Mælkeallergi??? Ååhh nej, blev da helt ked!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

misslea

SussieThyssen skriver:

Slet ingen, der har lidt niven i maven ved indtagelse af mælk og mælkeprodukter eller som ikke finder behag ved det?

Nej på ingen måde faktisk...!!! Så meget mystisk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

misslea

Kirle skriver:

for det IKKE er allergi

Mange tak - det gør vi også kan du tro!!!

Men en rigtig dejlig følelse, at der nu er nogle kyndige folk, der har kigget på hende, og at vi nu prøver Profylac, for at se, om det evt. har en virkning...!!! Heldigvis vil hun gerne have det.... så dér faldt lige en sten fra mit hjerte.. hehe

Anmeld

1. februar 2011

SussieThyssen

misslea skriver:

Nej på ingen måde faktisk...!!! Så meget mystisk!!

Sådan noget kan godt springe generationer over, og også opstå ud af det blå, men ved aldrig.

Anmeld

1. februar 2011

misslea

SussieThyssen skriver:

Sådan noget kan godt springe generationer over, og også opstå ud af det blå, men ved aldrig.

ja præcis....!! Så det e rjo ingen garanti for, at der ikke kan opstå allergier...!!! Det skal jo starte ét sted... heheh

Anmeld

3. februar 2011

Tina2

linemus skriver:

Hej Tina

Jeg synes godt nok, det lyder uhyggeligt med alt det allergi I har i familien. Puha, det er ikke rart. Har I overvejet helt at droppe mælk og mælkeprodukter? Jer allesammen?

Jeg spørger, fordi vi her i huset er stoppet med at drikke mælk og kun får lidt smør og ost - af den grund at vi mener, mælk er skadeligt for kroppen og ikke gavner, som vi ellers er opdraget med. Min mand har haft allergi i mange år mod pollen, birk osv. og samtidig har han ikke kunnet tåle nødder og næsten al slags frugt. Efter han er stoppet med mælk, er hans allergi mod frugt og nødder forsvundet. Han spiser i dag store mængder frugt bl.a. kun frugt til morgenmad og spiser også forskellige nødder hver dag. Engang imellem kan han mærker en svag kløen, men det er ofte i forbindelse med, at han fx har spist en større mængde ost.

Jeg måtte lige fortælle det, da jeg blev ramt af dit indlæg på en eller anden måde

- Line

Hej Line....

Min datter på knap 7 år får nærmest ingen mælk, hun kan ikke li det.... Jeg kan heller ikke li det når det drikkes men kan godt li det på fx grød, får det dog sjældent da jeg får havremælk på det jeg spiser....

Min mand drikker slet ikke så meget mælk som han gjorde engang.... Da fik han ca 2 liter pr dag... Nu får han kun det han får på havregryn om morgenen... Jeg HAR prøvet at give ham havremælk, MEN uden held, det vil han absolut ikke ha :-)

Så det går egentlig ok det hele nu :-) Der er bare ting der skal tages hensyn til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.