Brystreduktion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Aves.

JCS skriver:

Har lige kigget på linket og WOW de er dygtige

Rigtig meget og der er endda ikke billeder af mine...de er pænere end de der-... og var grimmere før... men hun er hamrende dygtig...som skrevet lå jeg med en ung pige på 22 år der havde fået godkendt at få dem lavet gennem det off. men valgte selv at betale 50.000 kr for at anna kunne lave dem...hun ville ikke have andre og det er der virkelig en grund til.. og hun lover ikke noget hun ikke kan holde...med mit udgangspunkt skulle jeg ikke regne med noget særlig godt resultat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Kamulla

Eva. skriver:

Her:

http://www.roskildeprivathospital.dk/node/72

Tusind tak for din hjælp.. skal helt klart FORLANGE at komme derhen

Anmeld

2. maj 2011

Louisesussi

Hej :-)Jeg har idag læst hele jeres tråd, og synes det er skønt at høre det fra nogle forskellige synspunkter! Jeg er selv lige fyldt 20, og har længe gerne ville have lavet mine bryster mindre, men fik selvfølgelig nej for 2 år siden, da jeg ikke havde nogle fysiske gener. Nu er jeg begyndt at få meget ondt i bryster når jeg tager min bh af og løber. Jeg er 1.63, vejer 56, har et BMI på 21 og bruger str. 65G. Jeg skal til lægen imorgen, med håb om at blive sendt videre til sygehuset. Jeg er ikke nervøs for ikke at blive sendt videre der, men bange for, ikke at blive sendt videre fra sygehuset til en operation. Tror I, at mine fysiske gener med smerten er nok? Det skal selvfølgelig tilføjes, at jeg også har rigtig mange psykiske gener!! Håber på svar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.