Tyk! hvem? mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

<3

JulieE skriver:

Ja, han var en rigtig basse... Hans dobbelt hager (i flertal) var noget helt for sig

ja, og mine to har bare være småog tynde

Ja det tror jeg gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Vial

Maria. skriver:

Babysam i Tåstrup ved IKEA havde en til halv pris.. Ved så ikk hva en kostede fra ny..

Øv er slet ikke mobil pt. har ingen bil :-(

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Øv er slet ikke mobil pt. har ingen bil :-(

Kan man ikke bestille den på nettet..det mener jeg da jeg har set på Babysams hjemmeside.

Anmeld

2. februar 2011

Vial

dorthemus skriver:

Kan man ikke bestille den på nettet..det mener jeg da jeg har set på Babysams hjemmeside.

Det må jeg lige tjekke..Tak Dorthe. Jeg sender lige min bankrådgiver videre til dig ik, så må du forklare, at det er dig med hjemmesiderne.

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Det må jeg lige tjekke..Tak Dorthe. Jeg sender lige min bankrådgiver videre til dig ik, så må du forklare, at det er dig med hjemmesiderne.

Der er jo ingen der VRIDER ARMEN om på dig og tvinger dig, vel

Desuden gider jeg ikke være den eneste med dårlig økonomi

Anmeld

2. februar 2011

Mor-til-asta-09

lisbeth2910 skriver:

Ja hun ER stor

men skøn ser hun ud.. og bare rolig, når hun først kommer til at gå, så ryger det hele af hende igen

Anmeld

2. februar 2011

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Jeg skal nok komme ned og hjælpe...jeg tager kagen

ha ha ha den er også MEGET MEGET vigtig!!!!

Anmeld

2. februar 2011

Lolli skriver:

Ih hvor er hun dejlig!! Godt at se at andre kan lave kæmpebabyer (min søn var 10 kg ved 5 mdr) Men det var også modermælken han blev tyk af - så snart vi begyndte på grød blev han "normal".

Det gjorde Elina så ikke.............. Men hun tager mindre på nu end da hun var på babs.

Anmeld

2. februar 2011

Mor til Frederic skriver:

WAU... Hvor er hun bare kær og sikke et smil - total lækker det er hun. 

Har I søgt kost tilskud?

Er måske en smmuuulee misundelig, Freder er 91 cm og 9,8 kg så send gerne et ½ kg denne vej...

Tak  nej det har vi ikke var slet ikke klar over man kunne det??? hvordan fungere det???

Han må gerne få 5 kg i kommer bare ved lejlighed.

Amalie min store pige vejede 8,4 kg ved hendes 1 års under søgelse og 9 kg ved 2 års undersøgelsen så jeg ved godt hvad det vil sige og have et tyndt barn, der ikke vil spise

Anmeld

2. februar 2011

Mor-til-asta-09 skriver:

men skøn ser hun ud.. og bare rolig, når hun først kommer til at gå, så ryger det hele af hende igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.