Paw fik hans navn fordi jeg havde mødt en Paw på en Højskole engang, og var facineret over det navn.
Rosa er opkalde efter hendes Oldemor, min X-mand fik lov at bestemme, jeg var sikker på at det var en dreng, så skulle jeg bestemme, og så var det blevet en Rasmus.
Clara er opkaldt efter min nuværende mands oldemor. Her starter vores kryptiske, navne kriterier så også, min mand har Jacob fra et tidligere ægteskab, og han insisterer på at der skal være C i hans børns navne, jeg måtte jo så også lige finde på noget, :) så jeg forlangte et A, der for er det ved at være noget af et projekt at finde navne..
Men de efterfølgende blev så
Lucas, Marc, Oscar, Isac, Cilas.
Forresten er det også vigtigt at der er max 5 bogstaver, jo vi har gjort det godt vanskeligt for os selv, men synes selv at vi ahr fået givet vores børn, nogle gode navne som passer på dem.
Skulle der på et tidspunkt komme endnu et barn har manden dog snakket om at bryde alle regler, hvis det altså blev en pige, han vil gerne have hende opkaldt efter hans mor (Sonja) som døde i 1992, men lad os nu se om det kommer flere, og skulle han få sit ønske opfyldt, forlanger jeg er lange mellemnavn, nemlig Rebecca, så fik vi da også C med.
Lisbeth.
Anmeld