Tyk! hvem? mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

klmf

slap af, hun er godt nok lækker Har en niece i samme størrelsesforhold, hun er også en sveske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

LISBETH:-)

Eva. skriver:

Ejjjj...hold da op...for pokker da...det ser vildt ud...har I været til læge med hende..kan det være farligt for sådan en lille str. at være så stor?

15 kg vejede min søn da han var 5 år...vildt...

NEJ det er ikke farligt. Hun er blevet tjekket i hoved og r.. og vi mangler kun at hun skal have taget blodprøver, for at tjekke mod nogen meget sjældne syndromer, men de mener ikke hun fejler nogen af dem, da hun ikke har alle de andre symptomer som følger med disse syndromer.

Jeg var også meget stor som barn.

Anmeld

2. februar 2011

Pallemor skriver:

Hvor er hun dog bare skøn.. Lige til at spise

TAK

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

lisbeth2910 skriver:

NEJ det er ikke farligt. Hun er blevet tjekket i hoved og r.. og vi mangler kun at hun skal have taget blodprøver, for at tjekke mod nogen meget sjældne syndromer, men de mener ikke hun fejler nogen af dem, da hun ikke har alle de andre symptomer som følger med disse syndromer.

Jeg var også meget stor som barn.

Åhh, ok..sad bare lige og tænkte fedt ved organer osv...aner jo ikke hvordan det sætter sig på små børn.. men godt der ingen farer er ved det.. skøn ser hun ud..

Anmeld

2. februar 2011

Henri84 skriver:

Hvor er hun SKØN
Jeg tror nu også i kan tage det stille og roligt, hun er jo også lang i forhold til alderen, så jeg tror lægerne har ret i hun bare er en stor pige
Det skal hun nok få rendt af Men lækker, DET er hun
Hun får jo min Alberte til at virke lille

Det er nemlig lige det at begge kurver følges ad, der gør at de ikke mener der er noget galt.

Hun får vist de fleste til at virke små

Anmeld

2. februar 2011

matryoshka

lisbeth2910 skriver:

Min store pige var meget tynd og under kurven da hun var baby. Så jeg ønskede mig også en elastik baby, og det må man sige jeg har fået.

Jamen, så ved jeg hvad jeg får!!

Anmeld

2. februar 2011

Mor-til-asta-09 skriver:

min datter er 18 mdr, og hun vejer 10,5..

Ja hun ER stor

Anmeld

2. februar 2011

AnneBJ

Naiiii hvor ER hun lækker! Åh, jeg elsker altså babyer med elastikker!!

Anmeld

2. februar 2011

MinNoah skriver:

Jeg synes hun er skøøøøn!!! :-)

Virkelig en lækkerbasse!

Min dreng vejede 10 kg da han var 6 mdr. Nu er han 18 mdr og vejer 14,8 sådan ca... Og er 90 høj - så også en stor dejlig knægt!

Tak!

Din dreng har været gået lidt i stå så. Det er Elina ikke endnu, men det må hun gerne SNART!

Anmeld

2. februar 2011

bette skriver:

woww haah hvor er hun bare total lækker..!!! 

åhhhh 

min søn på 3½ vejer 15 kg haha.. 

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.