Vægttab med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Sof

milopilo skriver:

Hvor er du bare sej!! Super godt gået!!  Håber jeg kan gøre det samme.. Har selv sådan en proffessionel kæmpe step maskine som jeg skal igang med så snart jeg har født.. (hvis man må, ellers må jeg vente de 8 uger de råder en til).. også gå lange ture med hunden og barnevognen.. Er det godt det zumba på dvd?? Er det det fra tv shop???

Hvor meget tabte du efter fødslen??

Hvor er du bare sej!! Super godt gået!!  Håber jeg kan gøre det samme.. Har selv sådan en proffessionel kæmpe step maskine som jeg skal igang med så snart jeg har født.. (hvis man må, ellers må jeg vente de 8 uger de råder en til).. også gå lange ture med hunden og barnevognen.. Er det godt det zumba på dvd?? Er det det fra tv shop???

Hvor meget tabte du efter fødslen??

Tusind tak, jeg startede også med 1 times step foran fjernsynet helt i starten   Det jeg har beskrevet for dig, det er hvad jeg gjorde fra juli 2009 af!

Jeg elsker mit Zumba og ja, det er det fra tv shop. Jeg gav 500 kr for det og det har været alle pengene værd uden tvivl

Jeg tabte omkring 16 kg, men tog de 10 på igen desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

smækker lækker!! godt gået!

Anmeld

15. februar 2011

Sof

CmarianN skriver:

Jeg beundre folk som dig 

Tillykke med det flotte vægttab.

Jeg ville ønske jeg kunne have en rygrad ligeså stærk 

Er det ved kostomlægning og motion det er lykkedes dig? Og fortæl mig liige hvordan man holdet modet oppe. Mit mod forsvinder hver gang ligeså hurtigt som det kom - super frustrerende!

til dig for din flotte indsats 

Ja, det var kostomlægning og motion.

Modet holdt jeg oppe ved at jeg tog billeder hver gang jeg ramte et del mål og for hver gang jeg ramte et del mål og så forskellene, der blev jeg mere og mere ivrig efter at nå det næste. Jeg er et stort konkurrence menneske, men mest når jeg konkurrere mod mig selv, så jo pænere min krop blev, jo mere motiveret var jeg. Derudover var det motivation at skulle på dating markedet igen, for sidst jeg avr det var jeg jo 18 og top trænet.

Denne gang er motivationen at min mand skal have samme lækre kæreste som han havde da vi mødte hinaden

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Eva. skriver:

Perfekt...super du fik det i orden...

Her er min før og efter og det var ikke smertefuldt...3½ dag efter tog jeg til Bornholm med tre unger med tog, skib og bus/p>

Og det der er så uden tvivl motivation nok til mig. Hold da op hvor er din mave blevet flot! Det er præcis sådan en mave jeg ønsker mig og det er da klart værd at skulle betale det mere i Danmark hvis jeg kan få min drømmemave tilbage  Tusind tak for kigget, du får billeder af min mave i en besked, for er virkelig ikke glad for den, så den kommer altså ikke lige herind 

Anmeld

15. februar 2011

CmarianN

Sof skriver:

Ja, det var kostomlægning og motion.

Modet holdt jeg oppe ved at jeg tog billeder hver gang jeg ramte et del mål og for hver gang jeg ramte et del mål og så forskellene, der blev jeg mere og mere ivrig efter at nå det næste. Jeg er et stort konkurrence menneske, men mest når jeg konkurrere mod mig selv, så jo pænere min krop blev, jo mere motiveret var jeg. Derudover var det motivation at skulle på dating markedet igen, for sidst jeg avr det var jeg jo 18 og top trænet.

Denne gang er motivationen at min mand skal have samme lækre kæreste som han havde da vi mødte hinaden

super 

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Og det der er så uden tvivl motivation nok til mig. Hold da op hvor er din mave blevet flot! Det er præcis sådan en mave jeg ønsker mig og det er da klart værd at skulle betale det mere i Danmark hvis jeg kan få min drømmemave tilbage  Tusind tak for kigget, du får billeder af min mave i en besked, for er virkelig ikke glad for den, så den kommer altså ikke lige herind 

Tak, det er dejligt at jeg kan hjælpe dig på vej.. for det er det hele værd og du kan sagtens få sådan en mave også....og ja, det er jo ikke så mange penge...du sender bare på en privatbesked...

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Eva. skriver:

Tak, det er dejligt at jeg kan hjælpe dig på vej.. for det er det hele værd og du kan sagtens få sådan en mave også....og ja, det er jo ikke så mange penge...du sender bare på en privatbesked...

Nej, jeg blev også meget overrasket over at det ikke var mere, for de penge kan jeg nu godt finde, men synes bare at 27000 var mange penge lige sådan at finde i budgettet, men 4000, de kan og skal findes, det er der ingen tvivl om. Selv manden herhjemme sad og sagde WOW over din mave, så er sikker på at jeg nok skal få lov at bruge de penge på min drømme mave 

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

WOOW!!! Hold da op hvor er det flot... hvor er DU flot!!!

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Nej, jeg blev også meget overrasket over at det ikke var mere, for de penge kan jeg nu godt finde, men synes bare at 27000 var mange penge lige sådan at finde i budgettet, men 4000, de kan og skal findes, det er der ingen tvivl om. Selv manden herhjemme sad og sagde WOW over din mave, så er sikker på at jeg nok skal få lov at bruge de penge på min drømme mave 

Ihhhh, hvor lyder det dejligt...det er jeg glad for at høre...for det har altså bare en større betydning end andre lige kan forstå..

Bare husk at undersøge de forskellige steder, ikke alle er lige dygtige...der er også billeder af alle mulige inde på mylooks...

Jeg har fået lavet både bryster, mave og suget yderlår og er så glad for det.

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Eva. skriver:

Ihhhh, hvor lyder det dejligt...det er jeg glad for at høre...for det har altså bare en større betydning end andre lige kan forstå..

Bare husk at undersøge de forskellige steder, ikke alle er lige dygtige...der er også billeder af alle mulige inde på mylooks...

Jeg har fået lavet både bryster, mave og suget yderlår og er så glad for det.

Det er det samme jeg gerne vil, og så muligvis have ordnet arme også. Hvor meget har du i alt givet for operationer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.