kæresten vil ikke have min veninde med til fødslen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Mor-til-asta-09

Jeg er desværre nødt til og give din kæreste ret. Det skal være en oplevelse for jer 2, og ikke jer 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

kiwilouise

TinaPina skriver:

Tja hvad ville du sige hvis han ville have sin bedste kammerart med?

Jeg forstår ham bestemt godt! Det er lige så meget hans fødsel som det er din. Det er også hans barn der kommer til verden, og det er også en situation hvor han er sårbar, og så er det jo ikke sikert hans synes det er så fedt at hun er der.

jeg har kendt min veninde hele livet... hun har været der igennem tykt og tyndt.

jeg ville bestemt ikke bryde mig om at hans kammerat jeg knap nok kender skulle se mig ligge nøgen og sprede ben og blod udover det hele.,.. hvad fanden er det for en sammenligning...

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Der er ingen der skal bestemme hvem jeg skal have med til fødslen og det er manden også indforstået med. Min søster skal uden tvivl være med og hvis det kan lade sig gøre vil jeg også utrolig gerne have min mor med.

Siljes fødsel endte i akut kejsersnit efter 72 timer med veer og 4 timer med presseveer knap 5 cm åben og de kunne ikke stoppe dem, så både for min og mandens skyld, så skal der min. være min søster med og det er manden helt indforstået med, for det er mig der skal føde og det vil ikke være mindre specielt for mig og ham at min søster og muligvis også mor er med

Anmeld

28. januar 2011

kiwilouise

LIZO skriver:

jeg kan godt følge din kæretse.  min mand ville bestemt hellere ikke bryde sim om at dele denne oplevelse med nogle.  og jeg var enig...  jeg synes ikke bare man kan bestemme fordi man ligger på briksen.. hvem siger ikke han er en super god støtte. og kan gi dig det du har brug for. 

jeg ved min mand vil være der 100% og det er heller ikke fordi min veninde ville tage over på noget tidspunkt. jeg vil bare gerne have hende i baggrunden for jeg ved at hun også vil være der lige så meget for ham som hun vil være der for mig...

Anmeld

28. januar 2011

Sof

kiwilouise skriver:

jeg har kendt min veninde hele livet... hun har været der igennem tykt og tyndt.

jeg ville bestemt ikke bryde mig om at hans kammerat jeg knap nok kender skulle se mig ligge nøgen og sprede ben og blod udover det hele.,.. hvad fanden er det for en sammenligning...

Det tænkte jeg også lige, det er jo slet ikke det samme.

Og muligt det også er hans fødsel, men det er ikke ham der skal føde, så synes slet ikke det kan stilles sådan op.

Anmeld

28. januar 2011

Sof

kiwilouise skriver:

jeg ved min mand vil være der 100% og det er heller ikke fordi min veninde ville tage over på noget tidspunkt. jeg vil bare gerne have hende i baggrunden for jeg ved at hun også vil være der lige så meget for ham som hun vil være der for mig...

Det er præcis af samme grund at min søster skal med 

Anmeld

28. januar 2011

kiwilouise

Sof skriver:

Det er præcis af samme grund at min søster skal med 

er glad for du er enig

Anmeld

28. januar 2011

LIZO

kiwilouise skriver:

mon ikke din kæreste er bange for at skulle dele den oplevesle.. og skulle dele tiden efter sammen med venninden.. istedet for at ha tiden alene..

Anmeld

28. januar 2011

K&S

Lotus86 skriver:

Jeg kan sagtens følge ham må jeg indrømme. Det er JERES barn og dermed også JERES oplevelse, det er så stort som det kan blive, og kan sagtens forstå, at han ikke ønsker at dele den med din veninde også.

Måske han heller ikke synes det er den fedeste følelse, at føle at han ikke er nok for dig mens du er i gang med fødslen..??

Anmeld

28. januar 2011

D-Micka

kiwilouise skriver:

hej alle fantastiske mennesker herinde

mig og min kæreste snakkede om fødslen igår. jeg er 12 uger henne så der er lang tid endnu.

jeg fortalte at jeg gerne ville have min bedste veninde med sammen med ham. min sidste fødsel var lidt kaotisk hvor jeg godt kunne have brugt en ekstra støtteperson og derfor har jeg tænkt mig at denne her fødsel vil jeg være forberedt.

han siger så at det ville han helst ikke have for det her skal være en oplevelse kun for mig og ham, og det ville han gerne have for os selv.

jeg var meget forstående men spurgte også at hvis jeg nu i sidste øjeblik følte at jeg havde brug for at hun også var der, hvordan han så ville have det med det.

han svarede at det ville han bestemt ikke bryde sig om.

jeg blev rigtig ked af det for jeg har det sådan at det er mig der skal ligge der med smerter, sved og tårer. og hvis jeg i yderste nødstilfælde har brug for at hun er der... burde han så ikke være forstående over for det???

det skal lige siges at han har sagt at det er ok at hun kommer men at han helst vil undgå det... lige nu føler jeg bare at jeg kommer til at skulle tage hensyn til ham når jeg ligger der på "briksen". og jeg ved at jeg vil få dårlig samvittighed hvis jeg spørger efter hende...

det er ikke en rar følelse....

Synes det er en beslutning du skal ta' ..

Jeg må indrømme at jeg ærligt ikke har skænket én tanke at det kun skulle være kæresten og jeg .. 

For selvfølgelig skal mig mor og søster være der og stå standby

Det er et behov jeg har..

Han har dog heller intet sagt til det, andet end det er helt fint..

Så det er jo bare bonus.. 

Men der er heller ikke så meget at rafle om fra min side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.