Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Jo, jeg tror stikpiller er mest almindeligt, men jeg ved ikke, om de kan finde på at prøve med ballonkateder, hvis du er lidt åben?

Tror også de vil gi mig piller. Sidst jeg var til JM var jeg 1 cm åben og havde 1.5 cm livmoderhals tilbage ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Multebær

Her er en video til - det vil jeg prøve efter et bad

http://www.youtube.com/watch?v=wnEcLSHTI0s&NR=1

Anmeld

8. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Her er en video til - det vil jeg prøve efter et bad

http://www.youtube.com/watch?v=wnEcLSHTI0s&NR=1

Spændende! Men mon det virker på os? Det er da et forsøg værd!!

Anmeld

8. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Hehehe må lige google det der rebozo 

Her er et lille grin til dig - tror hun har samme følelse som os  http://www.youtube.com/watch?v=HpOqVQIRT3M

Anmeld

9. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Min strategi er at løbe på løbebåndet, indtil det går i gang! Nu har jeg lige småløbet 1,5 km. og tager i hvert fald 1,5 km. mere!

Jo, jeg har lige haft ringet. Jeg fik først en tid til fredag kl. 11.  Typisk når jdm. siger, at de nok giver mig en tid onsdag eller torsdag...så nu skal jeg vente tre dage mere....det GIDER jeg bare ikke! Og det er jo ikke engang for at blive sat i gang - det er jo bare for at blive tjekket. Jeg er nu lidt spændt på, hvad de siger, for hvis hun fortsætter vægtøgningen, vejer hun 4100-4200 g. på fredag, og så kunne jeg ikke forestille mig, at de bliver ved med at lade mig gå for evigt...

Æj, hvornår opfinder de sådan et hjemmescanne-apparat? Så kunne man da i det mindste følge lidt med der, nu når vores bebser ikke gider ud på den anden side af maveskindet!

Skulle du sættes i gang torsdag eller hvordan?

Ps.: Spis hele ananasen!!

Ihh altså hvorfor ringer de nu ikke når de har lovet det. Sidder her og venter på at Herlev Hospital og give mig tidspunktet for igangsættelseskonsultation. Har ikke kunnet sove siden kl 4  Arrrh kom nu Herlev! 

Anmeld

9. februar 2011

CA

PIAAAAAAA!!!!! Du har selv forbudt folk ikke at være online når de er omkring termin! SÅ hvad sker der lige for at du ikke har været på siden 8.30.

Det KAN være fordi du har travlt, meeeen jeg håber virkelig det er fordi du er i gang med at føde! HEP HEP og rigtig god fødsel til dig, hvis det er det du har gang i. Holder min mobil tæt tæt på mig 

Iiiihhh!! 

Anmeld

9. februar 2011

Marco2

Carina87 skriver:

PIAAAAAAA!!!!! Du har selv forbudt folk ikke at være online når de er omkring termin! SÅ hvad sker der lige for at du ikke har været på siden 8.30.

Det KAN være fordi du har travlt, meeeen jeg håber virkelig det er fordi du er i gang med at føde! HEP HEP og rigtig god fødsel til dig, hvis det er det du har gang i. Holder min mobil tæt tæt på mig 

Iiiihhh!! 

Ja, det går bare IKKE!!

PIAAAAA 

AG

Anmeld

9. februar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

Ja, det går bare IKKE!!

PIAAAAA 

AG

JA PIA - DET DER MED IKKE AT VÆRE ONLINE ER FORBUDT!! 

Anmeld

9. februar 2011

Marco2

Multebær skriver:

JA PIA - DET DER MED IKKE AT VÆRE ONLINE ER FORBUDT!! 

Ja, og hvis hun har gang i noget fødsel-halløj duer det SLET IKKE ikke at have orienteret OS om at der var noget i gærde!!! Så det duer ikke Pia!! Du kan ikke lave sådan en sniger her …

AG 

Anmeld

9. februar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

Ja, og hvis hun har gang i noget fødsel-halløj duer det SLET IKKE ikke at have orienteret OS om at der var noget i gærde!!! Så det duer ikke Pia!! Du kan ikke lave sådan en sniger her …

AG 

Ja det er helt uacceptabelt  

Fy skamme Pia. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.