Vægttab med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Shibby

Er helt vild med billede 2 af dig..Livsglad og rigtig smuk! Jeg håber du når dit mål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Sof

Der er så mange der har tabt sig meget, og det giver mig bare så meget motivation at se folks vægttab i billeder..

Det er så flot.. Og hvor er du bare smuk!

Må indrømme at det også har motiveret mig at se hvordan jeg så ud for 10 kg siden og jeg vil bare derned igen og gerne hurtigt Vil gerne være flot og slank gravid selvom det nok ikke bliver særlig nemt, da jeg på 10 uger nåede at tage 7 kg på sidst, men nu må vi se 

Og tusind tak for komplimenten

Anmeld

15. februar 2011

JuliaNielsen

Sof skriver:

Ja, jeg vil da også lige være med.

Jeg tog mange kg på da jeg ventede min datter og kunne bare ikke komme af med dem igen og med en højde på sølle 167, så var det hårdt med alle de ekstra kg.  Da hendes far og jeg så gik fra hinanden juli 2009, der tog jeg mig sammen og fra februar 2010 til august 2010, der gik det rigtig stærkt. 

Billede 1 er da jeg vejer 106 kg og taget i december 2006

Billede 2 er fra november 2009 hvor jeg har smidt små 10 kg mener jeg

Billede 3 er taget 8 februar og har vidst smidt 20 + kg på det tidspunkt

Billede 4 er taget 2 marts 2010 og der har jeg smidt 32 kg

Billede 5 og 6 er taget 21 juli 2010 hvor jeg har smidt 38 kg

Billede 7 er taget 21 august og der har jeg smidt 39 kg og havde en skøn vægt på 67 kg og det var alt jeg nåede at smide inden jeg blev gravid. Nåede desværre at tage 12 kg på inden jeg fik udskrabningen og kæmper nu igen for at komme ned på omkring de 65 kg inden næste graviditet og ellers så smider jeg dem bare igen når jeg har født, jeg har jo set nu at jeg kan gøre det  Men endelige mål er at ligge på mellem 60-65 kg 

Wow

Du ser jo skide godt ud, respekt for dig <3

Jeg må hvis lige have opskriften, jeg har nemlig også lidt for meget til at side på siderne

Anmeld

15. februar 2011

Sof

milopilo skriver:

EJ HVOR ER DET BARE VILDT!!!!!!!  Hold da op en forandring!! Du ser super godt ud!!!  Så godt gået!!!

Tusind tak, det var også tiltrængt må man sige 

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Ja, jeg vil da også lige være med.

Jeg tog mange kg på da jeg ventede min datter og kunne bare ikke komme af med dem igen og med en højde på sølle 167, så var det hårdt med alle de ekstra kg.  Da hendes far og jeg så gik fra hinanden juli 2009, der tog jeg mig sammen og fra februar 2010 til august 2010, der gik det rigtig stærkt. 

Billede 1 er da jeg vejer 106 kg og taget i december 2006

Billede 2 er fra november 2009 hvor jeg har smidt små 10 kg mener jeg

Billede 3 er taget 8 februar og har vidst smidt 20 + kg på det tidspunkt

Billede 4 er taget 2 marts 2010 og der har jeg smidt 32 kg

Billede 5 og 6 er taget 21 juli 2010 hvor jeg har smidt 38 kg

Billede 7 er taget 21 august og der har jeg smidt 39 kg og havde en skøn vægt på 67 kg og det var alt jeg nåede at smide inden jeg blev gravid. Nåede desværre at tage 12 kg på inden jeg fik udskrabningen og kæmper nu igen for at komme ned på omkring de 65 kg inden næste graviditet og ellers så smider jeg dem bare igen når jeg har født, jeg har jo set nu at jeg kan gøre det  Men endelige mål er at ligge på mellem 60-65 kg 

VILDT...det er jo som to helt forskellige mennesker...utroligt at kroppen kan trække sig sammen og endnu mere vildt den egentlig kan holde til at man tager så meget på..men hvor er det flot og hvor jeg bare elsker at se alle de der før og efter billeder..

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Mathilde skriver:

Hold da op hvor er du sej

Super smuk

De sidste kg er bare de sværeste at komme af med! Men det skal nok lykkes for dig.

Ja, de sidste var ikke så nemme og motivationen efter graviditet og MA har bare været elendig, men nu skal det være. Jeg orker ikke være ked over mit udseende også 

Anmeld

15. februar 2011

MissGeoh

Sof skriver:

Må indrømme at det også har motiveret mig at se hvordan jeg så ud for 10 kg siden og jeg vil bare derned igen og gerne hurtigt Vil gerne være flot og slank gravid selvom det nok ikke bliver særlig nemt, da jeg på 10 uger nåede at tage 7 kg på sidst, men nu må vi se 

Og tusind tak for komplimenten

Ja jeg tror nu bare jeg skal af med en del.. Jeg undgår helst billeder af mig selv. :/

Men tror jeg skal af med omkring 23 kg.. Eller 25 ville være det bedste!

Det var så lidt, men det er bare så flot klaret.

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Eva. skriver:

VILDT...det er jo som to helt forskellige mennesker...utroligt at kroppen kan trække sig sammen og endnu mere vildt den egentlig kan holde til at man tager så meget på..men hvor er det flot og hvor jeg bare elsker at se alle de der før og efter billeder..

Tusind tak, men min krop har ikke helt kunne holde til alle de kg og jeg har ikke fået strammet alt op desværre. Min mave kan jeg ikke gøre mere ved uden operation og det samme med mine lår og arme og det er ren og skær løs hud, men det er ikke slemt nok til at jeg kan få det på statens regning, så det har jeg lært at jeg bare må leve med min mave og prøve at stramme lår og arme op så godt jeg kan alligevel og derefter også bare leve med det 

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Tusind tak alle sammen 

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Tusind tak, men min krop har ikke helt kunne holde til alle de kg og jeg har ikke fået strammet alt op desværre. Min mave kan jeg ikke gøre mere ved uden operation og det samme med mine lår og arme og det er ren og skær løs hud, men det er ikke slemt nok til at jeg kan få det på statens regning, så det har jeg lært at jeg bare må leve med min mave og prøve at stramme lår og arme op så godt jeg kan alligevel og derefter også bare leve med det 

>Nej, det er jo det der sker for mange... maven kan du jo snupper gratis(næsten) gennem danmark..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.