Tyk! hvem? mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

LISBETH:-)

merle2010 skriver:

hun er da så dejlig man babyer skal være lidt tykke men er godt nok overrasket over at hun er større end merle, det er der aldrig nogen der har været.. hihi.. men skøn skøn pige

Nej Diana du må proppe noget mere i hovedet på hende, hvis hun skal følge med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

<3

JulieE skriver:

Jep... Total lækker lille unge Udtrykket stammen egentlig fra da min fætter, som nu er 7 år, var baby. han var en lille rigtig michellin mand... 4 måneder gammel vejede han 10 kg

Oh det var også noget af en lille basse Næh har ikke selv haft basser på den måde. Tjalfe har altid været stor ja men også tilsvarende lang

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977

lisbeth2910 skriver:

Neeeej hvad mener du?

Jeg har da bare lidt elastikker

Hilsen Elina 8 mdr - 14,2 kg og 80 cm

Hun er sgu dejlig

Hun vejer i øvrigt det samme som min søn gjorde, da han var 2 år

Min søn havde ellers rigtig mange elastikker og ihh hvor folk kommenterede det. Min svigermor mente han skulle på slankekur. På slankeur.....hvad snakker du lige om bedste

Han var 1 år på det tidspunkt og vejede 11,7 kilo.

Det udligner sig jo efterhånden og babyer må godt have elastikker

Men hun er altså for lækker din datter. tror hun er en rigtig lille charmetrold

Anmeld

2. februar 2011

Maria.

Hun er da en lækker skvæppe!! Vi glæder os til snart at lege med jer!

Anmeld

2. februar 2011

Ranarupta

Årh, hvor er hun dejlig!
Jeg ELSKER sådanne babyer og får altid lyst til at bide i deres lår...

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977 skriver:

Hun er sgu dejlig

Hun vejer i øvrigt det samme som min søn gjorde, da han var 2 år

Min søn havde ellers rigtig mange elastikker og ihh hvor folk kommenterede det. Min svigermor mente han skulle på slankekur. På slankeur.....hvad snakker du lige om bedste

Han var 1 år på det tidspunkt og vejede 11,7 kilo.

Det udligner sig jo efterhånden og babyer må godt have elastikker

Men hun er altså for lækker din datter. tror hun er en rigtig lille charmetrold

Der er faktisk også flere der har spurgt mig om hun ikke skal på slankekur. øhh nej man propper altså ikke babyer på slankekur.

Special lægen fortalte at der ikke er noget der hedder overvægt når man taler om børn under 3 år. og 98% af de børn der er meget store som babyer har udlignet det når de bliver 3 år. Så det håber vi også Elina gør.

Men altså hvis man nu så billeder af mig som barn, og billeder af min mand nu. Så giver det hele ligesom mening. Elina ligner min mand på en prik. Når vi går sammen er der altid nogen der kommentere hvor meget de ligner hinanden - og hvor tyk hun er. Så jeg er bare glad for hun ikke ligner mig hæ hæ

Anmeld

2. februar 2011

Maria. skriver:

Hun er da en lækker skvæppe!! Vi glæder os til snart at lege med jer!

Vi glæder og også rigtig meget!!! Men puha er allerede helt forpustet ved tanken om at jeg skal slæbe hende helt op til 4. sal ha ha (kan man hører at jeg er forvent med at bo nede ved jorden)

Anmeld

2. februar 2011

Ranarupta skriver:

Årh, hvor er hun dejlig!
Jeg ELSKER sådanne babyer og får altid lyst til at bide i deres lår...

ha ha det vil hun helt sikkert synes er sjovt

Anmeld

2. februar 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Nej Diana du må proppe noget mere i hovedet på hende, hvis hun skal følge med

Ja det bliver jeg da vidst nødt til.. utroligt at hun ikke har tabt sig lidt efter du er stoppet med at amme men mon ikke det kommer.. Gåstolen og hoppegyngen har osse hjulpet merle utrolig meget til at stå på benene.. og nu står hun faktisk rigtig godt på benene, og hopper vildt i hoppegyngen og suser derudaf i gåstolen.. igår tømte hun hele sofabordet da mor havde et uopmærksomt øjeblik..  det er ikke godt når de sådan kan komme rundt omkring.. hehe

Anmeld

2. februar 2011

JulieE

Kirle skriver:

Oh det var også noget af en lille basse Næh har ikke selv haft basser på den måde. Tjalfe har altid været stor ja men også tilsvarende lang

Ja, han var en rigtig basse... Hans dobbelt hager (i flertal) var noget helt for sig

ja, og mine to har bare være småog tynde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.