og løft/reduktion..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

JCS

Eva. skriver:

Det er et ankerar jeg har...vandret under brystet og lodret op til vorten....mine er blevet så smukke, du kan ikke se de er kunstige overhoved, men jeg har så heller ikke set nogen der er lavet så fine, som dem min kirurg kan lave...ind på mylooks er der mange forskellige billeder og meget forskellig kvalitet af vorter og løft/reduktion..

Hvor dejligt!

Har været inde på mylooks, men der er jo forskellige billeder fra forskellige privatklinikker, ikke? Hvad hedder din kirurg, om man må spørge?

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

JCS skriver:

Hvor dejligt!

Har været inde på mylooks, men der er jo forskellige billeder fra forskellige privatklinikker, ikke? Hvad hedder din kirurg, om man må spørge?

Hun hedder Anna Jørgensen...hvis du går ind under brystløft og reduktion og så tilbage på side 3, så er der en tråd jeg har lavet...og der er billeder i... mine brystvorter er dog blevet meget finere og også brysterne efter de der billeder som er over et år gamle..

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

JCS skriver:

Okay, vildt. Ellers burde du, inden du lader dig operere, undersøge stedet, da du jo har frit sygehusvalg og kan vælge det sted, du bedst kan lide. - Det er jeg i hvert fald 98% sikker på at du kan

Jeg er 1,69, vejer 61 og bruger nogenlunde det samme som dig, 75 h/i (og ønsker mig også en c-skål), og forstår slet ikke, hvis du lige var på grænsen? Jeg synes da, at jeg selv har verdens største bryster

Hvor lang tid gik der så fra undersøgelsen til du fik svar? Og er du slet ikke bange for at resultatet bliver grimt e.l. - du virker mega afslappet!?

p.s. Fed hjemmeside du har - jeg er selv fotograf

årh tusind tak...

er ret afslappet angående arene... for min mave er et stort strækmærke og mine bryster er ENORMT grimme pt... for der er alligevel faldet meget af volumen fra da de var på sit højeste  så  "flade" lapper bare nogle tunge nogle osv...  kan KUN blive bedre end det jeg har nui... desuden er min ryg elendig.. og har været det i en del år.. og det ville være skønt at slippe for mine daglige smerter.. 

mht. sygehusvalget... så er jeg ikke infomeret grundigt nok om dette.. så ville da være rart hvis du kunne oplyse mig om det.. den seddel jeg har skal jeg ihvertfald ikke selv skrive sygehus på.. 

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

CelinasMoarh skriver:

Bliver lige nødt til at spørge.

Hvordan har i fået staten til at betale det ?

jamen du skal godkendes ... man skal igennem en række undersøgelser og udfylde en del af deres krav... det ikke bare lige til at få det godkendt.. 

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

JCS skriver:

Ufatteligt, at man ikke kan spørge ind til et emne, på denne hjemmeside, uden at der er folk der skal begynde på det der. Ufatteligt!

Hvis staten kan betale en brystreduktion pga. psykiske belastninger, skal staten også stå til rådighed med hjælp, hvis der er en kvinde, der ikke har nogen bryster overhovedet og har det dårligt med det.

ALtså sådan som JEG har forstået det så har det intet med psykiske lidelser at du får en brystreducerende operation.. altså at du er enormt ked af dem er ikke nok.. der SKAL være en fysisk belastning, og du skal ahve bevis på det er en fysisk belastning for dig... så det med en med små bryster der ømmer sig over dette også burde få en bryst forstørrelse fordi det går en psykisk på... det kan altså slet ikke sammenlignes.. man har ingen fysiske belastninger ved at have små bryster som jeg ahr ved mine store... 

lider af spændingshoved pine og enorme rygsmerter hver eneste dag... du kan få et brystløft betalt hvis de hænger nok efter deres regler osv... og der tror jeg måske også de går mest efter det psykiske..

men jeg kan ikke gå til lægen og sige jeg er enormt ked af mine kæmpe bryster. så ville ikke være rare at fjerne dem for mig.. 

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

Tillægsspørgsmål.. håber det er ok jeg lige napper din tråd TS... det er om hvor længe i (der er en reduktion og et brystløft her i tråden) var om at komme jer efter operationen??? og hvordan var det smertemæssigt.. for jeg er jo alene med Noah.. og får ham jo ikke passet hele sommeren.. tror jeg skal være hjemme hos min mor en uge ihvertfald hvor de hjælper mig med Noah

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Sallisørøver skriver:

årh tusind tak...

er ret afslappet angående arene... for min mave er et stort strækmærke og mine bryster er ENORMT grimme pt... for der er alligevel faldet meget af volumen fra da de var på sit højeste  så  "flade" lapper bare nogle tunge nogle osv...  kan KUN blive bedre end det jeg har nui... desuden er min ryg elendig.. og har været det i en del år.. og det ville være skønt at slippe for mine daglige smerter.. 

mht. sygehusvalget... så er jeg ikke infomeret grundigt nok om dette.. så ville da være rart hvis du kunne oplyse mig om det.. den seddel jeg har skal jeg ihvertfald ikke selv skrive sygehus på.. 

Lidt vildt at I skal have mindre...mine er 75F og jeg er omkring 164 høj og jeg synes overhoved ikke de er store...kan godt se du er lavere end mig, men hvor er det pudsigt at næsten samme str. kan virke så forskellig på personer..

Anmeld

22. februar 2011

Kamulla

Eva. skriver:

Lidt vildt at I skal have mindre...mine er 75F og jeg er omkring 164 høj og jeg synes overhoved ikke de er store...kan godt se du er lavere end mig, men hvor er det pudsigt at næsten samme str. kan virke så forskellig på personer..

der er lige 2 størrelser imellem... det siger meget.. samt højden og hvordan man er bygget... har da også haft en F.. det var bare før jeg fik Noah

Anmeld

22. februar 2011

Aves.

Sallisørøver skriver:

der er lige 2 størrelser imellem... det siger meget.. samt højden og hvordan man er bygget... har da også haft en F.. det var bare før jeg fik Noah

Ja ja...men jeg synes jeg har små bryster...ville gerne have den større som da jeg var ung og smukl.. men den anden i den her tråd har samme str. som jeg, og er endda højere...jeg syntes dog mine virkede meget større og voldsomme før løftet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.