Medicinrester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Kamelia

Jeg må indrømme at det ryster mig at man ikke afleverer sine medicinrester på apoteket, men smider det ud eller skyller det ud i toilettet!!!!!!!!!!!

Det er medicin og i mange tilfælde ren gift for vores natur. Medicin skal destrueres på fornuftig vis og afleveres til fagfolk. OGSÅ vitaminpiller o.lign..

........men måske er der ikke info nok om det.......tænk hvor det havner når du smider det ud. 

Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

otlitrom

Kamelia skriver:

Jeg må indrømme at det ryster mig at man ikke afleverer sine medicinrester på apoteket, men smider det ud eller skyller det ud i toilettet!!!!!!!!!!!

Det er medicin og i mange tilfælde ren gift for vores natur. Medicin skal destrueres på fornuftig vis og afleveres til fagfolk. OGSÅ vitaminpiller o.lign..

........men måske er der ikke info nok om det.......tænk hvor det havner når du smider det ud. 

Kamelia

Men nej, det kan godt være der mangler info omkring det. For der er mange i tråden, der simpelthen ikke vidste det. Det er i hvert fald, hvad de giver udtryk for...

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Men nej, det kan godt være der mangler info omkring det. For der er mange i tråden, der simpelthen ikke vidste det. Det er i hvert fald, hvad de giver udtryk for...

Det har da helt sikkert været en øjenåbner for mig, så fra nu af smider jeg altid resterne "rigtigt" ud... Men nej, tror der er mange der ikke har været klar over det...

Anmeld

4. februar 2011

Kala

dorthemus skriver:

Jeg synes det er en skam at du ikke kan prøve at sætte dig ind i den store smerte, folk der kæmper en ofte lang og bitter kamp for at få et barn, gennemlever hver evig eneste dag

Jeg kæmper med sygdom hver eneste dag... og betaler selv!!

Anmeld

4. februar 2011

Kala

ønskebarn74 skriver:

UNDSKYLD!!! VED IKKE HVAD DER GIK AF MIG!!!!

ALT KAMMER OVER EFTER AL DEN MODGANG VI LIGE HAR HAFT...

Rigtig pænt af dig at du mener jeg desværre har et barn. Og ved du egentlig hvad jeg har gennemgået for at få ham... Nej det ved du ikke. Du ved ikke hvad prisen har været. Og selvom jeg får betalt 85 % af mine medicin-udgifter ender jeg nok i sidste ende med at betale flere penge end dem der skal have hjælp til at få et barn. Men staten kan jo altså ikke betale for alt!!!

Anmeld

4. februar 2011

NinaNymannMadsen

ja hvis der er noget tilbage.

ej okay hvis det er øjndråber så smider vi det bare ud. men ellers bliver det afleveret tilbage.

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

Astasmor skriver:

ja hvis der er noget tilbage.

ej okay hvis det er øjndråber så smider vi det bare ud. men ellers bliver det afleveret tilbage.

Anmeld

4. februar 2011

_-Kathrine-_

Nu arbejder jeg på et apotek og må da indrømme at det kommer helt bag på mig at SÅ mange ikke er klar over at det skal afleveres på apoteket eller smider det i skraldespanden....!

Hos os behøver man ikke trække nr. man kan bare lige "smutte" ind når en af os ikke har en anden kunde... Grunden til vi ikke sætter en boks eller lign. op er både fordi nogle kan finde på at smide andre ting i, rode i det eller også er der nogen der ikke er klar over at kanyler skal i kanylebokse og så ligger de bare løst til en af vores ansatte skal sortere i det og kan risikere at stikke sig på de her "fritliggende" kanyler! Så vi spørger altid om der er noget vi kan stikke os på når folk afleverer deres medicinrester - ikke for at fornærme, men for at være på den sikre side, for nogengange kommer folk altså med KÆMPE plastposer med gammelt medicin!

Kathrine

Anmeld

4. februar 2011

Maja88

nu har jeg aldrig smidt noget ud i skraldespanden, men vidste faktisk ikke det skulle aflevers på apoteket ved rester..

Anmeld

4. februar 2011

klmf

dorthemus skriver:

Jeg synes det er en skam at du ikke kan prøve at sætte dig ind i den store smerte, folk der kæmper en ofte lang og bitter kamp for at få et barn, gennemlever hver evig eneste dag

Der er mange, der har meget at kæmpe med, men derfor skal man vel stadig have lov til at sige sin holdning omkring et økonomisk tilskud eller ej uden at man får smidt en spand møg i hovedet. Det er synd for ønskebarn74, at babydrømmen ikke er lykkedes endnu, men jeg så ikke noget om, at vedkommende ikke ønskede et barn til ønskebarn74, bare en holdning til det økonomiske 'i disse krisetider'.

Ønskebarn74: Vi er mange, der krydser fingre for dig og jeg håber virkelig din drøm en dag bliver opfyldt. Kan godt forstå det nogle gange må være virkelig frusterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.