Tyk! hvem? mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

LISBETH:-)

Brams skriver:

Hvor er hun bare skøn  Herhjemme ligger vi i den anden ende, Lærke er 15 mdr. og vejer 8 kg.

Tak! Sådan en har jeg også - altså et tyndt barn. Vi kan åbentbart ikke producere afkom der ligger lige i midten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

dorthemus skriver:

Hun er bare skøn, din Elina  Glæder mig så meget til at se hende igen..og hendes mor, naturligvis

Tak! Og vi glæder os også rigtig meget!!!!

Anmeld

2. februar 2011

Vial

Eva. skriver:

Åhh, ok..sad bare lige og tænkte fedt ved organer osv...aner jo ikke hvordan det sætter sig på små børn.. men godt der ingen farer er ved det.. skøn ser hun ud..

Kan du ikke se, at det da sidder på armene.. hahaha.

Lisbeth, hun er underskøøøn. Hun minder mig om Viola. Hun har også de smukkeste øjen og sødeste ansigt og så er hun bare lettere at hoppe over end at gå uden om.

Mine vejer begge lige over 10 kilo nu, og de bliver 6 mdr om en uge. Nøj, de er tunge at slæbe på. De kan motorisk slet ikke hjælpe til endnu. Sikke et slid og slæb...

Anmeld

2. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hun er bare dejlig, og ser præcis ud som en baby skal gøre!!!

Anmeld

2. februar 2011

Lou87

lisbeth2910 skriver:

Herhjemme har min store pige døbt hende rullepølsen

Hahaha - ja den var også go

Anmeld

2. februar 2011

Brams

lisbeth2910 skriver:

Tak! Sådan en har jeg også - altså et tyndt barn. Vi kan åbentbart ikke producere afkom der ligger lige i midten.

Så er det godt vi elsker dem lige som de er

Anmeld

2. februar 2011

KaMa skriver:

Kan du ikke se, at det da sidder på armene.. hahaha.

Lisbeth, hun er underskøøøn. Hun minder mig om Viola. Hun har også de smukkeste øjen og sødeste ansigt og så er hun bare lettere at hoppe over end at gå uden om.

Mine vejer begge lige over 10 kilo nu, og de bliver 6 mdr om en uge. Nøj, de er tunge at slæbe på. De kan motorisk slet ikke hjælpe til endnu. Sikke et slid og slæb...

ha ha ha åhh Karina du er ALTID god for en skøn bemærkning!

Tak, synes jo også selv at hun bare er det skønneste. At hun så samtidig er meget mild, finder sig i alt og bare er det nemmeste barn evet gør det absolut ikke dårligere.

Puha du må have ondt i nakke og arme. Jeg synes ihvertfald at det kan mærkes. Elina har lige lært og sidde selv og det er bare skønt for så kan man lige sætte hende lidt når man f.eks skal hjælpe storesøster af/på med tøjet i bh osv. Hun ruller også som en gal, men kravle det gidder damen altså ikke!!

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

Eva. skriver:

Ejjjj...hold da op...for pokker da...det ser vildt ud...har I været til læge med hende..kan det være farligt for sådan en lille str. at være så stor?

15 kg vejede min søn da han var 5 år...vildt...

Hun ser da dejlig og glad ud, Eva...en skam at du kun fokuserer på det negative

Anmeld

2. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hun er bare dejlig, og ser præcis ud som en baby skal gøre!!!

Tak

Anmeld

2. februar 2011

<3

JulieE skriver:

Min første tanke var michellin manden Hun vejer faktisk mere end min Line som er 4 år (hun vejer 13 kg), men hvor er hun bare sød

LOL Jep MIchellinbabyen! Ren guf!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.