Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sof skriver: Det er det samme jeg gerne vil, og så muligvis have ordnet arme også. Hvor meget har du i alt givet for operationer?
Det er det samme jeg gerne vil, og så muligvis have ordnet arme også. Hvor meget har du i alt givet for operationer?
Mine bryster kostede 38.000kr, det var kun et løft og ikke hos den billigste men hos den bedste.. og så gave jeg 25.000kr for at blive fedtsuget...det var under en liter som sad på yderlår, hofter og lidt talje, altså bare for at maven skulle blive så pæn som mulig...og så lige de 4000kr for maven..så små 70.000kr..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold op hvor er det bare flot. Det er simpelthen utroligt, som det hele nærmest kan "falde" på plads efter en belastning på så mange kg. Smuk er det i hvert fald.
Eva. skriver: Mine bryster kostede 38.000kr, det var kun et løft og ikke hos den billigste men hos den bedste.. og så gave jeg 25.000kr for at blive fedtsuget...det var under en liter som sad på yderlår, hofter og lidt talje, altså bare for at maven skulle blive så pæn som mulig...og så lige de 4000kr for maven..så små 70.000kr..
Det er jo lige pludselig ikke så galt egentlig Men maven er den jeg er mest opsat på, specielt nu hvor det kan realiseres og ikke bare er en fjern drøm til hvis jeg vandt i lotto
Kloster skriver: Hold op hvor er det bare flot. Det er simpelthen utroligt, som det hele nærmest kan "falde" på plads efter en belastning på så mange kg. Smuk er det i hvert fald.
Tusind tak, jeg glæder mig også til at kunne vise nye billeder igen. må hellere få manden til at tage nogen i aften inden træning så jeg har nogle at vise herinde. Så skal jeg nok lave en ny tråd omkring nuværende vægttab
Sof skriver: Det er jo lige pludselig ikke så galt egentlig Men maven er den jeg er mest opsat på, specielt nu hvor det kan realiseres og ikke bare er en fjern drøm til hvis jeg vandt i lotto
Præcis...og så er det bare om at gå efter det...du kan jo altid få dem til at se på dine bryster også, det sted du vælger... og så lige høre med en pris..men nej, i forhold til hvad mange bruger på nyt køkken, bil, bryllup eller ferie, så synes jeg egentlig slet ikek det er dyrt..
Eva. skriver: Præcis...og så er det bare om at gå efter det...du kan jo altid få dem til at se på dine bryster også, det sted du vælger... og så lige høre med en pris..men nej, i forhold til hvad mange bruger på nyt køkken, bil, bryllup eller ferie, så synes jeg egentlig slet ikek det er dyrt..
Det var lige præcis det jeg tænkte, det med bryllupe og køkken osv.
Sof skriver: Det var lige præcis det jeg tænkte, det med bryllupe og køkken osv.
Nemlig... glæder mig til at høre og se mere..
Eva. skriver: Nemlig... glæder mig til at høre og se mere..
Får manden til at tage billeder inden jeg træner i aften og så laver jeg en ny tråd med dem og sender dem af min mave i en privat besked til dig
Det sidste billed der, wauw
Sof skriver: Ja, jeg vil da også lige være med. Jeg tog mange kg på da jeg ventede min datter og kunne bare ikke komme af med dem igen og med en højde på sølle 167, så var det hårdt med alle de ekstra kg. Da hendes far og jeg så gik fra hinanden juli 2009, der tog jeg mig sammen og fra februar 2010 til august 2010, der gik det rigtig stærkt. Billede 1 er da jeg vejer 106 kg og taget i december 2006 Billede 2 er fra november 2009 hvor jeg har smidt små 10 kg mener jeg Billede 3 er taget 8 februar og har vidst smidt 20 + kg på det tidspunkt Billede 4 er taget 2 marts 2010 og der har jeg smidt 32 kg Billede 5 og 6 er taget 21 juli 2010 hvor jeg har smidt 38 kg Billede 7 er taget 21 august og der har jeg smidt 39 kg og havde en skøn vægt på 67 kg og det var alt jeg nåede at smide inden jeg blev gravid. Nåede desværre at tage 12 kg på inden jeg fik udskrabningen og kæmper nu igen for at komme ned på omkring de 65 kg inden næste graviditet og ellers så smider jeg dem bare igen når jeg har født, jeg har jo set nu at jeg kan gøre det Men endelige mål er at ligge på mellem 60-65 kg
Ja, jeg vil da også lige være med.
Jeg tog mange kg på da jeg ventede min datter og kunne bare ikke komme af med dem igen og med en højde på sølle 167, så var det hårdt med alle de ekstra kg. Da hendes far og jeg så gik fra hinanden juli 2009, der tog jeg mig sammen og fra februar 2010 til august 2010, der gik det rigtig stærkt.
Billede 1 er da jeg vejer 106 kg og taget i december 2006
Billede 2 er fra november 2009 hvor jeg har smidt små 10 kg mener jeg
Billede 3 er taget 8 februar og har vidst smidt 20 + kg på det tidspunkt
Billede 4 er taget 2 marts 2010 og der har jeg smidt 32 kg
Billede 5 og 6 er taget 21 juli 2010 hvor jeg har smidt 38 kg
Billede 7 er taget 21 august og der har jeg smidt 39 kg og havde en skøn vægt på 67 kg og det var alt jeg nåede at smide inden jeg blev gravid. Nåede desværre at tage 12 kg på inden jeg fik udskrabningen og kæmper nu igen for at komme ned på omkring de 65 kg inden næste graviditet og ellers så smider jeg dem bare igen når jeg har født, jeg har jo set nu at jeg kan gøre det Men endelige mål er at ligge på mellem 60-65 kg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128