Tyk! hvem? mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha your killing me!

Sove er nu heller ikke noget man skal kimse af!!

bare rolig det kommer, og så får du først travlt Elina har også en gå stol som hun drøner rundt i. Vi kalder det for træningsmaskinen.

Og til alle dem der nu skriver 1000 indlæg om hvor dårlig gåstolen er for mit barn, så er den ordineret af speciallæge og sp, da den hjælper hende med at stå på benene samtidig med at benene bliver aflastet og den giver hende motion.

ÅRRRH NEJ!

Nu skal jeg IGEN netshoppe! Har de sidste to dage købt legetøj for 1150 kr. Tøj for 800 kr. Sutter for 420 kr plus det løse.. ih, det er dyrt med børn.

Sådanne gåstole skal mine da også have.. altså bare én så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Maria.

lisbeth2910 skriver:

Vi glæder og også rigtig meget!!! Men puha er allerede helt forpustet ved tanken om at jeg skal slæbe hende helt op til 4. sal ha ha (kan man hører at jeg er forvent med at bo nede ved jorden)

Hihi.. Ja det kan jeg da godt forstå!! Jeg har samme problem! Vi har elevator!

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977

lisbeth2910 skriver:

Der er faktisk også flere der har spurgt mig om hun ikke skal på slankekur. øhh nej man propper altså ikke babyer på slankekur.

Special lægen fortalte at der ikke er noget der hedder overvægt når man taler om børn under 3 år. og 98% af de børn der er meget store som babyer har udlignet det når de bliver 3 år. Så det håber vi også Elina gør.

Men altså hvis man nu så billeder af mig som barn, og billeder af min mand nu. Så giver det hele ligesom mening. Elina ligner min mand på en prik. Når vi går sammen er der altid nogen der kommentere hvor meget de ligner hinanden - og hvor tyk hun er. Så jeg er bare glad for hun ikke ligner mig hæ hæ

Nej babyer skal absolut ikke på slankekur. Min søn var en pæn slank dreng som 3-årig. så man skal bare tage det roligt

Anmeld

2. februar 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

ÅRRRH NEJ!

Nu skal jeg IGEN netshoppe! Har de sidste to dage købt legetøj for 1150 kr. Tøj for 800 kr. Sutter for 420 kr plus det løse.. ih, det er dyrt med børn.

ha ha ha - shopping er faktisk en meget farlig hobby - jeg taler af erfarring.

Men ja sådan en må du/de da eje . men du bliver da nødtil at købe 2 så de kan løbe om kap.

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Vi glæder og også rigtig meget!!! Men puha er allerede helt forpustet ved tanken om at jeg skal slæbe hende helt op til 4. sal ha ha (kan man hører at jeg er forvent med at bo nede ved jorden)

Jeg skal nok komme ned og hjælpe...jeg tager kagen

Anmeld

2. februar 2011

Maria.

KaMa skriver:

ÅRRRH NEJ!

Babysam i Tåstrup ved IKEA havde en til halv pris.. Ved så ikk hva en kostede fra ny..

Anmeld

2. februar 2011

Maria.

dorthemus skriver:

Jeg skal nok komme ned og hjælpe...jeg tager kagen

Hihi..

Anmeld

2. februar 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha - shopping er faktisk en meget farlig hobby - jeg taler af erfarring.

Men ja sådan en må du/de da eje . men du bliver da nødtil at købe 2 så de kan løbe om kap.

Godt argument. Kapløb it is!

Anmeld

2. februar 2011

Lolli

lisbeth2910 skriver:

Alm. baby mad - og babs men det stoppede da hun var 4 mdr. da de mente at det var det hun tog så meget på af.

Ih hvor er hun dejlig!! Godt at se at andre kan lave kæmpebabyer (min søn var 10 kg ved 5 mdr) Men det var også modermælken han blev tyk af - så snart vi begyndte på grød blev han "normal".

Anmeld

2. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

WAU... Hvor er hun bare kær og sikke et smil - total lækker det er hun. 

Har I søgt kost tilskud?

Er måske en smmuuulee misundelig, Freder er 91 cm og 9,8 kg så send gerne et ½ kg denne vej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.