Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Det håber jeg virkelig også - og det må være vores tur denne gang - krydser ihvertfald aaaalt hvad jeg kan for os begge to Hvornår får du svar på blodprøverne i morgen? Håber du kommer med en update, så jeg forhåbentlig kan juble med dig
Det håber jeg virkelig også - og det må være vores tur denne gang - krydser ihvertfald aaaalt hvad jeg kan for os begge to Hvornår får du svar på blodprøverne i morgen? Håber du kommer med en update, så jeg forhåbentlig kan juble med dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aprilmor11 skriver: 7+4 .. Det var helt fantastisk, tårene er ikke til at holde inde <3 Glæd du dig bare til at se det lille vidunder .. Og stort tillykked med graviditeten Kram
7+4 .. Det var helt fantastisk, tårene er ikke til at holde inde <3 Glæd du dig bare til at se det lille vidunder .. Og stort tillykked med graviditeten
Kram
CamillaValby skriver: Jeg anmoder lige om venskab hvis det er ok, så er det nemmere at finde dig hihi. Uhh jeg skal have taget testen inden kl 12 så de kan nå at få svaret i morgen, så håber omkring kl 16 senest kl 17. Men skal til møde kl 18 så håber virkelig at jeg får et positivt svar hihi. Jeg også alt hvad jeg kan hihi
Jeg anmoder lige om venskab hvis det er ok, så er det nemmere at finde dig hihi. Uhh jeg skal have taget testen inden kl 12 så de kan nå at få svaret i morgen, så håber omkring kl 16 senest kl 17. Men skal til møde kl 18 så håber virkelig at jeg får et positivt svar hihi. Jeg også alt hvad jeg kan hihi
Maalene skriver: Det kan du lige tro det er Ørj, hvor skal du gå længe og vente på svar... Bliver dejligt at få noget afklaring på det hele... Er det for at finde ud af, om HCG-tallet stiger, som det skal eller hvordan?Ja for pokker, men selvfølgelig er det er positivt svar - med alt det I har været igennem, så kan det svar ikke være andet end positivt
Det kan du lige tro det er Ørj, hvor skal du gå længe og vente på svar... Bliver dejligt at få noget afklaring på det hele... Er det for at finde ud af, om HCG-tallet stiger, som det skal eller hvordan?Ja for pokker, men selvfølgelig er det er positivt svar - med alt det I har været igennem, så kan det svar ikke være andet end positivt
Maalene skriver: Århh, tusind mange tak Kommer til at hyle som en stukket gris, hvis vi ser hjerteblink... Vil være det lykeligste øjeblik i mit liv Tusind tak for svar og stort tillykke med den lille prins i din mave
Århh, tusind mange tak Kommer til at hyle som en stukket gris, hvis vi ser hjerteblink... Vil være det lykeligste øjeblik i mit liv Tusind tak for svar og stort tillykke med den lille prins i din mave
Mange tak Mon ikke at du er heldig at høre det også ?
Det gjorde jeg nemlig
CamillaValby skriver: Min gyno foreslog det da de kunne mærke at jeg var nervøs med alt det her. Så fik taget en i fredags på 19 dagen efter ÆL og fik svar på den i dag den var på 245. Så den er fin nok. Så skal vi bare have den i morgen så vi kan sammenligne
Min gyno foreslog det da de kunne mærke at jeg var nervøs med alt det her. Så fik taget en i fredags på 19 dagen efter ÆL og fik svar på den i dag den var på 245. Så den er fin nok. Så skal vi bare have den i morgen så vi kan sammenligne
Aprilmor11 skriver: Mange tak Mon ikke at du er heldig at høre det også ? Det gjorde jeg nemlig
Maalene skriver: Det ville jo være helt fantastisk, men tror måske det er for tidligt at høre det der? Men aner det ikke... Hehe... Hvis jeg ikke regner med at høre det, så kan jeg jo kun tude ENDNU mere, hvis jeg så rent faktisk gør det
Det ville jo være helt fantastisk, men tror måske det er for tidligt at høre det der? Men aner det ikke... Hehe... Hvis jeg ikke regner med at høre det, så kan jeg jo kun tude ENDNU mere, hvis jeg så rent faktisk gør det
Ja det er rigtig .. Men jeg fik af vide at allerede i 6. uge kunne man høre det
Aprilmor11 skriver: Ja det er rigtig .. Men jeg fik af vide at allerede i 6. uge kunne man høre det
Maalene skriver: Så du hjerteblink der?
Så du hjerteblink der?
Ja det gjorde jeg,
en ubeskrivelig oplevelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128