Vægttab med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Sof

MissGeoh skriver:

Ja jeg tror nu bare jeg skal af med en del.. Jeg undgår helst billeder af mig selv. :/

Men tror jeg skal af med omkring 23 kg.. Eller 25 ville være det bedste!

Det var så lidt, men det er bare så flot klaret.

Jeg startede med at lave små del mål.

Mit første var at komme under 100 kg, derefter 90, så 80, så 70 og sidst skulle så være de 65 som jeg ikke nåede, men det kan nåes endnu.

Jeg er heller ikke så glad for billeder af mig selv lige nu, men kan vise det sidste mavebillede jeg har, der var jeg oppe på 79 kg og har kun smidt 2 kg indtil videre desværre, men har nu heller ikke gjort noget for at tabe mere, da overskuddet og motivationen bare ikke har været til det før nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Dot D

Superflot resultat, flot flot pige, dejligt smil

Anmeld

15. februar 2011

Den lykkelige

Sof skriver:

Tusind tak, det var også tiltrængt må man sige 

Jeg vejer selv 110 nu.. men skal så føde om max to uger  Men håber at kunne tabe mig til 65 som er den vægt jeg har det bedst på!!  Hvordan gjorde du?? Fulgte du nogle planer, eller??

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Eva. skriver:

>Nej, det er jo det der sker for mange... maven kan du jo snupper gratis(næsten) gennem danmark..

Nej, for den hænger desværre ikke nok. Grunden til at den hænger er pga. ar fra operation af cyster og så ar fra kejsersnit, men de to år gør så også at min mave ligner ansigtet på en blodhund med hængekinder desværre og det vil de ikke hjælpe mig med selvom det ikke er selvforskyldt

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Sof skriver:

Nej, for den hænger desværre ikke nok. Grunden til at den hænger er pga. ar fra operation af cyster og så ar fra kejsersnit, men de to år gør så også at min mave ligner ansigtet på en blodhund med hængekinder desværre og det vil de ikke hjælpe mig med selvom det ikke er selvforskyldt

Det er altså ikek noget der skal godkendes af nogen...du skal bare være medlem af danmark og finde et hospital så betaler danmark det...jeg fik bare lavet den lille abdominal og gav kun 4000kr ud af de 27000kr det kostede.. så det har intet med godkendelse at gøre...har selv fået lavet to ks...

Anmeld

15. februar 2011

Mathilde

Sof skriver:

Ja, de sidste var ikke så nemme og motivationen efter graviditet og MA har bare været elendig, men nu skal det være. Jeg orker ikke være ked over mit udseende også 

Nej det er også rigtig dumt, at være ked af sit udseende, når man kan ændre på det...men det kræver sin kvinde. Især når det er de sidste dumme kg´er der driller

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Wauuuw! Du ser fabelagtig fantastisk smoking hot ud!

Anmeld

15. februar 2011

Kruse90

waaaw hvor er det flot klaret

Anmeld

15. februar 2011

Sof

milopilo skriver:

Jeg vejer selv 110 nu.. men skal så føde om max to uger  Men håber at kunne tabe mig til 65 som er den vægt jeg har det bedst på!!  Hvordan gjorde du?? Fulgte du nogle planer, eller??

Jeg vejede 120 ca da jeg var højgravid 

Jeg fulgte ingen plan, jeg skar mine portioner ned og fik mindsket min mavesæk igen på den måde og så trænede jeg mig stille og roligt op til min gamle kondi fra inden jeg blev gravid. Jeg startede med at gå fælledparken rundt de dage jeg mødte sent i skole og min datter var afleveret i børnehave og stille og roligt blev det til løb, derefter blev det til 2 gange 20 minutters zumba hjemme foran fjernsynet og til sidst var det 2 timers zumba og løb ved siden af også.

Derudover lavede jeg mavebøjninger, rygøvelser og balde/lår træning hver dag. Startede med 10 stk af alle øvelser. Balde/lår øvelserne er stjålet fra pilates og mave/ryg er almindelige, til hver side og kun med benene, så det er i alt 4 *10.

Til sidst var jeg oppe på 400 mave/ryg, altså 100 gentagelser af hver af de 4 øvelser og balde/lår havde jeg ikke fast tal på, men det hele foregik foran fjernsynet til en film eller serier og så inden man ser sig om, så har man lavet 50 gentagelser af alle balde/lår øvelser også.  

Anmeld

15. februar 2011

MissGeoh

Sof skriver:

Jeg startede med at lave små del mål.

Mit første var at komme under 100 kg, derefter 90, så 80, så 70 og sidst skulle så være de 65 som jeg ikke nåede, men det kan nåes endnu.

Jeg er heller ikke så glad for billeder af mig selv lige nu, men kan vise det sidste mavebillede jeg har, der var jeg oppe på 79 kg og har kun smidt 2 kg indtil videre desværre, men har nu heller ikke gjort noget for at tabe mere, da overskuddet og motivationen bare ikke har været til det før nu 

Okay, det kunne også være jeg skulle prøve det på den måde..

Men det er flot du er kommet så langt.. Og synes bestemt du er en rigtig flot pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.