Man deler da ikke børn, eller gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

klmf

Eva. skriver:

Rigtig meget..og ja, det er de...jeg har dog været alene med dem i 4 år hvor far kun har været der når det lige passede ind, så det ville være forfærdeligt om det var ændret..jeg er bare så glad for det tros en masse grimme ting ikke blev til noget...men føj det er skræmmende hvad mennesker kan gøre for at ramme.

Men nok om det, alt er godt..

Det er så nok der vores verdener er meget forskellige; har en mand, der bliver helt elektrisk ved tanken om hvad nogle kan finde på for at 'vinde' børnene, så han ville nok nærmest gå helt i den anden grøft og være überdiplomatisk.

Men ja, nok om det - det endte godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Aves.

lotchen skriver:

Det er så nok der vores verdener er meget forskellige; har en mand, der bliver helt elektrisk ved tanken om hvad nogle kan finde på for at 'vinde' børnene, så han ville nok nærmest gå helt i den anden grøft og være überdiplomatisk.

Men ja, nok om det - det endte godt.

Jeg troede så også en masse andet om min mand da han var det...men ja, nogle gange bliver det så ikke lige som man regnede med..

Anmeld

2. februar 2011

klmf

Eva. skriver:

Jeg troede så også en masse andet om min mand da han var det...men ja, nogle gange bliver det så ikke lige som man regnede med..

Vi kender heldigvis ikke fremtiden

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Ok.. så misforstod jeg....jeg har som skrevet haft børnene i 4 år, men såskete der ting der gjorde at vi havnede dernede...skidt men godt fordi der nu er fastsat samvær og jeg ikke skal være bange mere...

Nej det var ikke dig der misforstod, men mig der formulerede mig forkert

jeg læste den lige en ekstra gang, og kunne godt se, det ikke var så godt skrevet hehe

Jeg synes helt klart det er godt at statsforvaltningen findes. Det er helt klart en lettelse, når man får tingene på skrift, så ved man også, hvad man skal forholde sig til.

Vi følger som udgangspunkt vores plan, men hvis den ene skal noget en weekend og gerne vil bytte, så bytter vi også hvis det er muligt. Hvis Mark er syg, når han egentlig skulle på samvær med sin far, jamen så kommer han bestemt ikke derom, men så giver jeg ham en erstatningsweekend på et tidspunkt, hvor det er muligt. Jeg er så glad for at vi tog i statsforvaltningen, for der har aldrig været noget at diskutere om omkring samvær.

Anmeld

2. februar 2011

H+S Skjolgborg.

min søn bor hos mig og er hos sin far hveranden weekend fra fredag kl 16 ca til søndag kl 16 ca af og til kort af og til længer ind 16 så er han der 3 uger i sommer ferien og hver anden jul og nytår skiftes vi om og andre ferie taler vi bare om det...

Min datter er her hver anden uge fra torsdag når vi henter hende i børnehaven og  til søndag aften kl 18,30 eller mandag morgen kl 7 det forgår fint for os hun har altid boede hos mig men efter jeg blev mere syg flytte hun hjem til d´sin far 1 juli /bytte pt samvær før have han hende sådan som jeg nu har hende pt..

Jeg fortryde det ikke men fuck det gør stadig mega ondttttttttt.

Mors lille pige 5½ år og den enste pige jeg har..

Glæder mig til i morgen der skal vi hente hende + her i uge 7 skal jeg have hende allerede fra tirsdag til mandag pga vinter ferien...

Henriette som savner min datter hver enste dag og tænker på hende også men det er for hendes bedste som ting nu er pt..

Anmeld

2. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Henriettemortil4 skriver:

min søn bor hos mig og er hos sin far hveranden weekend fra fredag kl 16 ca til søndag kl 16 ca af og til kort af og til længer ind 16 så er han der 3 uger i sommer ferien og hver anden jul og nytår skiftes vi om og andre ferie taler vi bare om det...

