Hvor tidligt så I hjerteblink ved en tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Maalene

kitty skriver:

7+4.. Og det var en dejlig oplevelse!

Kan jeg dælme godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Ej, hvor sjovt - sikke da nogle fantastiske babyer, vi får

Kan jeg dælme godt forstå du ikke kan... Min mormor bliver 75 år den 5 februar, og vi havde fortalt hende, vi var gravide sidst, inden det så desværre endte med en MA - så kunne jo være fantastisk at kunne fortælle hende, at hun skal være oldemor

Og når chancen for en vellykket graviditet stiger til 98%, hvis man ser hjerteblink, så vil jeg UMULIGT kunne blive lykkerligere

Har du selv bestilt en tryghedsscanning eller har du også fået en henvisning?

Jeg har en henvisning, og en fast gyno

Men har fundet en klinik i kbh hvor de ikke tager så meget for en tryghedsscanning. Så tror jeg smutter der over i næste uge også napper den 7 også Men også pga min historie har jeg fået taget hcg blodprøve i fredags og skal igen i morgen og får svaret. Så hååååååber bare at det er stigende

Hihi ja og det er da også en dejlig årstid

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Kan jeg dælme godt forstå

Hov glemte lige at svare på det hele hihi.

Der er bare ikke noget bedre. og 98 % wow det vidste jeg slet ikke for jer

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

Kit skriver:

En lille pige og hun er mere end velkommen allerede nu

Der er desværre mange der oplever en abort, men man hører som regel først om det, når man selv står i situationen og de så vil fortælle deres historie.

God fornøjelse med din graviditet.

Hvor fantastisk - tillykke med den lille prinsesse i maven

Kan godt forstå, at I er ved at være spændte og klar til at få hende ud til jer...

Ja, det er rigtigt... Der er lige pludselig mange, som har prøvet det, når man selv har været igennem det... Vidste faktisk ikke, at der var noget, som hed en Missed Abortion... Troede hver dag jeg gik igennem, hvor jeg ikke blødte eller noget, var endnu en vellykket dag... Men sådan gik det desværre ikke...

Tusind mange tak - er sikker på vi får den denne gang

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

***S*** skriver:

Hehe!

Jamen ifølge min egen beregning har jeg termin d. 18 sep!

Hvad med dig??

Så har du termin en uge før mig, har regnet min ud til den 25. september

Uhh, hvor spændende - skal have mit første lægetjek den 16. februar (hvis alt er som det skal være næste onsdag) - så det er bare en SÅ spændende tid vi begge to går i møde

Anmeld

24. januar 2011

***S***

Maalene skriver:

Så har du termin en uge før mig, har regnet min ud til den 25. september

Uhh, hvor spændende - skal have mit første lægetjek den 16. februar (hvis alt er som det skal være næste onsdag) - så det er bare en SÅ spændende tid vi begge to går i møde

Ja det er bare sådan en lækker tid vi går i møde!!  Glæder mig til det hele!

Hyggeligt vi har termin så tæt på hinanden!

Glæder mig til at hører om din scanning!

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Jeg har en henvisning, og en fast gyno

Men har fundet en klinik i kbh hvor de ikke tager så meget for en tryghedsscanning. Så tror jeg smutter der over i næste uge også napper den 7 også Men også pga min historie har jeg fået taget hcg blodprøve i fredags og skal igen i morgen og får svaret. Så hååååååber bare at det er stigende

Hihi ja og det er da også en dejlig årstid

Hvad er din historie, hvis man må spørge?

Håber på flot stigning i dit HCG, så I kan få en lille prins eller prinsesse i dejlige september måned

Kan godt forstå du smutter forbi der, og får en tid... Man kan jo slet ikke vente med at se sit lille vidunder

Ja, har læst flere steder, at hvis man ser hjerteblink i uge 7, så er chancen for man gennemfører en graviditet og får en sund og rask lille bebs 98 % - så det må siges at være værd at gå efter

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

***S*** skriver:

Ja det er bare sådan en lækker tid vi går i møde!!  Glæder mig til det hele!

Hyggeligt vi har termin så tæt på hinanden!

Glæder mig til at hører om din scanning!

Ja, det er det helt sikkert

Det er dejligt, at der er nogle herinde, som man kan få råd og vejledning hos, som er i "de samme sko"... Hehe... Og aaaalt det graviditetssnak er nok også rart nok for manden at vi får lukket ud herinde frem for kun overfor ham

Anmeld

24. januar 2011

FruEllingsen

Maalene skriver:

Hej skønne kvinder

Det har sikkert været oppe tusindvis af gange før, men vil alligevel gerne høre nogle friske oplevelser...

Har jo været igennem en MA, og derfor blev vi lovet en tryghedsscanning, når vi igen blev gravide... Er jo så lykkelig gravid nu, og ringede derfor og bestilte tid til en tryghedsscanning...

Han gav mig en tid næste onsdag, hvor jeg vil være 6+3, hvor han sagde, at man helt sikkert vil kunne se hjerteblink her...

Men hvad nu hvis jeg har haft senere ÆL eller sådan noget? Er så nervøs for, at vi kommer til at gå i uvished ligesom sidst, men på den anden side, så vil jeg jo ELSKE at se hjerteblink om 9 dage, så vi VIRKELIG tør glæde os til at blive forældre

Så please piger, fortæl fortæl fortæl - så er I nogle dejlige krammebamser

Jeg blev skannet da jeg var 5+4, og der kunne vi ikke se hjerteblink.

Da jeg blev skannet igen en uge efter, var der heldigvis hjerteblink

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

Drømmer skriver:

Jeg blev skannet da jeg var 5+4, og der kunne vi ikke se hjerteblink.

Da jeg blev skannet igen en uge efter, var der heldigvis hjerteblink

Uhh, hvor skønt

Tusind tak for svar... Tænker også lidt, at hvis vi ikke kan se hjerteblink næste onsdag, så må vi vente en uge, og så er chancen der endnu, så må prøve og tænke postitivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.