Tyk! hvem? mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha åhh Karina du er ALTID god for en skøn bemærkning!

Tak, synes jo også selv at hun bare er det skønneste. At hun så samtidig er meget mild, finder sig i alt og bare er det nemmeste barn evet gør det absolut ikke dårligere.

Puha du må have ondt i nakke og arme. Jeg synes ihvertfald at det kan mærkes. Elina har lige lært og sidde selv og det er bare skønt for så kan man lige sætte hende lidt når man f.eks skal hjælpe storesøster af/på med tøjet i bh osv. Hun ruller også som en gal, men kravle det gidder damen altså ikke!!

Mine ruller ikke endnu, kan ikke støtte på benene. Det eneste, som de er rigtig gode til er at sove og spise.. hmm, det har de så ikke fra donor *fløjte*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

LISBETH:-)

Kirle skriver:

LOL Jep MIchellinbabyen! Ren guf!!!

Måske jeg skulle sende et billede ind og spørge om hun kunne bruges til reklame søjle! ha ha ha

Anmeld

2. februar 2011

JulieE

Kirle skriver:

LOL Jep MIchellinbabyen! Ren guf!!!

Jep... Total lækker lille unge Udtrykket stammen egentlig fra da min fætter, som nu er 7 år, var baby. han var en lille rigtig michellin mand... 4 måneder gammel vejede han 10 kg

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Hun ser da dejlig og glad ud, Eva...en skam at du kun fokuserer på det negative

Ej..det gjorde jeg bestemt ikke..skrev for noget tid siden med lisbeth om læge og bekymring om det at have store/(for store børn) da jeg jo har en af slagsen selv. ¨så derfor var jeg bare bekymret...og ja, sgu...en herlig lille basse, som jeg også skrev længere nede..

Anmeld

2. februar 2011

Laulund87

Øhh..jaa..Hun har da noget at stå imod med Bare vi havde det "problem" herhjemme

Hun er da dejlig og fin

Anmeld

2. februar 2011

<3

lisbeth2910 skriver:

Måske jeg skulle sende et billede ind og spørge om hun kunne bruges til reklame søjle! ha ha ha

Ja og klart det nederste billede! Er vis på at Elina kan sælge MANGE dæk!!!!

Anmeld

2. februar 2011

merle2010

hun er da så dejlig man babyer skal være lidt tykke men er godt nok overrasket over at hun er større end merle, det er der aldrig nogen der har været.. hihi.. men skøn skøn pige

Anmeld

2. februar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Hun er slet slet ikke til at stå for! Deller eller ej, hun er en sand charmer!!

"Deller eller ej, vi elsker vores børn"

Anmeld

2. februar 2011

KaMa skriver:

Mine ruller ikke endnu, kan ikke støtte på benene. Det eneste, som de er rigtig gode til er at sove og spise.. hmm, det har de så ikke fra donor *fløjte*

ha ha ha your killing me!

Sove er nu heller ikke noget man skal kimse af!!

bare rolig det kommer, og så får du først travlt Elina har også en gå stol som hun drøner rundt i. Vi kalder det for træningsmaskinen.

Og til alle dem der nu skriver 1000 indlæg om hvor dårlig gåstolen er for mit barn, så er den ordineret af speciallæge og sp, da den hjælper hende med at stå på benene samtidig med at benene bliver aflastet og den giver hende motion.

Anmeld

2. februar 2011

Laulund87 skriver:

Øhh..jaa..Hun har da noget at stå imod med Bare vi havde det "problem" herhjemme

Hun er da dejlig og fin

Ja der er lidt og ta' af og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.