Her er vi DYBT uenige omkring navne.
Nicklas hedder Nicklas efter en meget lang snakken frem og tilbage, første forslag på bordet var Lau. Der fik far lov at bestemme mest, han syntes Nik, det gjorde jeg ikke og gik med til Nicklas (en del mod min vilje)
Tascha hedder det fordi jeg kan lide det, og jeg havde retten til at bestemme mest, så Tascha blev det, vel at bemærke efter mindst 50 andre forslag.
Josefina kommer til at hede det (i morgen) fordi... Ja enige kunne vi ikke blive, en dag skulle vi have byttet en flyverdragt i Ønskebørn, da vi havde besluttet hvad vi ville have i stedet var alle ekspidienter optaget, det var de i 1 time (nej vi kunne ikke bare gribe flyverdragten og gå de havde lagt den ud bag ved) da vi havde gloet forretningen i gennem 3 gange, begyndte gemalen at læse navnene på nogle navnesutter, og spurte til Josefine, det var jeg med på, da vi kom hjem kunne jeg se at lidt for mange har det navn, og foreslog så Josefina, jo sagde gemalen. Det tyggede vi så lidt på, og hver i sær byttede vi mening gemalen blev til Josefina og jeg Josefine, sådan gik vi og byttede plads, til sidst skar jeg i gennem og sagde: "Vi laver en fanmilie aftemning" så de 2 store blev spurt hvad de syntes, det endte ud i en 3 mod en på Josefina, så Josefina bliver det.
Mellemnavnet er mit familie navn, og efternavnet er gemalens, hvilket også er et familienavn (det er ligefrem adeligt) vi var ved at overveje at tage hans mellemnavn med også, for også det er et familie navn, man ikke støder på hvor som helst, men droppede det for at der ikke skulle blive for mange navne, ungerne får problemer nok med at hede det de hedder.
Anmeld