Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

piadas

Desværre, folks!

Jeg må skuffe jer...jeg var desværre ikke ved at føde...

Jeg havde godt nok tænkt på, at jeg burde have advaret jer, om at jeg ikke var hjemme det meste af dagen!

Jeg var nede hos min jdm.veninde. Hun ville forsøge at lave noget rebozo på mig, som er en mexicansk teknik, hvor man ryster bækkenet og forsøger at få baby til at glide længere ned og samtidig måske kan sætte fødslen i gang! Hmm, men det tyder sgu bare på, at jeg er immun over for ALT. Indtil videre virker det ikke, men det var rigtig behageligt!

Den gode nyhed er, at nu vender hun rigtigt og står næsten fast med hovedet, så nu vil jeg godt føde alligevel! Igår aftes var jeg ellers lige ved at tro, at nu skete der noget. De sædvanlige plukveer var kraftigere, end de plejer og samtidig føltes det virkeligt som om min krop var i gang med at blødgøre de nedre dele (kan man skrive det), men uden det gjorde ondt...det blev jo som bekendt ikke til mere, men det går da i den rigtige retning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Desværre, folks!

Jeg må skuffe jer...jeg var desværre ikke ved at føde...

Jeg havde godt nok tænkt på, at jeg burde have advaret jer, om at jeg ikke var hjemme det meste af dagen!

Jeg var nede hos min jdm.veninde. Hun ville forsøge at lave noget rebozo på mig, som er en mexicansk teknik, hvor man ryster bækkenet og forsøger at få baby til at glide længere ned og samtidig måske kan sætte fødslen i gang! Hmm, men det tyder sgu bare på, at jeg er immun over for ALT. Indtil videre virker det ikke, men det var rigtig behageligt!

Den gode nyhed er, at nu vender hun rigtigt og står næsten fast med hovedet, så nu vil jeg godt føde alligevel! Igår aftes var jeg ellers lige ved at tro, at nu skete der noget. De sædvanlige plukveer var kraftigere, end de plejer og samtidig føltes det virkeligt som om min krop var i gang med at blødgøre de nedre dele (kan man skrive det), men uden det gjorde ondt...det blev jo som bekendt ikke til mere, men det går da i den rigtige retning!

årh Pia er ked af at der ikke er kommet en bebs men hvor er jeg glad for at hun vender rigtigt og er kommet længere ned. det er da dejligt du ikke skal være så bekymret for KS.

Jeg sidder her på pinde fordi jeg venter på at Herlev skal ringe. Hvorfor tager det dem dog så længe !!! 

Dejligt at have dig tilbage 

Anmeld

9. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

årh Pia er ked af at der ikke er kommet en bebs men hvor er jeg glad for at hun vender rigtigt og er kommet længere ned. det er da dejligt du ikke skal være så bekymret for KS.

Jeg sidder her på pinde fordi jeg venter på at Herlev skal ringe. Hvorfor tager det dem dog så længe !!! 

Dejligt at have dig tilbage 

Ja, du var vel ved at tro, at jeg snød foran!

Næ, du, der sker ikke andet end det sædvanlige...det er da mærkeligt, at de ikke har haft ringet....jeg tror, jeg ville ringe igen, hvis det var mig!

Anmeld

9. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Ja, du var vel ved at tro, at jeg snød foran!

Næ, du, der sker ikke andet end det sædvanlige...det er da mærkeligt, at de ikke har haft ringet....jeg tror, jeg ville ringe igen, hvis det var mig!

Ja troede lige du havde sprunget i køen ligesom alle de andre  LOL

Ringede lige til Herlev - JM sagde jeg skulle være tålmodig og at chefjordmoderen havde bogen og ville ringe så jeg skulle bare være tålmodig  det kan hun sagtens sige  Jeg har siddet her og gloet  på telefonen siden i morges.

Anmeld

9. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Ja troede lige du havde sprunget i køen ligesom alle de andre  LOL

Ringede lige til Herlev - JM sagde jeg skulle være tålmodig og at chefjordmoderen havde bogen og ville ringe så jeg skulle bare være tålmodig  det kan hun sagtens sige  Jeg har siddet her og gloet  på telefonen siden i morges.

Det er fanme da også for dårligt, at man skal vente hele dagen. Jeg ville da forvente, at man ville få besked senest til middag...

Anmeld

9. februar 2011

CA

Ej, øv! Nu håbede jeg lige. Men det gjorde du vel egentlig også selv 

Hurra for at hun vender rigtigt! Jeg hepper videre!

...og en advarsel en anden gang havde været på sin plads

Multebær: Hvor strengt at de bare ber dig være tålmodig! De må da vide, at når man er gået så meget over tid, så er man ved at springes af utålmodighed! Og de kan da regne ud, at du bare har siddet og gloet på telefonen! Har du hørt noget endnu?

Anmeld

9. februar 2011

Multebær

Carina87 skriver:

Multebær: Hvor strengt at de bare ber dig være tålmodig! De må da vide, at når man er gået så meget over tid, så er man ved at springes af utålmodighed! Og de kan da regne ud, at du bare har siddet og gloet på telefonen! Har du hørt noget endnu?

Jeg ringede ved 13 tiden og fik at vide de ville ringe efter de havde haft konference kl 15. Skulle få et opkald efter mellem 15-16 da det ikke skete ringede jeg igen og fik der at vide at jeg skulle være tålmodig og at chefjordmoder eller noget havde det i sin bog - hun ville ringe. Damen jeg talte med var temmelig kort for hovedet. Så ringede min kærste til dem for et lille stykke tid siden (lidt over kl 18) og der sagde en sød kvinde at jeg ike var den eneste der havde ringet og at der nok var gået noget galt. Hun bad om vores telefonnummer og sagde hun ville ringe. Nu sidder jeg her og stortuder og synes verdens er et meget meget ond sted 

Jeg er bare så træt af det hele

Anmeld

9. februar 2011

Multebær

Carina87 skriver:

Så ringede de lige nu kl 19 og sagde jeg skulle møde kl 8 i morgen tidlig   

Puha en lang dag!

Anmeld

9. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Så ringede de lige nu kl 19 og sagde jeg skulle møde kl 8 i morgen tidlig   

Puha en lang dag!

Juhu!

Nej, hvor fedt!

Jeg er klar med heppekoret fra kl. 8! Dejligt at I kan komme i gang så tidligt, så I ikke skal vente hele dagen...puha, det bliver nok ikke meget søvn, I får i nat!

Anmeld

9. februar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Ja, det er sgu træls!  Men jeg skal nok opdatere jer herinde, når jeg tror, der er gang i noget. Og hvis ikke jeg når det, sender jeg en sms til dig, så I skal nok blive underrettet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.