KittyGirl skriver:
Jeg er virkelig i 7 syv med hvad jeg skal stille op med min dreng, hvad jeg skal tænke og hvordan jeg skal forholde mig...
Han er 9 måneder gammel (lige blevet), og jeg føler han er bagud motorisk, han kravler ikke endnu (møver kun frem ved at trække i armene), han rejser sig ikke op, kan ikke finde ud af at komme fra liggende til siddende stilling - men kan dog godt finde ud af at sidde selv hvis vi sætter ham!
og sidder han selv, kan han ikke finde ud af at komme ned i liggende stilling igen...
Jeg skal IKKE sammenligne har jeg hørt, og tænker bare "det kommer nok", men det er absolut ikke nemt, når "alles andre" børn i den alder kan ALTING næsten (Kravle, rejse sig osv.)
Han har i øvrigt heller ikke fået tænder endnu men det er jeg ikke så urolig for, det kan jo tage lang tid..
Så er der det med mad... han har fået grød siden han var 4 måneder gammel, og han har aldrig ville have kartoffelmos, grøntsagsmos, ris eller lign.
Jeg har snart forsøgt alt....
Derimod vil han gerne have, grød, grød grød grød og atter grød.. frugt grød, banan der er most, æble grød, jordbær grød ja alle former for frugt grød...
Han drikker heller ikke ordentlig af kop, så min dagpleje har indført 2 ekstra flasker om dagen med MME i, fordi han skal have væske indenbords, og jeg prøvede jo at vænne ham fra den og kæmpede mere med det kop...
Herhjemme lever Lasse af havregrød, Sempers 8 måneders pulver grøde, som jeg moser forskellig frugt i, og glas mos (frugt og middagsretter)... og jeg er så træt af det og føler mig som den største fiasko EVER 
Sidst hos dagplejen, fik jeg at vide at hun har indført ekstra møder med pædagogen, fordi han ikke er så god til at sidde med ting i hånden, f.eks. sidde med en frugt bar, agurk osv. og spise af det, han smider det fra sig... og det skal han blive bedre til... hvordan tvinger man et barn der ikke vil det til at gøre det?
Rugbrødshapsere er også no-go, bløde boller kan han godt finde på at nappe 2-3 stykker af med smør og så er det slut...
Det er så svært... og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op?!
Er jeg den eneste der gennemgår dette eller har gennemgået det?

verdens største krammer til dig...
det med han ikke kan side og kravle osv. kan i ikke snakke med dagpleje eller spen om en ja kan desværre ikke huske hvad de hedder til af hjælpe med af lave øvelser osv med ham??
vores dagplejemor har først lige fået vores dreng til af spise små stykker rugbrød ikke ret meget men lidt..
da daniel var 9mdr drak han først af glas. og nu gøre det fint. (har i prøvet en tudekop sådan en han skal sutte i stedet for det vælter ud??)