Sallisørøver skriver:
ved det ikke.. de sagde bare til mig at der var for lang ventetid på riget, så jeg ville komme på det private... ikke noget jeg har valgt selvom det først er til sommer.. jeg skal sende blanketten tind 3uger før jeg kan opereres, da der er ca. 3 ugers ventetid på det private
jamen de går ud fra din vægt, højde og så hvor store brysterne er.. jeg var lige på grænsen til at kunne godkendes.. så min sag røg med på konferance hvor hende lægen sagde at jeg nok ikke skulle regne med at få lov. men det fik jeg altså alliigevel 
jeg er 161 høj og vejer 55kg, bruger en 70-75 H/I.. de undersøger ved først mærke efter om der er knuder i brystet.. så har de sådanne agtige magrethe skåle hvor de putter brystet ind i for at se hvilken en af skålene du fylder ud.. nok for at finde brystets volumen. og så måler de fra krave ben og ned til brystvorten
og så bliver der snakken en masse osv... man udfylder et skema som de kigger på...
jeg ville gerne have en Alm C skål
Okay, vildt. Ellers burde du, inden du lader dig operere, undersøge stedet, da du jo har frit sygehusvalg og kan vælge det sted, du bedst kan lide. - Det er jeg i hvert fald 98% sikker på at du kan 
Jeg er 1,69, vejer 61 og bruger nogenlunde det samme som dig, 75 h/i (og ønsker mig også en c-skål), og forstår slet ikke, hvis du lige var på grænsen? Jeg synes da, at jeg selv har verdens største bryster 
Hvor lang tid gik der så fra undersøgelsen til du fik svar? Og er du slet ikke bange for at resultatet bliver grimt e.l. - du virker mega afslappet!? 
p.s. Fed hjemmeside du har - jeg er selv fotograf 
Anmeld