Vægttab med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Christina.78

RESPEKT !! Det ser sgu godt ud..gid vi andre havde bare en knivspids af den motivation..bare at komme i gang..har nemlig heller ikke nogen speciel højde og har da også på sidebenene..men kan du kan vi andre velogså..lækkert med sådanne succes billeder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Får manden til at tage billeder inden jeg træner i aften og så laver jeg en ny tråd med dem og sender dem af min mave i en privat besked til dig 

Perfekt... god eftermiddag til dig..

Anmeld

15. februar 2011

CamillaSoefelt

Sof skriver:

Ja, jeg vil da også lige være med.

Jeg tog mange kg på da jeg ventede min datter og kunne bare ikke komme af med dem igen og med en højde på sølle 167, så var det hårdt med alle de ekstra kg.  Da hendes far og jeg så gik fra hinanden juli 2009, der tog jeg mig sammen og fra februar 2010 til august 2010, der gik det rigtig stærkt. 

Billede 1 er da jeg vejer 106 kg og taget i december 2006

Billede 2 er fra november 2009 hvor jeg har smidt små 10 kg mener jeg

Billede 3 er taget 8 februar og har vidst smidt 20 + kg på det tidspunkt

Billede 4 er taget 2 marts 2010 og der har jeg smidt 32 kg

Billede 5 og 6 er taget 21 juli 2010 hvor jeg har smidt 38 kg

Billede 7 er taget 21 august og der har jeg smidt 39 kg og havde en skøn vægt på 67 kg og det var alt jeg nåede at smide inden jeg blev gravid. Nåede desværre at tage 12 kg på inden jeg fik udskrabningen og kæmper nu igen for at komme ned på omkring de 65 kg inden næste graviditet og ellers så smider jeg dem bare igen når jeg har født, jeg har jo set nu at jeg kan gøre det  Men endelige mål er at ligge på mellem 60-65 kg 

Hvor er du sej..!!

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Christina.78 skriver:

RESPEKT !! Det ser sgu godt ud..gid vi andre havde bare en knivspids af den motivation..bare at komme i gang..har nemlig heller ikke nogen speciel højde og har da også på sidebenene..men kan du kan vi andre velogså..lækkert med sådanne succes billeder..

Jeg er slet ikke i tvivl om at i andre kan, også derfor jeg gerne viser frem, for 39 kg er ikke nemme at smide og slet ikke nemme at holde af. Men det kan lade sig gøre 

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Tusind tak alle sammen

Anmeld

3. marts 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Ja, jeg vil da også lige være med.

Jeg tog mange kg på da jeg ventede min datter og kunne bare ikke komme af med dem igen og med en højde på sølle 167, så var det hårdt med alle de ekstra kg.  Da hendes far og jeg så gik fra hinanden juli 2009, der tog jeg mig sammen og fra februar 2010 til august 2010, der gik det rigtig stærkt. 

Billede 1 er da jeg vejer 106 kg og taget i december 2006

Billede 2 er fra november 2009 hvor jeg har smidt små 10 kg mener jeg

Billede 3 er taget 8 februar og har vidst smidt 20 + kg på det tidspunkt

Billede 4 er taget 2 marts 2010 og der har jeg smidt 32 kg

Billede 5 og 6 er taget 21 juli 2010 hvor jeg har smidt 38 kg

Billede 7 er taget 21 august og der har jeg smidt 39 kg og havde en skøn vægt på 67 kg og det var alt jeg nåede at smide inden jeg blev gravid. Nåede desværre at tage 12 kg på inden jeg fik udskrabningen og kæmper nu igen for at komme ned på omkring de 65 kg inden næste graviditet og ellers så smider jeg dem bare igen når jeg har født, jeg har jo set nu at jeg kan gøre det  Men endelige mål er at ligge på mellem 60-65 kg 

Lækker lækker lækker! På alle billederne. Synes man kan se en helt anden glød bare fra de første 10 kg er tabt. Ligemeget er det at der så stadig er lidt ekstra på kroppen, så længe man har en lækker udstråling.

GO GO GO med dit projekt!

Anmeld

3. marts 2011

regalprime

Hvor er du SEJ!!!!! Gid man da havde samme viljestyrke som dig!! Vil gerne selv smide 20 kg, men sys det går den gale vej

Anmeld

3. marts 2011

smutti1975

Rigtig rigtig godt gået !!!! 

Anmeld

3. marts 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Lækker lækker lækker! På alle billederne. Synes man kan se en helt anden glød bare fra de første 10 kg er tabt. Ligemeget er det at der så stadig er lidt ekstra på kroppen, så længe man har en lækker udstråling.

GO GO GO med dit projekt!

Tak søde  

Anmeld

3. marts 2011

Sof

regalprime skriver:

Hvor er du SEJ!!!!! Gid man da havde samme viljestyrke som dig!! Vil gerne selv smide 20 kg, men sys det går den gale vej

Tusind tak  Jeg kender det desværre alt for godt. Nåede at tage 5 kg på inden jeg blev gravid, fordi der lige blev hygget lidt og nåede så at tage 5 kg mere på i de 10 uger jeg nåede at være gravid, og jeg kan bare ikke komme af med dem igen desværre, men må indrømme at så længe vi stadig prøver og vægten står stille, så træner jeg heller ikke særlig meget. Har besluttet at jeg nok skal få smidt dem når jeg har fået barn nr. 2 og at det ikke er det der skal fylde mit hovede i den kommende graviditet, for nåede slet ikke at nyde den sidste, men det sluttede jo så også meget for tidligt og uden en baby, men næste gang skal det bare nydes, specielt når jeg er ovre de 12 uger og så må jeg tabe mig igen bagefter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.