Tyk! hvem? mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

LISBETH:-)

SussieThyssen skriver:

Hehe...sikke en basse...hun ligner grangiveligt min den mellemste, da hun var i samme alder
Englebasse

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

B&J

hold nu oop hun er da gude skøn hold op hun er super smuk.... også sidder hun der og klapper en kage og smiler åhh mit hjerte smelter

Anmeld

2. februar 2011

tinasmor

Da min datter vejede 14 kilo til 2 års undersøgelsen, fik jeg at vide, at jeg skulle passe på hendes vægt fordi hun lå en del over kurven. Og hun er enda en høj pige. Jeg synes godt nok det lyder af meget din datter vejer hvis hun kun er 8 måneder. Håber ikke du tager det ilde op For de siger jo godt nok, at man skal op omkring 2 års alderen før de kan se om barnet er disideret overvægtig

Anmeld

2. februar 2011

B&J skriver:

hold nu oop hun er da gude skøn hold op hun er super smuk.... også sidder hun der og klapper en kage og smiler åhh mit hjerte smelter

Åhhh hvor er du bare sød. Tusind tak for de søde ord

Anmeld

2. februar 2011

tinasmor skriver:

Da min datter vejede 14 kilo til 2 års undersøgelsen, fik jeg at vide, at jeg skulle passe på hendes vægt fordi hun lå en del over kurven. Og hun er enda en høj pige. Jeg synes godt nok det lyder af meget din datter vejer hvis hun kun er 8 måneder. Håber ikke du tager det ilde op For de siger jo godt nok, at man skal op omkring 2 års alderen før de kan se om barnet er disideret overvægtig

Det tager jeg ikke ilde op! Hun er også helt uden for papiret både i vægt og længde.

Men jeg kan jo ikke rigtig gøre noget ved andet end smile af det

Anmeld

2. februar 2011

oerbaek

lisbeth2910 skriver:

Neeeej hvad mener du?

Jeg har da bare lidt elastikker

Hilsen Elina 8 mdr - 14,2 kg og 80 cm

Hold da op hvor er hun skøn men den vægt har min dreng på 3 år ikke engang endnu, han vejer 13 kg

Anmeld

2. februar 2011

tinasmor

lisbeth2910 skriver:

Det tager jeg ikke ilde op! Hun er også helt uden for papiret både i vægt og længde.

Men jeg kan jo ikke rigtig gøre noget ved andet end smile af det

Jeg synes det er rigtig dejligt du har sådan en holdning. Jeg har været "nervøs" for min datter, siden jeg fik af vide til 1 års undersøgelsen at hun vejede for meget. Hun ELSKER at spise. Så min læge har sagt, at jeg skal passe på ikke at give hende for store potioner osv. Af samme grund har hun aldrig fået kage, is osv (ville vi sikkert ikke have gjort alligevel, men har alligevel været endnu mere opmærksom på det) ønsker jo ikke at hun bliver overvægtig.

Nu skal hun snart til 3 års undersøgelse, og håber, at hun ligger bedre på sin kurve. Lægen sagde, at så længe ingen af os var overvægtige eller havde været det som børn, så plejde det ikke at være et problem (fordi man så som regel spiste normalt og var aktive) så det håber vi jo passer. Men hun ELSKER bare at spise. Men vi ved selvfølgelig godt, at når hun lige har spist, så skal hun ikke spise en halv time efter osv. Masser af frugt og grønt (som hun heldigvis godt kan lide) Alle sagde, at det nok skulle gå væk når hun gik. (skete ikke) så sagde alle: Når hun starter i vuggestue (SÅ går hun det af) Men heller ikke. Kan ikke forstå det for hun er bare SÅ ekstremt aktiv. Men nu hvor hun er vokset, så tror jeg det skal gå fremad. De "kloge" siger, at mens de er små så er det ok, så længe det ikke hæmmer deres mototik (dvs at de kan kravle, gå osv til normal tid, rulle osv) og det kunne min datter sagtens. Sidst sagde de, at så længe hun bruger tøj i den størrelse hun normalt skulle bruge var det fint. Men desværre er hun i bluser 2 størrelser (alders størrelser) oppe, (busker størrelse er normal) Men jeg synes det er rigtig godt du har den holdning, for jeg ved, at jeg har været meget bekymret over det (uden hun selvfølgelig har kunne mærke noget) da vi ikke gør spisning eller lign til et isue.

Har også massere af venner der siger: Bare det var mig der havde et barn der spiste så meget og nemt

Anmeld

2. februar 2011

marhemor

Hun er da bare SÅ skøn...

Min Andrea vil også gerne aflaste lidt af vægten, hun kan godt bruge lidt mere på sidebenene.. Skal vi prøve i næste uge??

Glæder mig til vi ses!!

Anmeld

2. februar 2011

Amelia<3

lisbeth2910 skriver:

Neeeej hvad mener du?

Jeg har da bare lidt elastikker

Hilsen Elina 8 mdr - 14,2 kg og 80 cm

Nøj hvor er hun lækker. Der er ikke noget sødere end buttet babyer.

Hun skal nok vokse sig ud af det. Har en fætter som blev født med 4900 kg og 49 cm lang. Han bliver snart 5 år og han er normal bygning nu

Anmeld

2. februar 2011

merle2010

ej hvor er hun dejlig når hun sidder der og klapper kage merle har ikke fundet ud af at klappe endnu, men hun vinker for livet løs hun er sku skøn den lille Elina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.