Kan nogen hjælpe - MMe til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

morethanperfect

henh01 skriver:

Går ud fra at SP altid SKAL og BØR følge sundhedsstyrelsens anbefalinger, derfor undre det mig at I har fået af vide at man godt må blande på forhånd når de er så små.

Men jeg skal ikke blande mig i hvordan I gør det for Jeres børn, jeg blander først da han skal spise da dette anbefales og MME dermed er så frisk som muligt med alle de vigtige vitaminer og mineraler. Jeg ville bestemt ikke bryde mig om at drikke et glas surt mælk, derfor vil jeg heller ikke tilbyde mit barn det.

God dag

Heh .. Det blir jo heller ikke surt af og stå i køleskabet når man så gerne må efter de er over 2 mdr. .

Ja det undre mig også lidt , for jeg har også 2 sp'er og de siger de gerne må få det , og det var enda en af dem der sagde jeg bare kunne gøre det sådan så det var nemmere .

Selvf. bør de følge sundhedstyrelsen , det gir jeg dig helt ret i ! 

Men så ville jeg klage til dem der laver pakkerne .. Syns det latterligt de ik skriver det på pakkerne man først må det når de er over to mdr. ...... Det ved man jo kun hvis man går på nettet ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Zeus

Hvis det er Nan man bruger, så er det præcis lige så nemt, at blande det når det skal bruges.. Kogt vand på flaske, i køleskabet, og når det skal bruges - så i micro til 40 grader, og efter pulveret er kommet i, er det som regel nede på 38 grader.. Så kan ikke se, hvorfor man skal blande i forvejen, når det alligevel skal op på de samme temp.

Anmeld

17. februar 2011

morethanperfect

Ni-ko-li-ne skriver:

ja lige som det anbefales ikke at bruge parabener under en graviditet...

man bestemmer jo altid selv, men der er gode grunde for anbefalingerne jo

Ja men så burde de bare skrive det på pakkerne 

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

morethanperfect skriver:

Ja men så burde de bare skrive det på pakkerne 

nej for det er jo sst der anbefaler det og mener de har gode grunde til dette...

producenterne vil bare gerne sælge og skriver derfor at man gerne må.... for der sker jo højst sandsynligt intet ved det.... der er bare en større risiko for bakterie vækst og tab at vitaminer og mineraler

Anmeld

17. februar 2011

morethanperfect

Ni-ko-li-ne skriver:

nej for det er jo sst der anbefaler det og mener de har gode grunde til dette...

producenterne vil bare gerne sælge og skriver derfor at man gerne må.... for der sker jo højst sandsynligt intet ved det.... der er bare en større risiko for bakterie vækst og tab at vitaminer og mineraler

Hmm . Så burde mine sp'er bare heller ik ha sagt jeg kunne gøre det på den måde 

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

morethanperfect skriver:

Hmm . Så burde mine sp'er bare heller ik ha sagt jeg kunne gøre det på den måde 

nej det kan du have ret i

Anmeld

17. februar 2011

morethanperfect

Ni-ko-li-ne skriver:

nej det kan du have ret i

Hmmmm 

Anmeld

17. februar 2011

Benjamins'mor

henh01 skriver:

Det må man ikke, det står også på pakkerne.

Jeg lytter til min sundhedsplejerske, og nej, det gør der i hvertfald ikke.

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

benjamins'mor skriver:

Jeg lytter til min sundhedsplejerske, og nej, det gør der i hvertfald ikke.

men når man nu ved, at det allerbedste er at blande det friskt... hvorfor så lade være?

Anmeld

17. februar 2011

Benjamins'mor

Ni-ko-li-ne skriver:

men når man nu ved, at det allerbedste er at blande det friskt... hvorfor så lade være?

Nu får min søn nutramigen og der står intet om at man ikke må. Og sundhedsplejersken har sagt det ikke gør noget så længe det kun er når man skal nogen steder. Derhjemme blander jeg det også friskt. Kan ikke se problemet når det ikke er hver gang han skal have en flaske, men kun når man skal nogle steder. Og det er ikke ligefrem fordi det er ret tit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.