Min datter er her hver anden uge fra torsdag når vi henter hende i børnehaven og  til søndag aften kl 18,30 eller mandag morgen kl 7 det forgår fint for os hun har altid boede hos mig men efter jeg blev mere syg flytte hun hjem til d´sin far 1 juli /bytte pt samvær før have han hende sådan som jeg nu har hende pt..

Jeg fortryde det ikke men fuck det gør stadig mega ondttttttttt.

Mors lille pige 5½ år og den enste pige jeg har..

Glæder mig til i morgen der skal vi hente hende + her i uge 7 skal jeg have hende allerede fra tirsdag til mandag pga vinter ferien...

Henriette som savner min datter hver enste dag og tænker på hende også men det er for hendes bedste som ting nu er pt..

Vi har altid selv snakke om det og løst det aldrig være i svf..

Henriette

Anmeld

2. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Carina1977 skriver:

Nej det var ikke dig der misforstod, men mig der formulerede mig forkert

jeg læste den lige en ekstra gang, og kunne godt se, det ikke var så godt skrevet hehe

Jeg synes helt klart det er godt at statsforvaltningen findes. Det er helt klart en lettelse, når man får tingene på skrift, så ved man også, hvad man skal forholde sig til.

Vi følger som udgangspunkt vores plan, men hvis den ene skal noget en weekend og gerne vil bytte, så bytter vi også hvis det er muligt. Hvis Mark er syg, når han egentlig skulle på samvær med sin far, jamen så kommer han bestemt ikke derom, men så giver jeg ham en erstatningsweekend på et tidspunkt, hvor det er muligt. Jeg er så glad for at vi tog i statsforvaltningen, for der har aldrig været noget at diskutere om omkring samvær.

Vi printe da bare en samværs aftale ud fra deres hjemmeside og lave så vi har det på papir også det skal man ikke i svf for..Hvis man som forældre kan aftale tingen og gerne ville have det på papir så går man da bare ind og printer den ud og laver den sammen den er ligeså gældende som var man i sfv og fik lave det med dem...

Henriette

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977

Henriettemortil4 skriver:

Vi printe da bare en samværs aftale ud fra deres hjemmeside og lave så vi har det på papir også det skal man ikke i svf for..Hvis man som forældre kan aftale tingen og gerne ville have det på papir så går man da bare ind og printer den ud og laver den sammen den er ligeså gældende som var man i sfv og fik lave det med dem...

Henriette

ja men fordelen ved statsforvaltningen, er at hvis man er uenige omkring samværet, så er der en der kan mægle mellem de 2 parter. Min x og jeg havde da aldrig blevet enige, hvis vi selv skulle finde ud af det.

Men på det tidspunkt stod vi så også i en situation, hvor det hele var kørt i hårdknude. sådan har det heldigvis ikke været siden, og vi snakker rigtig godt sammen nu.

Anmeld

2. februar 2011

Maria Sascha

Ihh det piner mig virkelig, men ved jo du har ret ... man ønsker jo ikke for nogen at de skal ende i sådan en situation.

Det er jo også nemt at lave sådan en aftale når man er sammen og har det godt, men som du jo skriver kan tingene jo ændre sig...  Man håber vel altid at man kan komme frem til den bedste løsning for alle parter, ønsker så brændende at gode løsninger findes...

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Maria Sascha skriver:

Ihh det piner mig virkelig, men ved jo du har ret ... man ønsker jo ikke for nogen at de skal ende i sådan en situation.

Det er jo også nemt at lave sådan en aftale når man er sammen og har det godt, men som du jo skriver kan tingene jo ændre sig...  Man håber vel altid at man kan komme frem til den bedste løsning for alle parter, ønsker så brændende at gode løsninger findes...

Og mange kan heldigvis godt aftale og finde ud af det.. men i mit tilfælde var der bare ingen anden vej ud af det...det måtte slåes fast så ikek det blev til noget der bare hang og skabte uro i livet for børnene og jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.