Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PernilleB skriver: hehe... babyer kan altid slippe a med sådan nogle... snyd snyd... lol... men hvor er hun dejlig...
hehe... babyer kan altid slippe a med sådan nogle... snyd snyd... lol... men hvor er hun dejlig...
Ja det er lidt snyd! og 1000 tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Hold fest hvor er hun bare sød
Hold fest hvor er hun bare sød
Tak
Hold da fast hvor er hun skøn
Lou87 skriver: Okay - det vi da for der ikke er..Men er der vel heller ikk hvis lægerne har kigget på hende Hihi men hun er da en lækker lille michelin baby
Okay - det vi da for der ikke er..Men er der vel heller ikk hvis lægerne har kigget på hende
Hihi men hun er da en lækker lille michelin baby
Herhjemme har min store pige døbt hende rullepølsen
lillespurv20 skriver: ih en lækker charmemås
ih en lækker charmemås
HAHA, hvor er hun dog sød :-D
kitty skriver: Hun er slet slet ikke til at stå for! Deller eller ej, hun er en sand charmer!!
Hun er slet slet ikke til at stå for! Deller eller ej, hun er en sand charmer!!
Tak søde dig!Da vi var til tjek den anden dag, sage lægen at det slet ikke gør noget og være så tyk, når man har så meget charme - hi hi
hun er bare så MEGA kær...
Se, de der kinder er lige præcis årsag til at dikke dikke blev opfundet!
ae ae buddha baby!
MajaPiraya skriver: Nååårh, hvor er hun dejlig at se på!! Min nevø var omkring den samme størrelse i den samme alder, og jeg gik bare ud fra at min datter også ville være stor. Men nææ, hun vejer nu knapt 9 kg og er ca 75 cm. Hun er 12½ måned.. Men mit næste barn skal se sådan ud, haha. Det er simpelthen så dejligt og "babyagtigt" som det overhoved kan blive!!
Nååårh, hvor er hun dejlig at se på!! Min nevø var omkring den samme størrelse i den samme alder, og jeg gik bare ud fra at min datter også ville være stor. Men nææ, hun vejer nu knapt 9 kg og er ca 75 cm. Hun er 12½ måned.. Men mit næste barn skal se sådan ud, haha. Det er simpelthen så dejligt og "babyagtigt" som det overhoved kan blive!!
Min store pige var meget tynd og under kurven da hun var baby. Så jeg ønskede mig også en elastik baby, og det må man sige jeg har fået.
lisbeth2910 skriver: Tak søde dig!Da vi var til tjek den anden dag, sage lægen at det slet ikke gør noget og være så tyk, når man har så meget charme - hi hi
God læge! Det er dejligt, når de ser på hele barnet og ikke blot vægten. Hun ser kun glad og tilfreds ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128