Vægttab med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Sof

Eva. skriver:

Det er altså ikek noget der skal godkendes af nogen...du skal bare være medlem af danmark og finde et hospital så betaler danmark det...jeg fik bare lavet den lille abdominal og gav kun 4000kr ud af de 27000kr det kostede.. så det har intet med godkendelse at gøre...har selv fået lavet to ks...

Det må jeg så meget finde ud af, for så skal jeg da klart have gjort det når jeg har været gravid næste gang og er kommet ned på de 65 kg, for det er min mave jeg har det værst med, specielt fordi den hænger som den gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

MIWULA

wow så flot det er sku godt gjord.

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Det må jeg så meget finde ud af, for så skal jeg da klart have gjort det når jeg har været gravid næste gang og er kommet ned på de 65 kg, for det er min mave jeg har det værst med, specielt fordi den hænger som den gør!

Ja, men du skal være meldt ind i et år og i den udvidede operationsdækning, så giver de tilskud...jeg fik den flotteste mave ved det og flottere end den nogensinde har været..

Anmeld

15. februar 2011

Sof

MissGeoh skriver:

Okay, det kunne også være jeg skulle prøve det på den måde..

Men det er flot du er kommet så langt.. Og synes bestemt du er en rigtig flot pige.

Tusind tak og ja, du skal bare tage en dag af gangen, lige pludselig så er du inde i vanen og kan slet ikke forestille dig ikke at træne 

Jeg har besluttet at starte op på ihvertfald mave/ryg og balde/lår igen i aften og så smide mig foran fjernsynet!

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Eva. skriver:

Ja, men du skal være meldt ind i et år og i den udvidede operationsdækning, så giver de tilskud...jeg fik den flotteste mave ved det og flottere end den nogensinde har været..

Det må jeg lige kigge på så, for det er da det værd nu hvor jeg selv har prøvet og det ikke virker  Tusind tak for infoen, det gjorde lige motivationen meget bedre endnu 

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Det må jeg lige kigge på så, for det er da det værd nu hvor jeg selv har prøvet og det ikke virker  Tusind tak for infoen, det gjorde lige motivationen meget bedre endnu 

Jamen, det var da så lidt...er det under navlen kun eller også over..jeg har nogle billeder hvis du vil se hvordan min var før.. og efter..

Anmeld

15. februar 2011

Den lykkelige

Sof skriver:

Jeg vejede 120 ca da jeg var højgravid 

Jeg fulgte ingen plan, jeg skar mine portioner ned og fik mindsket min mavesæk igen på den måde og så trænede jeg mig stille og roligt op til min gamle kondi fra inden jeg blev gravid. Jeg startede med at gå fælledparken rundt de dage jeg mødte sent i skole og min datter var afleveret i børnehave og stille og roligt blev det til løb, derefter blev det til 2 gange 20 minutters zumba hjemme foran fjernsynet og til sidst var det 2 timers zumba og løb ved siden af også.

Derudover lavede jeg mavebøjninger, rygøvelser og balde/lår træning hver dag. Startede med 10 stk af alle øvelser. Balde/lår øvelserne er stjålet fra pilates og mave/ryg er almindelige, til hver side og kun med benene, så det er i alt 4 *10.

Til sidst var jeg oppe på 400 mave/ryg, altså 100 gentagelser af hver af de 4 øvelser og balde/lår havde jeg ikke fast tal på, men det hele foregik foran fjernsynet til en film eller serier og så inden man ser sig om, så har man lavet 50 gentagelser af alle balde/lår øvelser også.  

Hvor er du bare sej!! Super godt gået!!  Håber jeg kan gøre det samme.. Har selv sådan en proffessionel kæmpe step maskine som jeg skal igang med så snart jeg har født.. (hvis man må, ellers må jeg vente de 8 uger de råder en til).. også gå lange ture med hunden og barnevognen.. Er det godt det zumba på dvd?? Er det det fra tv shop???

Hvor meget tabte du efter fødslen??

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Eva. skriver:

Jamen, det var da så lidt...er det under navlen kun eller også over..jeg har nogle billeder hvis du vil se hvordan min var før.. og efter..

Det er mest under og vil meget gerne se billederne, så kan jeg få kæresten til at tage nogle af min så du kan se hvad jeg mener  Og nu har jeg så snakket med Danmark og ændret min forsikring, så nu er den også klaret 

Anmeld

15. februar 2011

CmarianN

Sof skriver:

Ja, jeg vil da også lige være med.

Jeg tog mange kg på da jeg ventede min datter og kunne bare ikke komme af med dem igen og med en højde på sølle 167, så var det hårdt med alle de ekstra kg.  Da hendes far og jeg så gik fra hinanden juli 2009, der tog jeg mig sammen og fra februar 2010 til august 2010, der gik det rigtig stærkt. 

Billede 1 er da jeg vejer 106 kg og taget i december 2006

Billede 2 er fra november 2009 hvor jeg har smidt små 10 kg mener jeg

Billede 3 er taget 8 februar og har vidst smidt 20 + kg på det tidspunkt

Billede 4 er taget 2 marts 2010 og der har jeg smidt 32 kg

Billede 5 og 6 er taget 21 juli 2010 hvor jeg har smidt 38 kg

Billede 7 er taget 21 august og der har jeg smidt 39 kg og havde en skøn vægt på 67 kg og det var alt jeg nåede at smide inden jeg blev gravid. Nåede desværre at tage 12 kg på inden jeg fik udskrabningen og kæmper nu igen for at komme ned på omkring de 65 kg inden næste graviditet og ellers så smider jeg dem bare igen når jeg har født, jeg har jo set nu at jeg kan gøre det  Men endelige mål er at ligge på mellem 60-65 kg 

Jeg beundre folk som dig 

Tillykke med det flotte vægttab.

Jeg ville ønske jeg kunne have en rygrad ligeså stærk 

Er det ved kostomlægning og motion det er lykkedes dig? Og fortæl mig liige hvordan man holdet modet oppe. Mit mod forsvinder hver gang ligeså hurtigt som det kom - super frustrerende!

til dig for din flotte indsats 

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Det er mest under og vil meget gerne se billederne, så kan jeg få kæresten til at tage nogle af min så du kan se hvad jeg mener  Og nu har jeg så snakket med Danmark og ændret min forsikring, så nu er den også klaret 

Perfekt...super du fik det i orden...

Her er min før og efter og det var ikke smertefuldt...3½ dag efter tog jeg til Bornholm med tre unger med tog, skib og bus/p>

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.