Hej derude.... 
Ja altså... i sidste uge skrev jeg lidt om, hvordan Wilma havde dårlig mave KONSTANT!!! Hun havde afføring en gang i timen, og det var fuldstændig tyndtflydende gul væske!!!
Det har fortsat nu ialt en uge, og det ser ikke ud til at blive bedre! Hun er stadig ikke hæmmet af det - er smadder glad, spiser GODT, har ikke feber osv!!
MEN... jeg er jo bange for, at un dehydrer osv!
Nåårh men.. jeg tog til åben-konsultation hos sundhedsplejerskerne idag, og fik en super sød og garvet SP'er til at se på hende!!
Hun synes selvfølgelig, at det virkede meget voldsomt med al den afføring, og spurgte grundigt ind til det! Jeg viste hende så noget rødt udslet, som Wilma har fået på sine arme...!! Det er ganske lidt, men det ligner lidt en form for børneeksem eller lign.
Da hun så det, kunne jeg godt se, at hun tænkte MEGET grundigt over dét, hun skulle til at sige.....
Men på en meget rolig, diplomatisk og forsigtig måde fik hun hentydet til, at Wilma måske er ved at udvile mælkeallergi!!!
Først fik jeg helt ondt i hjertet, og blev helt varm i kinderne.... puhaaa, det var sørme ikke lige dén besked, jeg havde forventet! SP'en sagde, at jeg lige skulle se tiden an et par dage, og hvis hverken maven blev bedre eller udslettet forsvandt, så skulle jeg kontakte min læge!!
Derudover fik jeg også dét råd at begynde på lidt grød til Wilma, da hun spiser HELT vildt meget, og er begyndt at vågne 2 gange om natten for at få mad, hvilket hun ikke har gjort siden, hun var 4 uger!!!
Nårh... men altså... søde piger - her er lidt spørgsmål!!??
Hvordan var symptomerne på mælkeallergi hos jeres guldklumper?
Hvad gjorde I, da det blev konstateret? Tænker her på kost!! Wilma er jo kun knap 4 mdr. så hun skal jo stadig have modermælk og MME, som hun får nu!
Og hvad med den grød opstart? Wilma ville smadder gerne have grøden.. Hun åbnede munden, da skeen kom, men hun kunne ikke rigtig finde ud af at få det ned i mavsen!!
HVor lang tid tog det, før jeres barn/børn havde lært det? Altså hvornår var mundmotorikken helt i top???
Jøsses... det var mange spørgsmål....!!! Håber sørme, at der sidder nogle kloge hoveder derude og kan komme med lidt gode råd til mig, som er helt ør i bolden lige nu 
Har selv mælkeallergi, og reagere ved at få forkølelses ligne symptomer, og mellemøres betændelse, hvis jeg får mælk.
Somme tide også utroligt dårlig mave.
Min mor måtte ikke amme mig da jeg var lille, da det også gav en reaktion.