Hvor tidligt så I hjerteblink ved en tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

FruEllingsen

Maalene skriver:

Okay, det er sjovt de er så uenige... Men kan jo være, der er forskel på udstyret... Var det en indvendig eller udvendig scanning du fik dengang?

Tusind mange tak - håber jeg virkelig også vi gør

Jeg blev skannet indvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

FruEllingsen

Maalene skriver:

Okay, det er sjovt de er så uenige... Men kan jo være, der er forskel på udstyret... Var det en indvendig eller udvendig scanning du fik dengang?

Tusind mange tak - håber jeg virkelig også vi gør

Anmeld

24. januar 2011

MaybeBaby

Ja nu ved jeg faktisk ikke så meget om det, men ville bare lige igen igen igen igen ønske dig tillykke med det fantastiske mirakel!  Hvor er jeg glad på dine vegne!

Håber lige du skriver en up-date når du har været til scanning

/Mette

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Hold da op - det har da godt noget været noget af en følelsesmæssig rutsjetur i har været igennem

Dejligt at det endelig lykkedes jer at blive gravide - håber virkelig for jer, at alt er som det skal være denne gang... Det har I godt nok fortjent med alt det I har været igennem

Jamen jeg blev gravid i september, og vi købte så selv en tryghedsscanning, da jeg var 7+3... Her kunne hun intet foster se, så blev scannet igen 8+4... Her fandt hun et foster, men intet hjerteblink, og hun målte det til at være 6 uger gammelt (hvilket ikke kunne passe, da jeg testede positivt 3+2)...

Fik så tid ved lægen, da jeg var 8+6, som sendte mig til en indvendig scanning, og han kunne også se et foster på omkring 6 uger, men intet hjerteblink...

Dagen efter skulle jeg ud på sygehuset og have en udskrabning, og hende jeg kom ind til, ville så gerne lige scanne en sidste gang, for at se hvordan det så ud... Hun stod længe, og sagde så til sidst, at hun altså syntes hun kunne se hjerteblink... WHAT?
Hun målte den også til de 6 uger, og selvom det ikke passede med noget, begyndte vi at tro på det, da det virkelig lignede et hjerte der blinkede...

Fik så en ny tid ugen efter, da hun synes vi skulle lade tvivlen komme til gode, og her var de 2 damer til at scanne mig og de endte med også at ringe efter overlægen, som kunne konstatere, at graviditeten var gået til i uge 6 og at der altså ikke var noget hjerteblink...

Så det var en rigtig hård omgang alt det uvished, også derfor jeg helst ikke vil risikere at skulle det samme igennem denne gang...

Undskyld det blev lidt langt, men svært at gøre det kort

Hold da op, i har da heller ikke været så lidt igennem

Men denne gang lykkes det for os, jeg håber at vi begge kan følge hinanden og få to velskabte og dejlige børn

Anmeld

24. januar 2011

tinasmor

Maalene skriver:

Hej skønne kvinder

Det har sikkert været oppe tusindvis af gange før, men vil alligevel gerne høre nogle friske oplevelser...

Har jo været igennem en MA, og derfor blev vi lovet en tryghedsscanning, når vi igen blev gravide... Er jo så lykkelig gravid nu, og ringede derfor og bestilte tid til en tryghedsscanning...

Han gav mig en tid næste onsdag, hvor jeg vil være 6+3, hvor han sagde, at man helt sikkert vil kunne se hjerteblink her...

Men hvad nu hvis jeg har haft senere ÆL eller sådan noget? Er så nervøs for, at vi kommer til at gå i uvished ligesom sidst, men på den anden side, så vil jeg jo ELSKE at se hjerteblink om 9 dage, så vi VIRKELIG tør glæde os til at blive forældre

Så please piger, fortæl fortæl fortæl - så er I nogle dejlige krammebamser

6plus4

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Ja nu ved jeg faktisk ikke så meget om det, men ville bare lige igen igen igen igen ønske dig tillykke med det fantastiske mirakel!  Hvor er jeg glad på dine vegne!

Håber lige du skriver en up-date når du har været til scanning

/Mette

Hvor er du sød

Haha - har lige skrevet til dig - så det må kaldes knald go' timing

Men tusind mange tak - og kan kun sige 1000 mange gange tillykke med jeres eget fantastiske mirakel

Lover at komme med en update - og tro mig - hvis der er hjerteblink er der ingen på hele baby.dk som er det mindste i tvivl

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

Drømmer skriver:

Okay, kunne være det havde noget og sige, men åbenbart ikke

Men spændende bliver det ihvertfald

Anmeld

24. januar 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Hej skønne kvinder

Det har sikkert været oppe tusindvis af gange før, men vil alligevel gerne høre nogle friske oplevelser...

Har jo været igennem en MA, og derfor blev vi lovet en tryghedsscanning, når vi igen blev gravide... Er jo så lykkelig gravid nu, og ringede derfor og bestilte tid til en tryghedsscanning...

Han gav mig en tid næste onsdag, hvor jeg vil være 6+3, hvor han sagde, at man helt sikkert vil kunne se hjerteblink her...

Men hvad nu hvis jeg har haft senere ÆL eller sådan noget? Er så nervøs for, at vi kommer til at gå i uvished ligesom sidst, men på den anden side, så vil jeg jo ELSKE at se hjerteblink om 9 dage, så vi VIRKELIG tør glæde os til at blive forældre

Så please piger, fortæl fortæl fortæl - så er I nogle dejlige krammebamser

7+4 .. Det var helt fantastisk, tårene er ikke til at holde inde <3 Glæd du dig bare til at se det lille vidunder .. Og stort tillykked med graviditeten

Kram

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Hold da op, i har da heller ikke været så lidt igennem

Men denne gang lykkes det for os, jeg håber at vi begge kan følge hinanden og få to velskabte og dejlige børn

Det håber jeg virkelig også - og det må være vores tur denne gang - krydser ihvertfald aaaalt hvad jeg kan for os begge to

Hvornår får du svar på blodprøverne i morgen? Håber du kommer med en update, så jeg forhåbentlig kan juble med dig

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

tinasmor skriver:

6plus4

Det bliver næsten det samme så

Tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.