Håber nogen kan hjælpe.Jeg ammer - (baby 5 uger) men jeg får brug for at bruge MME en hel dag, hvor min kæreste skal passe babyen alene. 1) Hvad skal jeg købe og hvorhenne? 2) hvordan fungerer det? Skal der kogt vand i eller? 3)hvis man ikke er et sted med en mikroovn, komfur og lignende, hvordan varmer man det så... Har mulighed for at tage en termokande med varmt vand med.. Håber meget nogen kan hjælpe...
Jeg ville spørge din SP om råd da hun nok kender bedre til barnet end os herinde... med evt maveproblemer eller lign 
Jeg bruger Nan HA til min pige om dagen da det er "mildere og mere spaltet til maven" og så bruger jeg en flaske grøn allormin morgen og aften, for hun ikk får hård mave 
Men ja spørg igen SP, for hvis ikk det er noget du skal bruge meget af, kan du lige så godt købe på brikker (færdiglavet) så du ikk skal stå med en masse i overskud der blir for gammelt.
Ang mængde osv, så er det meget enkelt skrevet på de MME pakker du køber.. Men ja vandet skal være kogt når barnet er så lille og når det er det så ska der MME i og så stå og afkøle lidt.
Jeg gjorde det jeg kogte vandet, stillede det på køl så det fik den rigtige temperatur og så puttede jeg MME i og så lod det stå på køl indtil det sku bruges
(dog maks på køl et døgn, ellers blir det dårligt) Så er det nemmere bare li at snuppe ud og så varme.. Hvis ikk du har hverken elkedel eller mikroovns tilgang, så må du enten ha kogende vand med i en termoflaske og en skål flasken ka stå i og blive varmet.. Ellers en flaskevarmer til stik kontakt eller bilen.. Og endnu bedre (men dyrere i længden) kan du købe hos babysam og lign den smarte Ilamo flaske, med varmepatron til så du kan varme det op i flasken ved et enkelt "klik" på 4 min 
Jeg vil også lige anbefale dig hvis ikk din bebs er van til og sutte på sutteflaske eller ej heller er van til MME, så introducer lige barnet for det INDEN der hvor din kæreste skal passe, ikk han står og barnet ikk vil tage det
Har du egentlig ikk en brystpumpe så du ku pumpe ud i stedet?
Håber du finder ud af det 
Anmeld